Придумици 4

Вече съм започнал да се убеждавам в една проста истина: докато имам тази възможност, ще продължа да изкарвам нови списъци с придумици и те ще си останат най-разтоварващото ми занимание, свързано с блога. Не мога да не призная, че ми е приятно да ги измислям. Дори не полагам особени усилия за това.
Не се хваля, а само констатирам факт. Играта на думи обикновено ми хрумва незабавно, обаче връзката се получава много по-бързо наум и трудната част е да формулирам шегата така, че да я побера в Twitter. Това не е чак толкова важно де. Важното е, че при цели четири пълни списъка не усещам никакво забавяне. Преди няколко дни си поиграх да събера досегашните си придумици в общ документ и да ги подредя по азбучен ред. Получилият се хумористичен анти-речник ме накара да се замисля за едно-две неща, но на този етап ми се струва, че е прекалено рано да отделям време на тези идеи. По-добре ще бъде да си ги пиша, за да се натрупат, а чак след като станат прилично количество ще мисля какво точно да ги правя.
Да не излезе сега, че предизвиквам съдбата, но даже ще си позволя да предположа, че следващите ми придумици ще бъдат готови до края на тази година.
Хайде, казах я голямата дума. Нека продължим със самия списък, като преди това само ще напомня, че всичките ми предстоящи шеги от този тип могат както винаги да бъдат открити само с едно натискане на горепосочения хиперлинк към Twitter:

#Придумици

  1. „Фантом“ не е мъжкото на Фанта.
  2. „Стар Трек“ не е бутон за началото на запис.
  3. „Ариана Гранде“ не е начин да си поръчаш голяма бира в Starbucks.
  4. „Изчервяване“ не е синоним на изкормване.
  5. „Обратна връзка“ не е понятие, имащо нещо общо с еднополови двойки.
  6. „Катетър“ не е име на дете, кръстено на баба си Катя и дядо си Петър.
  7. „Книжка за оцветяване“ не е наръчник за поддържане на градината.
  8. „Баничка“ не е умалително на баня.
  9. „Смокиня“ не е женското на смок.
  10. „Нетуъркинг“ не е движение срещу танци, в които се поклащат предимно седалищните части.
  11. „УНГ“ не означава „Ужасна Нова година!“ (освен ако нямаш съответните проблеми).
  12. „Веселяк“ не е едър тибетски бозайник в приповдигнато настроение.
  13. „РИОКОЗ“ не е специален вид бразилска марихуана.
  14. „Таратор“ не означава таралежи изпражнения.
  15. „Пандемия“ не е кръвна болест, срещаща се единствено при чернобели китайски мечки.
  16. „Катаклизми“ не са катастрофално провалили се прочиствания на дебелото черво.
  17. „Акордеон“ не е определен интервал от едновременно изсвирени тонове, продължаващ няколко ери.
  18. „Карат” не е мерна единица, с която се определя данът в каратето.
  19. „Палач“ не е мъжкото на палачинка.
  20. „Клепач“ не е човек, който непрекъснато прави лекета навсякъде.
  21. „Офейкване“ не е преструване с патос.
  22. „Шпага“ не е женското на шпагат.
  23. „Бакалаври“ не са глупави японски отличия.
  24. „Байрак“ не е прякорът на стар омар.
  25. „Широкоплещест“ не е някой, който умее да дърдори обширно по множество теми.
  26. „Матка“ не е майката на бургаска батка.
  27. „Маршрут“ не е възклицанието на Саня Армутлиева, когато Рут Колева отиде при нея.
  28. „Мигрена“ не е начинът, по който азиатец произнася името Миглена.
  29. „Желатин“ не е лекарствено средство, което помага за сбъдването на желания.
  30. „Джубокс“ не е вид смесено бойно изкуство.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Придумици, Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
