Извинения (18+)

Здравей,

С писмото, което четеш в момента, желая да ти се извиня. Първо, трябва да знаеш, че снощи беше прекрасно. Наистина. Надявам се и на теб да ти е било толкова приятно, колкото ми беше на мен; съдейки по стоновете ти през цялото време, тази моя надежда май не е никак напразна.
Извинявай, че се наложи да си тръгна, без да те събудя. Не съм… всъщност, хайде да го карам по хронологичен ред с тия извинения, че ще ми е по-лесно.
Извинявай, че така и не можах да разбера името ти в клуба. Музиката беше твърде силна и ме досрамя да те попитам отново, след като вече ми го беше повторила. Много се паникьосвам в такива ситуации, падам си доста интроверт. Ако си забелязала как се оглеждам трескаво из апартамента ти и си се притеснила, че търся ценности за крадене, реално се опитвах да намеря името ти написано някъде. Очевидно не съм успял, иначе нямаше да те адресирам толкова имперсонално. Наистина се извинявам за това.
Извинявай, че те накарах да платиш таксито до вас. Като всеки човек броени дни преди заплата, и на мен ми се налага да правя сметки. В конкретния случай се оказа, че имам пари само за едно такси и прецених, че ще е по-добре да ги дам за това, което ще ме прибере на сутринта.
Извинявай за шумния начин, по който се сетих, че нямам презервативи. Имах, но не ми хареса как ме зяпаше шофьорът. Беше един такъв гаден поглед, с който сякаш ми се подиграваше. Все едно не вярваше, че бих могъл да сваля момиче от твоя калибър. Е, планът ми не сработи и станах още по-жалък, за което се извинявам допълнително.
Извинявай, че се стреснах, когато видях черната ти котка. Уверявам те, че нямам нищо против черните котки; някои от най-добрите ми приятели са черни котки. Просто тя изпъкваше малко странно на фона на останалите ти десетина котки. Трудно мога да го обясня в момента, затова изчакай и ще видиш по-нататък.
Извинявай, задето се понапих. И в клуба, и у вас после. Тъпо оправдание е, знам, но винаги гледам да пия минимум два пъти повече от жените, с които излизам, понеже си въобразявам, че това ме кара да изглеждам впечатляващ по някакъв начин. Искам да кажа, вече си ме виждала без дрехи. Знаеш, че не предлагам много на окото. Пиенето е едно от малкото неща, които мога да покажа като по-специално умение.
Извинявай, че се посдърпах с котките ти, докато се освежаваше в банята. Особено с черната, която ме гледаше накриво. Може би няма да е зле да преосмислиш начина си на живот. Толкова много котки на едно място често са признак, че нещо не е наред със собственика им.
Извинявай за бъркотията, която направих в банята ти след това. Изчистих колкото можах от повръщаното, но се наложи да накисна черното ти килимче с пентаграма във ваната. За по-сигурно ти предлагам да го занесеш на химическо чистене. Действително не мога да подчертая достатъчно колко много пих снощи. Като нищо вече се е разяло.
Извинявай, че заръкоплясках, когато те видях гола. Минало си беше доста време, откакто за последно съм бил с жена и вече почвах да се тревожа, че ще добавя още един месец към предните, когато дойде при мен в клуба и попита дали съм кръстен. Пък и си е комплимент, ти си адски красива.
Извинявай по подразбиране за вида на пениса ми. Сигурно ще се съгласиш, че не е от най-грозните, но не би трябвало да изглежда точно така. Колкото до онова отгоре, още веднъж те уверявам, че не е заразно.
Извинявай, ако ти се е доспало по време на лизането. Отделям му толкова време заради предмета на предишното ми извинение. В своя защита обаче ще кажа, че според реакцията ти, стига да съм я разчел правилно, явно ти е харесало. Също така никога не очаквам свирка в замяна, това несъмнено носи точки в моя полза.
Извинявай, че се забавих толкова със слагането на презерватива. Вече би трябвало да е очевидно, че дългият ми сух период и нестандартният ми полов орган са очаквано недобра комбинация.
