Хо хо хорър 2

В ПРАЗНИЧНАТА ВЕЧЕР, В ПРАЗНИЧНИЯ ЧАС, СМЪРТ И БОЛКА СА ВИНАГИ С ВАС!
*изключително зъл смях*
Да, скъпи мои деца, аз се завърнах в света на живите, за да ви доставя нова порция топли ужаси, с които съвсем парадоксално ще можете да смразите кръвта на нищо неподозиращите си жертви. Обичайте ме и се страхувайте от мен!
Хайде дотук с моето театралничене, не че не ми харесва. Ако някой случайно си спомня, миналата година посветих първата половина на месец декември в измислянето на множество кратки страшни истории с коледна тематика. Ако пък никой не си спомня, ето за това си имам хиперлинкове. След съставянето на посочения списък аз си бях избрал най-харесания измежду ужасите във Facebook, за да го развия в самостоятелна хорър история.
Това начинание ми се беше сторило забавно по онова време. Признавам си обаче, че не се бях сещал отдавна за него, докато не ми беше напомнено ей така, без повод, че нявга съм си съчинявал дребни страхотии. Ето защо и тази година (с надеждата да го превърна в традиция, но това ще се види чак догодина) съм приготвил тридесет чисто нови потресаващи примера за чудовищните тайни на уж безобидния празник.
Имам и друг повод да се върна към тази идея. Не знам дали някой е забелязал, но цялата 2016-та година е просто най-отвратителната (засега). Тя определено ще си получи заслуженото съвсем скоро, защото съм ѝ вдигнал мерника още през януари, но мизерницата явно изобщо не е обърнала внимание на това, защото продължи да трупа гадости месец след месец. Е, след като в продължение на единадесет месеца и половина се чувствам така, сякаш съм се озовал в една от десетте най-прокълнати алтернативни вселени, малко измислени ужаси никак не биха навредили. За разнообразие правя всичко това, не за друго.
Преди да съм преминал към списъка обаче, ето кой от кратките ужаси възнамерявам да разтегна за следващата седмица:

Нямам търпение децата да отворят най-голямата кутия до коледното дръвче. Не че нещо, просто вече съм се схванал вътре.

Не беше никак лесно да го избера, тъй като имаше няколко най-харесани статуса, а пък имайте предвид и че ми се наложи да броя споделянията и коментарите (без директните им отговори), за да огранича селекцията. После номерирах остатъка по ред на публикуване, след което използвах генератор на случайни числа, за да съм напълно сигурен, че няма начин да се поддам на изкушението да доразвия нещо, което би се оказало по-лесно за мен.
Това… да, това няма да ми е много лесно. Какво се е получило обаче, ще видим другия петък. Напред към страховитостите!

#КоледниУжаси

  1. Вечната усмивка на Дядо Коледа лесно отклоняваше вниманието на децата от зеещата дупка в тила му и капещата оттам черна кръв.
  2. Последното, което тя видя, беше размърдването на елхата. После десетки остри като бръснач иглички се забиха в очите ѝ.
  3. Когато децата започнаха да замерят снежния човек с камъни, едва ли подозираха, че точните им удари ще разкрият трупа в него.
  4. Чашата с лика на белобрадия старец се изплъзна от пръстите на мъжа и се разби в пода, а горещият шоколад разяде гърлото му.
  5. Седях пред камината с окачените на нея чорапчета и слушах припукването на пламъците. Те ми нашепваха да избия семейството си.
  6. Децата се радваха на трупащия се сняг в празничния ден, но майка им беше ужасена. Само тя виждаше кървавия цвят на снежинките.
  7. Сутринта на Коледа открих кучето ни мъртво, заобиколено от играчките, които бях сложил предната вечер под елхата за дъщеря ми.
  8. Коледарите запяха на отдавна забравен език. После най-младият от тях падна на колене, а останалите го заръфаха чак до костите.
  9. Светлините угаснаха при труса, а украшенията изпопадаха с трясък от елхата. Изпод счупените им парчета заизлизаха скорпиони.
  10. Веднъж моят съпруг ми каза, че съм била внасяла светлина в живота му. Не ми убягна иронията, когато го удуших с лампичките.
  11. Въпреки че очите и устите на елфите в работилницата бяха зашити, лицата им се извръщаха към мен, а аз чувах зова им за помощ.
  12. Те обикаляха магазина от години. Повтаряха „Коледа идва“ с празни погледи, а краката им кървяха през изтърканите им подметки.
  13. Бавно и методично, момичето извади бонбоните от коледния календар, инжектира пет от тях с отрова и размени местата на всички.
  14. Десетки порцеланови фигури на Дядо Коледа гледаха усмихнато от витрината, а малките им очи зорко и злобно дебнеха децата.
  15. Елените се спуснаха от небето. Започнаха да мушкат тълпата с рога и да газят наред с копита. Оцелях… на цената на ръката си.
  16. Дядо Коледа се хвърли към най-близкото дете и повърна черна жлъч в лицето му. То изрева и бързо последва примера на стареца.
  17. Приготвих традиционните дванадесет ястия, но по нова рецепта. Сега във всяко от тях има част от човек, който е постил приживе.
  18. Тя гледаше безжизненото тяло, натъпкано от нея в големия кашон. Разсмя се силно, когато си го представи опакован и с панделка.
  19. Вгледах се в една от уж безобидните хартиени снежинки в домашните гирлянди. Сред красивите ѝ форми видях собствената си смърт.
  20. Снежният човек се пръсна на вихрушка от снежинки, която набра скорост и започна да кълца на парчета всичко по пътя си.
  21. На голата допреди малко стена сега имаше плакат, обещаващ празнични промоции. Това потвърди страха ми, че рекламите ме следят.
  22. Дядо Коледа махаше на събраните от двете страни на парада деца. Зениците, скрити добре зад очилата му, се издължиха в цепки.
  23. Мислех, че съм стигнал достатъчно далече. Че съм избягал от него, от черната му магия. Тогава чух звънчетата в далечината.
  24. Вината е наша. Прокудихме го, отказвайки да вярваме в него, а днес той изкушава децата ни, за да ги поведе в битка срещу нас.
  25. Монасите гледаха стреснато думите по пергамента и шепнеха молитви. Червеният демон идваше отново, носейки дара на смъртта.
  26. Елата изрева, когато забих брадвата в ствола ѝ. Отстъпих назад, облян в страх. Тогава видях изкривените лица по дърветата.
  27. Детето подмина подаръка и гушна родителите си. Когато прегриза гръкляните им, те също се присъединиха към Будната смърт.
  28. Дядо Коледа излезе от разпалената камина, обвит в пламъци. Смехът му ме заля, когато сграбчи лицето ми с горящите си длани.
  29. Всички тръпнеха в очакване около елхата. Остриетата на ножовете, с които щяха да извършат ритуала, блестяха като зъби в нощта.
  30. Предпочитам по-духовния аспект на празника. Трудно ми е обаче да обясня това на хората, които разпъвам на кръст за украса.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
