Професия

Хей, ти! Дошло ли ти е до гуша всички да ти натякват колко си (онова нещо, за което не са престанали да ти натякват, че си), когато очевидно нямаш никакви проблеми, а животът ти си е наред и няма нужда от подобрение? Лошата новина е, че почти несъмнено всички тези… ъм… всички са прави. Добрата новина е, че вече има начин да се справиш с досадното им натякване и аз ти го предлагам напълно безплатно.
Всеки от нас си спомня моменти от изминалите години, в които му е било заявявано, че се държи различно от общоприетото. Казвали са ни, че сме разсеяни или мързеливи, но никога не са вниквали в по-дълбоката причина зад това. Аз също няма да засягам подобни въпроси, но затова пък ще ви представя една голяма купчина оправдания за най-различни видове житейски обстоятелства и поведение, в които едва ли не сме били обвинявани.
Най-лесният начин да се избегне мъмренето от другите хора се оказва професионалната реализация. Ако действително си падаме разсеяни или мързеливи обаче, тук положението не е в наша полза. За тази цел съм извил обвиненията към себе си в благоприятна почва за бъдещо кариерно развитие. О, да, отлично разбирам, че долуизброените поприща в никакъв случай не могат да ме спасят от недостатъците ми дори и да бяха истинска опция, но саркастичната нотка в тях ги превръща в превъзходно зрелище тогава, когато има свидетели на поредната лекция от родителите за това защо съществуването ми/ти/ви (изпуснах обръщението, съжалявам) зависи изцяло от тях и е ограничено до лежане на дивана по цял ден и малък брой активности с още по-малък шанс за физическо натоварване. Професията ми е истинска, мамо!
Така де, чисто хипотетично. Хипотетичната ми професия е истинска, хипотетична мамо. Нямам проблеми с майка си, това искам да кажа.
Ето какво можете най-малко да отговорите при необходимост, а най-много да вземете да си изпишете по визитките. Това второто ми се струва бая психарско, но не аз трябва да направя оценка на този избор.

#МоятаПрофесия

  1. Аз не си губя времето. Аз съм инцидентен хронорелокатор.
  2. Аз не пилея пари. Аз съм работещ на случаен принцип скоростен инвеститор в множество стоки и услуги.
  3. Аз не се меся нагло в работите на хората. Аз съм нахъсан микромениджър за всекидневни ситуации.
  4. Аз не използвам обидни думи като прякори. Аз съм монословоформен анализатор на негативни качества с цел персонално развитие.
  5. Аз не съм разсеян. Аз съм перманентно усъвършенстващ се експерт по мултитаскинг.
  6. Аз не се преструвам на това, което не съм. Аз съм отличен актьор, който е винаги готов за кастинг.
  7. Аз не съм пияница. Аз съм пламенен консуматор-изпитател на алкохолни напитки.
  8. Аз нямам проблеми със заспиването нощем. Аз съм крепускуларен ревизор на собствените си мисли и емоции.
  9. Аз не се обличам провокативно. Аз съм борец за разбиването на социалните окови около себеизразяването чрез дрехи.
  10. Аз не мразя. Аз съм крайно ефективен усилвател на психична енергия с контраконструктивни цели.
  11. Аз не игнорирам хората. Аз съм изпитател на свръхсекретна персонална стелт технология, която не работи през цялото време.
  12. Аз не съм глупав. Аз съм пърформанс арт метафора за дефицитите на родната образователна система.
  13. Аз не съм песимист. Аз съм оптимист по природа, но с дългогодишен опит в ролята на адвокат на дявола.
  14. Аз не съм дебел. Аз съм собственик на обширен персонален склад за съхраняване на хранителни продукти и топлоизолация.
  15. Аз не съм недоверчив. Аз съм управител на охранителна фирма, единственият служител на тази фирма и единственият си клиент.
  16. Аз не съм фен на сериали. Аз съм телевизионен критик, който силно се притеснява от това да публикува рецензиите си.
  17. Аз не съм перфекционист. Аз съм програмист на личната си реалност и ме е страх да не допусна грешка в кода.
  18. Аз не съм самохвалко. Аз съм амбициозен мениджър, развиващ собствения си бранд чрез grassroots маркетинг.
  19. Аз не съм мързелив. Аз съм гросмайстор, който играе ексклузивно с човешки съдби и просто планирам следващия си ход.
  20. Аз нямам проблеми със заспиването. Аз съм архитект на сънища, който обича да се подготвя усърдно преди работата по чертежа.
  21. Аз не разказвам вицове. Аз съм главен отговорник за интерперсоналния обмен на интелектуална собственост с развлекателни цели.
  22. Аз не съм непохватен. Аз съм инспектор по контрол на качеството на широка гама от продукти за дома и офиса.
  23. Аз не закъснявам. Аз съм психолог, който тайно изследва реакциите на хората тогава, когато плановете им не вървят по график.
  24. Аз не съм търпелив. Аз съм наемен убиец, който тренира уменията си да остане незабелязан сред хората около жертвите си.
  25. Аз не съм расист. Аз съм антрополог с обсесивно-компулсивно разстройство и просто обичам да си нареждам всичко по цвят.
  26. Аз не оставям нещата за последния момент. Аз съм търсач на силни усещания във всекидневието.
  27. Аз не съм необщителен. Аз съм А.Т.А.Н.А.С. (Андроид с Текущо Анулирани Настройки за Активно Социализиране).
  28. Аз не си недоспивам. Аз съм артист, който използва сънна депривация, за да твори рамо до рамо със сънищата си наяве.
  29. Аз не съм умен. Аз съм широко специализиран информационен брокер, който не може да си държи устата затворена.
  30. Аз не съм писател. Аз съм Вашият личен екскурзовод из собственото ми въображение (за дати и цени пишете на лично).
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
По случай празниците. #PeterMay #TheLewisTrilogy #PeterWatts #BeyondTheRift #DmitryGlukhovsky #MetroBookSeries "Хей, маце! Как е?" #Caturday So close! #Tonedeff #Polymer #QN5 С Kindle до радиатора същото ли е като с книга пред камината? #ImportantQuestions Когато овладееш времето и пространството. :D #Caturday