Извинявай за супер странните звуци, които издавам по време на секс. Ходил съм по лекари и за тях, и за онова над оная ми работа; всичките са се видяли в чудо от мен. Постарах се да съм тих, но разбирам, че не е особено приятно да чуваш грухтящ миксер до ухото си в такава ситуация. Виж, ти пък си мънкаше на староарамейски език, така че сме поне мъничко квит.
Извинявай, задето случайно го набутах в дупето ти. Не беше яко от моя страна. Май наистина съм загубил тренинг на тъмно. Казах ти да не загасяме всички лампи и да не го правим на свещи, ама ти настоя. Нищо, вече знаеш рисковете.
Извинявай, задето го набутах в дупето ти нарочно. Не беше ама никак яко от моя страна, но да не забравяме, че бях пийнал, а и ти не възрази изрично срещу случайното, затова си помислих, че може и да ми се размине. Както знаем, не ми се размина.
Извинявай за онези няколко минути, в които омекнах. Случва се, когато един мъж е притеснен, а допълнителното притеснение от вероятността жената да му се присмее или да го порицае изобщо не помага. Виновно е обществото, което намира подобен тип тревожност достойна за подигравки. Смятам, че културата ни е доста ограничена в това отношение. Важното е, че се върнах в пълна бойна готовност и продължихме почти без проблеми.
Извинявай, че не можах да свърша по обичайния начин. Беше изключително мило от твоя страна да предложиш да свърша на корема ти, затова се въздържах от даването на други идеи. Сега като нищо щях да ти се извинявам заради това, че съм поискал да свърша на лицето ти.
Извинявай, задето свърших на лицето ти, държа да отбележа това, без да искам. Отдавна не ми е било така хубаво и така си обяснявам много по-голямото разстояние, което постигнах. Двойно извинение, понеже ти влезе в окото.
Извинявай, че ми отне толкова време да разпозная знаците. Котките, арамейския, желанието ти да събереш семето ми в буркан, вместо да ми позволиш да го избърша от теб, рогата ти – трябваше да се досетя часове по-рано, че си обладана от низшестоящ в йерархията на пъкъла демон. Иска ми се да мисля, че съм успял да го прогоня от тялото ти с превъзходните си креватни умения, но така по-скоро лъжа себе си, отколкото теб. Поне мога да кажа, че съм те избавил от тъмните сили. Още точки към онези, задето не съм те карал да ми духаш.
Извинявай, че те намазах с всичкия чесън, който можах да намеря в хладилника ти. По-добре да сме предпазливи и миризливи, отколкото безразсъдни и ухаещи добре.
Извинявай за шута, който вкарах в гъза на черната котка, понеже пак ме стресна с кривия си поглед. Само тя беше останала, затова предполагам, че е твоя, докато другите са следвали демона. Това се случи някъде около половин час след като почнах да пиша извинителното писмо, затова не съм махнал извинението за многото котки и проблемия собственик. Макар че след всичко случило се не мога да кажа, че нямаш проблеми.
Извинявай, че се наложи да си тръгна, без да те събудя. Не съм такъв човек, но си мисля, че снощното преживяване е категоричен признак за липсата на всякакво хубаво бъдеще между нас двамата. Не си виновна ти, кълна ти се. Ако някой има вина, то това ще бъде вещицата, която те е проклела навремето. Или каквато и да е там причината да се всели демон в тялото ти.
Извинявай, че все пак свих десет лева от портфейла ти. Казано честно, реших, че това е извънредно малка такса за екзорсизма, който извърших. Друг на мое място едва ли би постъпил така благородно.
Пожелавам ти успех в бъдещите начинания и се надявам те да включват колкото е възможно по-малко контакти със слугите на дявола.

Искрено твой,

Не можах да измисля фалшиво име

Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Еротично, За Кутията, Комично, Разказ, Хаотично

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
По случай празниците. #PeterMay #TheLewisTrilogy #PeterWatts #BeyondTheRift #DmitryGlukhovsky #MetroBookSeries "Хей, маце! Как е?" #Caturday So close! #Tonedeff #Polymer #QN5 С Kindle до радиатора същото ли е като с книга пред камината? #ImportantQuestions Когато овладееш времето и пространството. :D #Caturday
