Live: Гордост и предразсъдъци

Обикновено пилея много излишно време и редове преди съществената част, затова сега ще се опитам да бъда възможно най-кратък: отдавна исках да опитам нещо ново като формат, впоследствие попаднах на нещо подобно в един сборник с разкази, а преди две-три седмици изгледах „Гордост и предразсъдъци“ (2005) няколко пъти в рамките на два дни.
Нищо от това не дава ясно обяснение на решението ми да направя live-tweet на филма, но съм убеден, че ако се поровя малко в главата си, ще проследя стъпките до онзи миг, в който идеята ми се е сторила интересна. Няма да повличам другиго на толкова опасно пътешествие обаче, затова ще кажа единствено, че не помня кога за последно съм се забавлявал така, както по време на гледането на целия филм в компанията на бира и Twitter. Както един по-умен от мен човек ми намекна, когато споделих идеята си с него (или нея), преживяването се отрази на нарцистичните ми наклонности, но освен това се пуснах по течението на емоциите си, без да се тревожа, че ще ме помете презглава към дълбокото.
И така, разкачих си профилите временно един от друг, за да не тормозя със съобщения Facebook приятелите си, които иначе виждат всеки мой статус в Twitter, а след края на филма подредих всичките заедно с часовете и датата, просто защото така беше направено в сборника. Стига толкова обяснения, забавлявайте се!

Гордост и предразсъдъци

Да видим. Чипс – тук. Бира – тук. Кийра Найтли отпреди 12 години – ей сега ще се появи на екрана. Да ги видим тия „Гордост и предразсъдъци“! 8:00pm · 26 Jan 2017
Елизабет чете книга още в първия си кадър и едва гледа къде върви. Това момиче ме РАЗБИРА ИДЕАЛНО! 8:02pm · 26 Jan 2017
Това е възможно най-подреденият разхвълрен дом в историята на света. 8:03pm · 26 Jan 2017 (не знам какво е „разхвълрен“, но не е дума)
Както днес, така и по онова време сестрите слухтят пред вратата. Ако е факт, не е сексизъм! 8:04pm · 26 Jan 2017
Ако хуморът на Доналд Съдърленд беше по-сух, щях да умра от обезводняване. 8:04pm · 26 Jan 2017
Ах, бални танци! Добре е да знам, че във всеки един век не бих могъл да се справя и с най-простата хореография. 8:05pm · 26 Jan 2017
О, ДА! Дарси влиза и музиката спира като по команда! 8:06pm · 26 Jan 2017
Точно така, направете му път, селяци такива! Това е Фицуилям Дарси и той. Не. Се. Ебава! 8:07pm · 26 Jan 2017
Бингли е толкова притеснен в присъствието на Джейн, че не мога да не си помисля какъв е сладур. 8:09pm · 26 Jan 2017
Леле, малките сестри са страшни повлекани… 8:10pm · 26 Jan 2017
Опааа, Джейн подочу неблагоприятното мнение на Дарси за нея! Това май ще доведе до, знам ли, ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ?! 8:11pm · 26 Jan 2017 (объркал съм се, не е Джейн, а Лизи; адски смотано от моя страна)
Майчето обаче е страшен сводник, не може да ѝ се отрече. 8:13pm · 26 Jan 2017
Дарси и Лизи си поговориха за има-няма половин минута и между тях има повече сексуално напрежение от съседни манастири на монаси и монахини. 8:14pm · 26 Jan 2017
Ебати, госпожо Бенет! Знам, че искате да ожените дъщерите си, но поне не говорете за неизбежната смърт на съпруга си! На закуска! Пред него! 8:16pm · 26 Jan 2017
Да де, „омъжите“, не „ожените“. И аз съм човек, и аз правя грешки! 8:17pm · 26 Jan 2017
О, я хвани сифилис, Карълайн! 8:17pm · 26 Jan 2017
Дарси веднага стана от стола при вида на Лизи, нескопосаният му сладур! 8:18pm · 26 Jan 2017
