Обзор: Списъци

Тук съм обяснил какво правя с разказите. Тук съм го продължил с откровенията. Ред е на списъците. Тъй като форматът на тези обзори напомня на списък, донякъде бях притеснен, че ще се получи списък от списъци – идея, която съм си запазил за много по-напред във времето. В края на краищата счетох, че сегашният резултат е нещо твърде различно от метасписъка, ето защо идеята ще си остане непокътната засега.
В началните месеци на блога още нямах профил в Twitter. Точките в списъците измислях една по една в деня, в който ми хрумнеше какво искам да напиша. Признавам си, че с Twitter ми е доста по-лесно да си лепвам хаштага след всяка шега (или всеки опит за такава; зависи от поносимостта ви към чувството ми за хумор) и да търся по него след това. Така например правя с любимите ми… я по-добре да не развалям изненадата отсега. То ще се види кое ми е любимо по-нататък.
Ще ви кажа обаче, че наистина ми е по-удобно да не измислям хумористичните списъци шега след шега въпреки настроението ми. По-добре ми е да знам, че винаги мога да ги намеря подредени, и да не мисля постоянно за тях. А макар и да наблягам на комичното, по-долу съм включил и някои по-сериозни (но не много) попълнения в тази категория.
И след като списъците ми винаги съдържат по тридесет точки (и аз не си спомням защо съм избрал точно толкова), реших да предложа на вниманието ви първите пет от всеки (тук си спомням: числото ми харесва).

„Детинщини“ – един от най-първите ми списъци, който и аз не съм особено сигурен как точно реших да направя, просто беше наистина отдавна. Разделен е на три части и всяка една от тях разкрива без капка срам напълно действителните неща, в които съм вярвал, които съм желал или които съм вършил в ранните си години.

„Мислех, че…

  1. … състезателите по фигурно пързаляне трябва да нарисуват фигури в леда с кънките си и се ядосвах, че не показват пързалката отгоре.
  2. … когато порасна, ще бъда силен като Хълк Хоуган в „Гръм в рая“.
  3. … също така ще стана поне два метра висок, защото не разбирах нищо от мерки.
  4. … хората могат да живеят, ако по някакъв начин им бъдат извадени всички кости.
  5. … майките винаги трябва да са по-млади от татковците.“

„Правила“ – полусериозен опит да създам система от правила за здравословен непукизъм (че и знак за запазена марка съм им сложил). Не се съмнявам, че в някаква степен биха могли даже да свършат работа на някого, но основната ми цел беше по-скоро да се пошегувам с книгите за самопомощ, защото много ме дразнят.

„Правила за здравословен непукизъм™:

  1. Не се извинявай за закъснения, освен ако поводът не е от официално естество, а понякога дори и тогава.
  2. Не давай обяснения на никого за нищо, докато не те попитат.
  3. Не трябва да си даваш зор за дребни глупости, особено ако не са по твоя вина или като цяло са били извън твоя контрол.
  4. Чуждото мнение не означава нищо, докато все още не е било доказано като способно да прави добри преценки за нещата.
  5. Отделяй време за личното си удоволствие; включи го в графика си и не давай на никого да ти го отнеме, ако не е наистина наложително.“

„Топ“ – в този списък съм описал възможно най-много от нещата, които бих искал да осъществя в рамките на своя живот. Към момента на публикуването на този обзор са минали три години от съставянето на списъка и все още не съм отбелязал нито една точка от него като изпълнена; май трябва да спра да се размотавам.

„Топ 30 неща, които искам да направя, преди да хвърля топа:

  1. Да създам перфектната домашна библиотека.
  2. Да облека костюм от три части, ушит за мен по поръчка.
  3. Да си взема хъски.
  4. Да вляза в прилична форма, преди съвсем да му мине времето.
  5. Да посетя 100-те национални туристически обекта.“

„Батка“ – да, няма изобщо да си правя труда да обяснявам повече от необходимото тук. Цели тридесет шеги по темата за най-често предпочитаната класа същества в ролевата игра, в която се е превърнал родният ми град, единствено защото ми хрумнаха няколко наведнъж и не успях да се спра по-нататък.

„#HowToBatka:

  1. Дайте на батката лост и достатъчно дълго време, и ще смае Земята с набирания за гръб.
  2. Татуирани хоризонтални линии на бицепса са като дрехи на хоризонтални линии: въобразяваш си, че изглеждаш по-едър, отколкото си.
  3. Никоя закуска не е пълноценна, ако не си вкарал минимум една бира и десетина прави на боксовия чувал.
  4. В портфейла задължително се носят три снимки: на майката, на гаджето и на Адолф Даслер. Повтарям: задължително!
  5. Поговоркa: „Бързата тренировка – срам за батката.““

„Придумици“ – цялата поредица е сред най-любимите ми неща, които някога съм писал; преди да изкарам шест части (и да продължа работа по седмата), всичко започна с този списък. Може да се види, че в началото не съм се ограничавал само с игра на думи, а съм предлагал и някои по-различни фрази като придумици.

