Тя

Преди доста време един специален за мен човек ми подари комплект магнитна поезия. Не ми се удава често случай да го използвам по предназначение, но когато успея да си намеря време и подходяща повърхност, обожавам да си редя и преподреждам думите в най-различни изречения, стихове и каквото друго мога.
Един ден, докато ми беше паднал сгоден момент да си играя с магнитите, аз, вдъхновен от мислите си за същия този специален за мен човек, написах като за начало „she is my favorite“ и се спрях, за да помисля как да довърша започнатото. В комплекта има малко над двеста думи и понякога не е лесно да избереш най-подходящите сред тях, но също така е възможно да не ти достигнат думите. Бях попаднал в някаква странна смесица от двете състояния, като фактът, че комплектът е с научнофантастична тематика, ни най-малко не ми помогна. Напротив, затрудни ме допълнително.
Или поне ме затрудни до момента, в който реших да поекспериментирам, без съмнение вдъхновен наново от ограничаващите ме обстоятелства. Така взех решението да довършвам „she is my favorite“ с определени думи, които после да заделям настрана и да не ги използвам отново след това. В резултат на това се получиха цели тридесет фрази, които снимах, за да ги включа една по една в ето този албум. И тъй като списъците ми са с по тридесет точки, струва ми се напълно естествено да направя списък от упражнението си по магнитна поезия.
Държа да отбележа, че след като преведох всичко от английски на български, установих, че в някои случаи смисълът се изменя и/или губи. Това е причината да сложа линк към албума по-горе. Е, също така и защото съм се постарал с албума. Ще видите, ако го поразгледате. Има шарении и всичко; сега си го гледам завършен и мога само да се надявам, че ще ми хрумне пак някаква сходна идея.
И така, с известен риск да превърна месец февруари в месец на любовта (ще дам всичко от себе си, за да предотвратя подобна участ), ето го и магнитното ми творчество, посветено на едно прекрасно слънчево човече:

Тя е…

  1. … любимото ми междузвездно приключение.
  2. … любимото ми тъмно измерение.
  3. … любимият ми унищожител на слънца.
  4. … любимата ми непозната нова галактика.
  5. … любимият ми космически нашественик.
  6. … любимата ми мистериозна граница.
  7. … любимата ми галактическа лудост.
  8. … любимият ми капитан на космически кораб.
  9. … любимата ми видима звездна система.
  10. … любимото ми хуманоидно извънземно.
  11. … любимият ми бъдещ земен спътник.
  12. … любимата ми битка за контрол.
  13. … любимата ми жена със суперсили.
  14. … любимият ми зъл господар на смъртта.
  15. … любимият ми лазерен лъч от ракета.
  16. … любимата ми планета, до която пътувам.
  17. … любимото ми бягство от тази вселена.
  18. … любимата ми соларна космическа станция.
  19. … любимият ми лунен жител.
  20. … любимото ми заплашително откритие.
  21. … любимата ми тиха сила.
  22. … любимата ми светлина от светулка.
  23. … любимата ми и последна война.
  24. … любимата ми жена из времето.
  25. … любимата ми употреба на свободна воля.
  26. … любимият ми робот. Или беше андроид?
  27. … любимият ми маршрут покрай Уран.
  28. … любимата ми изследвана черна дупка.
  29. … любимото ми свирепо същество.
  30. … любимата ми орбита около мен.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