Бингли пак си гълта езика покрай Джейн, как може и той да е такъв смотльо… 8:19pm · 26 Jan 2017
Кити и Лидия заглеждат войниците, а аз не мога да не ги съдя наум. 8:20pm · 26 Jan 2017
Дарси не те харесва, Карълайн! Върви по дяволите веднага! 8:20pm · 26 Jan 2017
Името ти е анаграма на „кър лайна“, Карълайн, и аз ти предлагам да се заровиш в такъв незабавно! 8:21pm · 26 Jan 2017
Ако имаше повече химия между Лизи и Дарси, щяха да я продават на бургаски батки. 8:23pm · 26 Jan 2017
Лидия и Кити може и да са ирационално надъхани на войничетата, но Мери убива всичко с този свой стремеж към интелектуализъм. 8:25pm · 26 Jan 2017
Нека си е умна де, просто да не е досадна. 8:25pm · 26 Jan 2017
Дарси подаде ръка на Лизи да се качи на каретата И СЪРЦЕТО МИ НЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ! 8:26pm · 26 Jan 2017
А, ето го и Колинс. Или както предпочитам да го наричам аз: Човекът-храчка. 8:27pm · 26 Jan 2017
О, Лизи, не можеш да се сдържиш да не предизвикаш този сухар, ти си прекрасна. 8:28pm · 26 Jan 2017
Госпожо Бенет, макар да Ви се дразня, благодаря Ви искрено за това, че отбихте флирта на Колинс настрана от Джейн. Тя е ангел. Ангел, казах! 8:30pm · 26 Jan 2017
Момент само, нека си прочистя гърлото за викане. *хъм* УИКЪЪЪМ!!! 8:30pm · 26 Jan 2017
Дарси почти уби Уикъм с поглед. Беше… неописуемо прекрасна гледка. Сега Уикъм ще си разкаже лъжите за него и аз ще го мразя още повече. 8:32pm · 26 Jan 2017
Майната ти, Уикъм. И бащата ти, и останалата ти лъжлива рода! 8:33pm · 26 Jan 2017
Джейн и Лизи имат сестринската връзка, която никога не съм имал с брат си, по напълно обясними и логични причини, естествено. 8:34pm · 26 Jan 2017
Още един бал! Напрежението ме побърква! 8:35pm · 26 Jan 2017
Дарси пусна поглед на Лизи от разстояние и започнах да си задавам въпроси за себе си. 8:36pm · 26 Jan 2017
КОЛИНС, ТИ СИ СОПОЛ И МЯСТОТО ТИ НЕ Е НИКЪДЕ ДРУГАДЕ, ОСВЕН НА ЗЕМЯТА! В ПРАХТА! 8:37pm · 26 Jan 2017
В ПРАХТА, КОЛИНС!!! 8:37pm · 26 Jan 2017
Божичко, на това копеленце му отнема цяла вечност, за да каже точно НИЩО! 8:38pm · 26 Jan 2017
ДАРСИ ПОИСКА ТАНЦ С ЛИЗИ и май не трябваше да пия толкова бира, преди да си пусна филма, защото се вълнувам повече от обикновено. 8:39pm · 26 Jan 2017
Тези двамата… Намерете си стая и се карайте в нея колкото искате, само ми дайте да слушам. 8:40pm · 26 Jan 2017
Майтапа настрана, обожавам сцената, в която ги показват сами в залата. Другите около тях просто не са от значение в този момент, а те… ох! 8:42pm · 26 Jan 2017
КОЛИНС, ПОГРЕБИ СЕ ЖИВ САМ, ЗА ДА НЕ ГО НАПРАВЯ АЗ! 8:42pm · 26 Jan 2017
Шарлът, прекрасна златотърсачке такава, сякаш ми четеш мислите! 8:44pm · 26 Jan 2017
О, чудесно, Колинс ще предлага брак на Елизабет… ОТРЕЖИ ГО, МОМИЧЕ! НЕКА ГО БОЛИ! 8:46pm · 26 Jan 2017
Мижитурка такава, верно ли ще ѝ подариш някакво мижаво цветенце, след което ще изредиш всяка дума в речника си, преди ѝ да предложиш брак?! 8:48pm · 26 Jan 2017
Момент, ще паузирам на разочарованието му, за да му покажа среден пръст. 8:49pm · 26 Jan 2017
Така, даже в Instagram отиде, мизерникът му с мизерник! 8:53pm · 26 Jan 2017
СМЕЙТЕ МУ СЕ, МОМИЧЕТА! СМЕЙТЕ МУ СЕ! 8:53pm · 26 Jan 2017
Господин Бенет, току-що се застъпихте за дъщеря си по най-впечатляващи начин, за което съм Ви дълбоко признателен и благодарен. 8:55pm · 26 Jan 2017
