Неизвестно

Unknown Search Terms.
Не ме кефят много тези три думи. Когато разглеждам статистиката на блога си, винаги се дразня на невъзможността да видя какво са написали хората в Google, че да стигнат до някоя от моите публикации. За да не пищят хората по цял свят, че им се нарушава онлайн анонимността, много по-голямата част от въведените в търсачките термини не се показват в WordPress (също и в други платформи, предполагам).
Не си падам по подобни неизвестности, както може би се досещате. Но пък има и такива термини, които все пак ми излизат.
Днес съм решил да разгледам, а може би даже и да коментирам по някои от търсенията, колкото да добия представа що за хора посещават блога ми, макар и отлично да разбирам, че с тези ограничения няма как да смятам извадката за представителна. Въпреки това ми се струва, че би било интересно да видя онова, което мога. Освен всичко друго, в момента нямам нови идеи и отчаяно се опитвам да измисля какво да напиша, докато ми дойде нещо в главата. Не я харесвам такава безидейна! Ето защо, с немалък риск да бъда несправедливо обвинен, че се улавям като удавник за сламка, аз прецених, че мога да заложа на своеобразната интроспекция към нещата, които пиша.
Така, какво имаме тук?

разказ за един балон и неговата мечта

О, това тук е симпатично! Да, не съм сигурен какво е било търсено в действителност, но определено разбирам как би могло да доведе до моя разказ за един балон, който осъзнава, че не всички мечти трябва да бъдат следвани. Може би е малко по-песимистична, отколкото бих искал да бъде, но и за истории като тази има място.
Това начинание започва яко! Какво друго има?

как да стана непукист

Хмм… Тук ми се струва, че има интересна предистория. Не знам кой е искал да научи как да стане непукист, както съм се опитал да опиша тук, но каквато и да е причината, не мога да не му съчувствам. Хората не пожелават току-така да намерят начин да контролират емоциите си. Надявам се, че където и да се намира сега този човек, вече е преодолял успешно онова, което му се е случило.
За повече подробности относно здравословния непукизъмTM вижте тук. Добре, ами сега какво следва?

тетрахромат/тетрахомати

Да, специално за това ми е известно отдавна. Доста ми е приятен фактът, че ако напиша единственото число на тази дума в Google, моят разказ за момичето, способно да вижда много повече цветове от почти всички хора, излиза на първо място сред резултатите. Едно наистина интересно състояние, търсенето на което онлайн периодично довежда хора към блога. Дори предполагам, че някои от тях са прочели написаното!
Да видим какво се случва по-нататък.

ези тура значение

Подозирам, че човекът знае как се означават страните на монетата и по-скоро е проявил интерес към етимологията (и двете думи идват от турски, по-заинтересованите от вас могат да си проверят оттук нататък нещо повече по значението). Съмнявам се, че историята ми за двете паралелни вселени, родени от различните страни, на които е паднала най-обикновена монета, е била полезен източник на информация, но както и да е.

идеи как да използвам тефтер

Ами… с химикалка или молив? Като ги използваш да си записваш разни неща в тефтера? Обикновено се смятам за креативен тип, но не мисля, че има голям брой вариации на това как да се използва един тефтер във връзка с основното му предназначение. С малко въображение и с огромно количество бележници мога да построя трон или да направя рудиментарна броня, но в тефтер главно си записвам идеите (както е посочено тук) и предполагам, че затова не ми е лесно да го видя по някакъв по-различен начин.

zarqdnoto mi se razvali kak da zaredq laptopa

Добре, за това съм убеден, че е довело до прекратяването на тази дългогодишна връзка. Иначе определено не съм помогнал на горката душа, останала без зарядно. Любопитно ми е обаче дали латиницата не би попречила на търсенето в Интернет. Любопитно, да, но страшно ме мързи да проверя. Както и да е, нека продължим с термините.

наведох се и я целунах а тя студена

Какво?
Не бе, сериозно, какво? Че си нямам грам представа каква публикация е излязла при това търсене, нямам си; с ръка на сърцето си го признавам. Какво обаче може да е…
Майната му, ще го проверя в Google.
Така, излиза ми някакъв блог, по-конкретно тази публикация. Не мисля, че искам да знам подробностите около всичко, свързано по някакъв начин с това… нещо.
Ужас. Хайде да видим нещо по-леко.

