Придумици 6

Познайте кое време е станало!
Не бе, познайте. Сериозен призив си е това.
Не, не ми е време да се подстрижа, мамо. Добър опит обаче, признавам ти го. На пръсти се броят хората, които биха се маскирали като реторичен похват, за да се занасят с мен.
Все тая, отказвам се. И без това заглавието издава, че предстои да поднеса нова, току-що извадена от фурната порция придумици. Не знам колко още ще продължава тази поредица, но във всеки случай знам, че ми харесва вниманието, което получавам покрай нея; ако случайно не помните, повечето ми списъци са съставени от статуси, а придумиците са най-успешните ми такива. Егоистично ли е от моя страна да се мъча с игри на думи тогава?
Сигурно. Не ми дреме обаче. Кого наранявам с действията си тук? Никого ли? Точно така, никого.
По-долу следват най-новите ми придумици, но преди това, предвиждайки възможността да не сте запознати с поредицата, можете да разгледате предните издания.

Част 1   Част 2   Част 3   Част 4   Част 5

#Придумици

  1. „Леговище“ не е чудовище, построено от конструктор за деца на всякаква възраст.
  2. „Таратанци“ не е хореография, преподавана от едър и космат паяк.
  3. „Студент“ не е подобно на дърво същество, живеещо в близост до полюсите.
  4. „Контрол“ не е ездитно животно, което пише провокативни коментари, статуси и прочие в Интернет.
  5. „Подозрение“ не е способност да виждаш на нивото на земята.
  6. „Дискриминация“ не се превежда като „този престъпен народ“.
  7. „Автограф“ не е благородник, който притежава колекция от коли.
  8. „Лексикон“ не е поздрав към животните в конна база „Езеро“ в Бургас.
  9. „Мигрена“ не е начинът, по който азиатците произнасят името Миглена.
  10. „Маратон“ не е прякорът на жена с екстремно наднормено тегло.
  11. „Чайка“ не е женското на чай.
  12. „Авантюрист“ не е специалист по право, който работи без заплащане.
  13. „Шайба“ не е вулгарна закана.
  14. „Бакелит“ не описва гостите на светско парти, състоящо се на носовата част на кораб.
  15. „Часовой“ не е часовник, чиято кукувичка е сменена с вълк.
  16. „Филия“ не е дете, кръстено на дядовците си Филип и Илия.
  17. „Вероучение“ не е да показваш на някого как да мие съдовете.
  18. „Хеликон“ не е ездитно животно, което може да се превръща във вертолет.
  19. „Далай Лама“ не е порода куче, обучено да джафка по южноамерикански преживни животни от рода на камилите.
  20. „Уличка“ не е умалителна форма на улика.
  21. „Жаргон“ не е объркан нестинар, който тича след въглените.
  22. „Тостер“ не е човек, който вдига наздравици.
  23. „Какавида“ не е нечия по-голяма сестра, чието име означава „да бъде виден, бележит“.
  24. „Додекаедър“ не е диалектна фраза, изразяваща запитване относно размерите, до които може да стигне даден човек.
  25. „Сервиз“ не е герой от „Игра на тронове“ (доколкото знам).
  26. „Мамбо“ не е танц с африкански змии.
  27. „Рентген“ не предполага наличие на унаследяеми доходи.
  28. „Невестулка“ не е смесица между невеста и булка.
  29. „Пабло Ескобар“ не е заглавието на анимационен филм за речна риба от семейство Шаранови, която фантазира, че е наркобарон.
  30. „Охрана“ не е това, което казваш, когато лекарят те пита какво ти има.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Придумици, Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