Да, да, „най-впечатляващия“, изпуснах една буква. Не забравяйте, че все пак гледам филм в момента! 8:56pm · 26 Jan 2017
Тъгата на Джейн ме кара да ми се пие още повече, ЗАЩО ПОСТЪПВАШ ТАКА, БИНГЛИ, АЗ ЗНАМ ЗАЩО ДЕ, НО ВСЕ ПАК! 8:57pm · 26 Jan 2017
Кийра Найтли, въртяща се на люлка, няма право да изглежда толкова безобидно привлекателна. 8:59pm · 26 Jan 2017
Само искам да отбележа, че кинематографията на този филм е превъзходна. Хей, не всичко трябва да е забавно! 9:01pm · 26 Jan 2017
Колинс, млъкни бе, мамицата ти! 9:02pm · 26 Jan 2017
ЛЕЙДИ ДЖУДИ ДЕНЧ, ВРЕМЕ Е ДА СЕ РАЗВИХРИТЕ, ПРЕКРАСЕН УРАГАН ТАКЪВ! 9:03pm · 26 Jan 2017
Лизи седна до Дарси и СЪРЦЕТО МИ ОТНОВО НЕ МОЖЕ! 9:04pm · 26 Jan 2017
Лейди Катрин може и да е хвърлила ръкавицата, но Елизабет изобщо не се поколеба да я вдигне. Виждал съм екшън сцени с по-малко екшън! 9:06pm · 26 Jan 2017
И телефонът ми звъни, разбира се. Не мога един филм да изгледам спокойно, значи. 9:09pm · 26 Jan 2017
Така, обратно към филма, а Дарси вече флиртува с Лизи и напрежението се реже с нож! 9:12pm · 26 Jan 2017
Матю МакФейдън може да изиграе най-достолепния смутен човек на света и аз мога да го гледам всеки път. 9:15pm · 26 Jan 2017
И сега Лизи научи, че Дарси се е намесил в отношенията между Джейн и Бингли. Просто ще го попилее, знам си аз, само да ѝ падне! 9:16pm · 26 Jan 2017
Милостиви Ганеша, сцената в дъжда… Дори няма да се шегувам сега, просто ще си я изгледам, толкова е добра. 9:17pm · 26 Jan 2017
Не съм емоционално подготвен за такива диалози, имай поне малко милост, филм! 9:21pm · 26 Jan 2017
Дарси оставя писмото и в гласа му се чува такава загуба, при това само в едно изречение, че не мога да не резонирам с него. 9:23pm · 26 Jan 2017
Освен това е прав, в момента и аз намирам семейството на Лизи за крайно досадно. 9:26pm · 26 Jan 2017
О, Джейн, съчувствам ти колкото мога, милозливо и изключително създание такова! 9:28pm · 26 Jan 2017
Имението на Дарси ме кара да се чувствам незначителен дори повече от обикновено. 9:30pm · 26 Jan 2017
Милата Лизи, просто не може да откъсне очи от бюста му. МРАМОРНИЯ МУ БЮСТ, ПЕРВЕРЗНИЦИ ТАКИВА! 9:32pm · 26 Jan 2017
Ухууу, сега чу как Джорджиана се упражнява на пианото, което значи, че след малко ще дойде и Дарси! 9:34pm · 26 Jan 2017
И погледите им се срещнаха, а Лизи не издържа и избяга, а аз също не издържам, но НЕ МОГА ДА ИЗБЯГАМ И НЕ ИСКАМ, ОЖЕНЕТЕ СЕ НАЙ-ПОСЛЕ! 9:35pm · 26 Jan 2017
Горкичките, притесняват се един пред друг повече от мен, когато трябва да звъня, за да ми пуснат Интернета… 9:36pm · 26 Jan 2017
Дарси запозна Лизи със сестра си, която явно е нейната най-голяма почитателка; хммм, от кого ли е научила за теб, а, Елизабет? Хммм? ХМММ?! 9:38pm · 26 Jan 2017
Джорджиана иска да ги събере повече от мен самия, нищо чудно, че ми е толкова симпатична. 9:39pm · 26 Jan 2017
Дарси продължава да става на крака ВСЕКИ ПЪТ, когато Лизи влезе в стаята, джентълменът проклет! Караш ме да изглеждам зле, красавец такъв! 9:40pm · 26 Jan 2017
Ако Лидия беше един от… клиентите ми на работа, като нищо щяха да я нарекат „шафрантийка“. 9:41pm · 26 Jan 2017
И с новината за брака на избягалата си дъщеря, госпожа Бенет стана от смъртния си одър, за да се изфука пред приятелките си. 9:43pm · 26 Jan 2017
Имаш късмет, че си празноглава, Лидия, иначе нямаше да издадеш на Лизи, че Дарси се е погрижил да ти бъде спестен срамът! 9:45pm · 26 Jan 2017