„#Придумици

  1. „Контекст“ не е SMS услуга за ездитни животни.
  2. „Анаграма“ не е прякорът на известна наша наркодилърка.
  3. „Портфейл“ не е вход за USB, който се проваля.
  4. „Гандалф“ не е незаконното дете на Индира Ганди и извънземен от планетата Мелмак.
  5. Храните трябва да са си собствени глаголи. Например „днес супих, вчера също супих, утре смятам да салатя“.“

„Хо хо хорър“ – вижте, „Семейство Сипмсън“ си имат епизоди за Хелоуин всяка година и нищо не ми пречи да превърна кратките си страхотии към края на декември в ежегодна традиция за блога. Колкото до частта с ужасите, знам, че е правена и преди, но въпреки това ми харесва да покварявам привидно невинни неща.

„#КоледниУжаси

  1. Дядо Коледа се смееше весело, после ме погледна в очите и заговори наобратно. Усмихна се с острите си зъби и скочи срещу мен.
  2. Понечих да дръпна панделката на подаръка си, но панделка нямаше. Беше просто засъхнала кръв върху опаковката от човешка кожа.
  3. Отдалече украшенията по елхата бяха приказни. Отблизо се оказаха бляскавите вътрешности на мъжа, в когото беше забито дървото.
  4. Тази година си пожелах братче за Коледа. Някой явно ме е изпреварил. В чувала е тъмно и горещо. Не мисля, че съм сам в него.
  5. Звън на звънчета предупреди за наближаващата шейна. Мислехме, че сме скрити, но не знаехме, че елените надушват човешка плът.“

„Посдъдим“ – редовните ми читатели са повече от наясно с това, че обичам да преувеличавам разни елементи от личността си, от начина си на живот и от нещата, които ми се случват. За тях започнах да пускам поредицата от статуси за криминалната си активност, която впоследствие събрах и номерирах в този списък.

„#ДелотоПредстои

  1. В своя защита искам да кажа, че когато някъде пише „Строго охранявана зона“, би следвало да има повече от трима пазачи.
  2. Откъде да знам, че софийските покриви не са достатъчно здрави, за да издържат и мен, и два десеткилограмови сака с пари?
  3. Интересен и (предполагам) малко известен факт: булчинските рокли всъщност могат да бъдат впечатляващо леснозапалими.
  4. Нека сме наясно по случая: никого не съм удрял. Всичките тези ненормалници изведнъж се затичаха с лица към юмруците ми.
  5. Никъде не съм влизал с взлом! Извънземните ме върнаха в погрешната къща! Не сме сами във Вселената, а вие за бижута питате!“

„Новини“ – написано половин година преди избирането на онзи изпуснат аборт за президент на държавата с най-големия военен арсенал на планетата, всичко това имаше за цел само да ви позабавлява. Ако четете това в защитените си от радиация бункери, надявам се да вземете под внимание кога съм го писал.

„#НовиниОтБъдещето

  1. Рапърът B.o.B не вярва в Луната; твърди, че това е просто Слънцето, преминало в нискоенергиен режим.
  2. Президент Тръмп е открит сред жертвите на първата официална Чистка; хора по целия свят ликуват.
  3. Първото селфи на Марс вдига продажбите на Samsung с над 350% за едно денонощие.
  4. Севернокорейският лидер Ким Чен Ун разкрит: диктаторът в действителност е дебело бебе на кокили.
  5. Приключва поредицата „Песен за огън и лед“; феновете беснеят заради включването на Гандалф и Дъмбълдор.“

„Литеротика (18+)“ – няма нищо по-сексапилно (поне за мен, човекът с прекомерно изразените библиофилски наклонности и множеството загатнати из личната му проза сексуални фетиши) от разтворена книга в нежните ръце на красива жена. Тук обаче малко съм поразмил границата между еротика и граматика.

„#СексиПроза

  1. Тя потръпна в очакване при вида на нарастващата му метафора.
  2. Той се изчерви, но все пак предложи да промени епитета ѝ в инверсия.
  3. Двете аналогии се преплетоха една в друга, запотявайки стъклата на очилата му.
  4. Сърцето ѝ запрепуска в лудешки бяг, когато изтри точката и постави на нейно място удивителна.
  5. Тя попи избилата по шията ѝ пот и продължи да се диви на дължината на абзаца.“

„Тя“ – всички изречения в този списък бяха измислени с магнитна поезия и фотографирани за около час; снимките бяха качвани в Instagram в продължение на месеци; преводът и неговото публикуване отнеха по-малката част от един свободен следобед. Едно от малкото неща, които са ме оставили напълно доволен.

„Тя е…

  1. … любимото ми междузвездно приключение.
  2. … любимото ми тъмно измерение.
  3. … любимият ми унищожител на слънца.
  4. … любимата ми непозната нова галактика.
  5. … любимият ми космически нашественик.“
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