предвиждам смъртта

Ъм…
Е, поне за това се сещам, че би могло да има общо с един от началните разкази в блога. Става дума за хора, виждащи на кого му предстои да умре, след което просто докосват човека и така го маркират за смъртта
Я само секунда. Някой е написал, че предвижда смъртта? Що за откачено нещо трябва да се е случило, че да стигнеш до извода, че предвиждаш смъртта? Не, няма да го мисля, откзавам се. По-добре да намеря нещо по-обикновено, преди да ме обземе мисълта, че някъде по света има фатални пророци.

тъпи статуси

Ха, това неминуемо е свързано с онзи път, когато реших да се бъзикам с тъпите статуси, на които попадах във Facebook! Не е зле да си помисля дали да не направя втори такъв списък. Убеден съм, че мога да намеря с какво/кого да се заям. Нататък!

статуси за тъпотията

Ами… не, това не е точно същото търсене, но би трябвало пак да е показало списъка. По-скоро съм склонен да приема, че са търсени цялостни изказвания срещу тъпотията, отколкото моите конкретни шеги…

статуси за простотията

Чакай малко, това е същото като горното и…
Не.
Нееееее!
Нали това не означава, че някой е търсил в Интернет готов статус за човешката глупост, за да може след това да го копира и да го сложи като собствен на стената си, представяйки го като оригинално разсъждение? Защо?! Та това само по себе си е простотия! Не, сериозно, кажете ми, че хората не правят така…

статуси за липса/Слаба воля статуси/разни статуси/статоси на селфита/statusi

Е, не, това е направо отвратително! Деца, ако ви се налага да използвате чужди думи, за да опишете собствените си състояния и чувства, не мисля, че още сте достатъчно узрели, за да ги разберете. И да, адресирам хората, търсещи готови статуси, като деца, защото ми е трудно да повярвам, че някой възрастен изобщо би написал подобно нещо в Google, камо ли пък да го изтипоса после пред други хора. Не казвам, че няма такива възрастни, което не означава, че те не би трябвало да се замислят какво точно не се е случило както трябва в живота им.
А и на този етап се очаква един възрастен човек да не ползва латиница и да знае как се пише думата! Имайте стандарти, мамка му! Дай ми следващото търсене!

сутрин за около час имам болки от кръста надоло, след като сепораздвижа болките се успокояват

О, в името на Дева Мария от Гуадалупа!
Не, дори няма да се опитвам да налучкам коя публикация е излязла тук. Нека да обърнем внимание на въведеното в търсачката обаче. За „сепораздвижа“ мога да приема, че е написано слято в бързината, но „надоло“? Стига бе, „о“ и „у“ не са чак толкова близо на клавиатурата, не може да се обърка толкова лесно! По-възмутителното е това колко специфично е търсенето. Хората с елементарна Интернет култура знаят, че трябва да се постигне баланс между твърде широкото и твърде тясното, за да излязат оптимален брой резултати, ама защо сега да си губя времето да обяснявам? Пак ще си го пишете така.
Стига толкова телесни болежки. Какво друго имаме?

baymaxตุ๊กตา

Беймакс? Роботът от „Героичната шесторка“? Нямам публикация, свързана по какъвто и да е начин с него, така че не разбирам какво дири той тук. Също така не разбирам и написаното след името му. Сега ще проверя.
Е, оказа се, че означава „кукла“ на тайландски. Леле, някой в Тайланд е търсил играчка за детето си и е попаднал на български блогър? Чудесата на глобалните средства за комуникация, дами и господа! Дано този някой да е намерил нужното и детето му сега да си играе с любимия си герой от филма. А, и да ми е жива и здрава опцията за превод в Google. Без нея нямаше как да узная за какво става дума. Схващате, нали? Защото думи? Превод? Шега? Ъм… нататъка!