А сега Бингли се връща за Джейн и светът отново е прекрасен! 9:47pm · 26 Jan 2017
Ах, да, и аз съм чистил припряно, когато ми се изръсват гости без предупреждение, но не съм една камара сестри, затова мога да се оплаквам! 9:49pm · 26 Jan 2017
Първо Бингли си гълта езика за пореден път пред Джейн, а сега крачи напред-назад, докато упражнява предложението за брак пред Дарси, милият! 9:51pm · 26 Jan 2017
Кити, ти нямаш ли друга работа, освен да седиш на прозореца, за да дебнеш?! 9:52pm · 26 Jan 2017
Мери, не се прави на света вода ненапита, и ти подслушваш като всички останали! 9:53pm · 26 Jan 2017
Усмивката на Джейн и сълзите от радост към нея са ми всичко в момента! 9:54pm · 26 Jan 2017
Лейди Катрин идва да се кара на Лизи, а аз нямам повече чипс за вербалния боксов мач и това е ужасно! 9:57pm · 26 Jan 2017
Целият този спор е толкова засищащ, че се чувствам преял със сарказъм с британски акцент. 9:58pm · 26 Jan 2017
С други думи, добре че ми е свършил чипсът. Че ми е свършила бирата не е добре, но такъв е животът. 9:59pm · 26 Jan 2017
Знам, че вече съм го споменал, но целият филм е просто… абе красив е, страхотно изглежда. Не мога да си изкривя душата. 10:01pm · 26 Jan 2017
ДАРСИ ИДВА ПЕША ПРЕЗ МЪГЛАТА ПРИ ЛИЗИ, ВЗЕМЕТЕ СЕ НАЙ-НАКРАЯ, ДА УМРА ЛИ ИСКАТЕ?!?!?! 10:02pm · 26 Jan 2017
Хайде бе, чак АЗ го заобичах, просто спри прекрасните му думи и го целуни! 10:03pm · 26 Jan 2017
Господи, тя го целуна по ръката и това е най-чувственото нещо, което съм виждал! Всеки път е така, защо се изненадвам отново? 10:04pm · 26 Jan 2017
Лизи си призна предразсъдъците, а Дарси превъзмогна гордостта си, за да се заобичат. Това ли искаш да ми кажеш, заглавие? Това е, нали?! 10:07pm · 26 Jan 2017
Супер, сега плача, защото господин Бенет плаче. Мерси много, Доналд Съдърленд, великолепен кучи сине! 10:08pm · 26 Jan 2017
Какво? Божке, гледам американската версия на филма, тази последна сцена я няма другаде! 10:09pm · 26 Jan 2017
Думите „госпожо Дарси“ никога не биха ми звучали толкова нежни, колкото след целия този филм И НАЙ_ПОСЛЕ СЕ ЦЕЛУНАХА, ДАААААААА!!! 10:10pm · 26 Jan 2017
Дори не ми пука, че съм писал долна черта вместо тире, всичко в света ми е наред в момента! 10:11pm · 26 Jan 2017
Ох, не мога да повярвам, че имах присъствието на духа да live-tweet-на „Гордост и предразсъдъци“ от начало до край. Обожавам тази версия. 10:12pm · 26 Jan 2017
Ще взема да си избера някой друг от любимите ми филми и да направя същото, но ще се погрижа да имам достатъчно бира, за да поддържам нивото. 10:13pm · 26 Jan 2017
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , , ,
Публикувано в Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Научи ме на тайните си, космическа коткЕ. :D SpaceCat Pasta Aglio e Olio. :) #NewThings Извън снимката: тортата, загатната по устата на брат ми. :D #TBT Неочакван гост на терасата. :) #SneakyLizard Друго нещо са бургаските гълъби. :D #DailyRandomness С новите попълнения. :) #RichardCastle #NikkiHeat #DerrickStorm Когато така ти се спи, че реалността ококо теб рухва. #SoTired Интернет обичаше бекон, нали така? :D #Bacon Наричаха ме луд, смееха ми се... Кой се смее сега?! :D #POTC #FaceSwap Може би е просто случайност, но на мен ми се струва, че ме следят. :D #Caturday Понеже захладня, за ето тази се сетих. :D #TBT Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