Идески фелм 3 разгнивни мушен

За това обаче не намерих нищо в преводача. Изкарва ми македонски, но не разпознава значението. Пиша го в Google и той ме пита дали нямам предвид „Индийски филм 3 разгневени мъже“, ама пак ми излизат съвсем различни неща! Пълна мистерия е какво общо има това не само с блога ми (вероятно това), но и с езиците като цяло. Нощем се въртя в леглото си и моля мрака да ми донесе отговор или сън, но не получавам нито едното. Тези пет думи са вербално изразен инсулт. Не мога да си представя друго на тяхно място.

списания 18+

Охо, започнахме с мръсотиите! Тук категорично имаме съдържанието на първи брой на „Студентска гръд“, моето еротично списание, което може би ще издавам някой ден. Само дето си мисля, че този, който е търсил такива списания онлайн, навярно е имал предвид нещо по-различно от хумористичната ми творба.
Пич (почти сигурно си пич, но ако не – маце), не знам дали знаеш, но в Интернет има по-интересни неща от списания на тази тема. Има сайтове с видеа! И голяма част от тези сайтове са безплатни! Вземи се образовай малко по въпроса.

parva.svirka

Оф, ама че гадост! Не, не първата свирка, макар и тя да може да е колосален провал и за двамата участващи. Нямам предвид толкова и латиницата, колкото разделението на думите с точка. С ТОЧКА БЕ! Кой, по дяволите, използва точки, за да разделя думите?!
Все тая, няма да се занимавам напразно да образовам хората. По всяка вероятност това… гнусно наглед словосъчетание е докарало любопитния си автор до една кратка история, която може да бъде открита в ето тази скромна книжка. Там има и много други такива истории, но аз си обичам моята най-много, защото успя да просълзи човек. И от смях, и от нещо повече.
Смятам, че няма нужда от други такива търсения, затова може…

kak 4ykax baba si

Свещени задници, какво е това?!
Отново държа да подчертая, че не ме възмущава толкова търсеното, колкото написаното. Не държа да разбирам каква е връзката между това и блога ми (вероятно предната история), но искам да знам колко пъти трябва да си падал от тоалетната чиния на главата си вследствие на нереално силно напъване, че да напишеш „4ykax“. Този лексикален аборт дори не се чете „чуках“, ами… момент…
Четириикакс. ЧЕТИРИИКАКС! КАКВО ОЗНАЧАВА ДА ЧЕТИРИИКАКШ НЯКОГО?!?!?!
Следващото по-добре да е нещо интересно, иначе…

чукам по възрастна

Всевишни вишни, защо?!
За пореден път искам да уточня, че не поставям под въпрос хорските интереси и нямам нищо против интимните връзки с по-възрастни партньори. За всеки влак си има пътници, нали така? Проблемът ми е, че дотолкова съм свикнал да виждам тиретата, когато има степенувано прилагателно, че при липсата му мозъкът ми избързва и интерпретира първосигнално, после разбира, че интерпретацията му е тъпа, а накрая разбира, че тирето липсва, но през това време вече съм приел глупостта, която е вързал.
Ето защо прочетох горното и веднага си помислих, че някакъв ненормалник търчи насам-натам и буквално чука по възрастни. Цапардосва старици. Бие баби. И други такива синоними. Мисля, че толкова ми стига. Не мога повече. Не искам повече.
Ами така…
Не съм много доволен от начинанието си. Започна добре, но продължавайки напред се оказа, че не вървя по прав път, а се спускам бавно надолу по неправилната спирала на лудостта и идиотщината, за да стигна до бездната на нагоните. Сега ми е още по-интересно какви ли са неизвестните търсения, довели до блога ми. По най-прости сметки те са цели петнадесет пъти повече от известните, от които не съм включил всичките по-горе. Ясно ми е, че няма как да се случи, но това не пречи ни най-малко на любопитството ми.
По тази причина ще пробвам отново след две-три години, горе-долу колкото са минали от пускането на блога. Нека се съберат още търсения, така ще има на какво ново да се радвам, учудвам и ядосвам. Пък дотогава може и да съм разбрал какъв е тоя идески фелм.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
