Придумици 3

Трилогия! Официално имам трилогия! Е, да, направена е от списъци, но не ми пука, имам си трилогия и всичко е прекрасно!
След като вече се поотърсих от излишно многото си ентусиазъм, май ще е най-добре да си сложа критичните очила и да направя съвсем кратък разбор на въодушевлението си, а после ще продължим направо към новата поредица от тридесет игри на думи, които са се измъкнали от черепното ми месо.
Между първото и второто издание на „Придумици“ има разстояние от над една година и аз не мога да не се почувствам съвсем малко подразнен от това. Смятан от цял един човек за що-годе умен и привлекателен, заради собствените си съмнения не мога от време на време да не се почувствам я тъп, я грозен. За сметка на това винаги съм се имал за креативно способен, така че да ми отнеме повече от година за продължение на една сравнително простичка идея не се отрази добре на самочувсвтието ми.
Вероятно с някаква компенсаторна цел мозъкът ми се е задействал извънредно и така третата част на най-любимите ми статуси се появи за по-малко от три месеца след втората. За мой късмет не ми се налага да спазвам прогресията, защото ако трябваше да го сторя, сега щях да разполагам с около седмицa, за да напиша следващата партида придумици.
А следваща партида ще има, в това мога да ви уверя. Но всичко с времето си; бъдещите ще дойдат при първа възможност, днес е ред на готовите.
За протокола, преди да продължим: малко съм разочарован от себе си спрямо номер 24. Съвсем спокойно можеше да бъде „не обозначава член на Българската академия на науките“. Хуморът щеше да е по-скромен и не толкова явно подчертан, но в бързината да го споделя не забелязах колко по-тромава е тази формулировка. Нищо, важно е да се види, че съм далече от непогрешим. Хайде сега към придумиците!

#Придумици

  1. „Перестройка“ не е любовен акт между трима души с фамилията Перес.
  2. „Ретрограден“ не означава умишлено построен в остарял стил.
  3. „Клиновиден“ не описва това, което ти се показва, когато носиш прилепнал по тялото панталон.
  4. „Феномен“ не е супергерой, притежаващ силата да има страшно много почитатели.
  5. „Екстрадиция“ не означава бивш обичай.
  6. „Гърда“ не е противоположното на гърне.
  7. „Свазиленд“ не е украински увеселителен парк, посветен на Патрик Суейзи.
  8. „Фантазия“ не е газирана напитка, ограничена до конкретен континент.
  9. „Носорог“ не е обратното на рогоносец.
  10. „Жилет“ не е мъжкото на жилетка.
  11. „Плътско удоволствие“ не се нарича месото, което някои вегетарианци тайно ядат в пристъп на слабост.
  12. „Рефлекс“ не е машина, която върши противоположното на флекса.
  13. „Скарамуш“ не е специална вилица за любители на печеното на въглища месо.
  14. „Синоптичен“ не е синоним на синеок.
  15. „Статуя“ не е женското на статус.
  16. „Кондом“ не е названието на модерна конска ясла в по-скъпата част на града.
  17. „Заливка“ не е женското на залив.
  18. „Каканижене“ не е състезание, в което целта е едно момче да спи с най-много момичета, по-големи от него.
  19. „Барометър“ не е мерна единица, с която се изчислява дължината на маршрут за пъб кроул.
  20. „Jenny from the Block“ на Дженифър Лопес не се превежда като „Жени от блока“.
  21. „Патерица“ не е генетичен хибрид между патица и катерица.
  22. „Жиголо“ не е шофьор на Жигули.
  23. „Микрофон“ не означава ситен заден план.
  24. „Курбан“ не обозначава мъж, който е член на Българската академия на науките.
  25. „Скарлатина“ няма нищо общо с преживяване в една компания с Карла и Тина.
  26. „Кацане“ не представлява складирането на храна в бидон с марината.
  27. „Моцарт“ не е стил в изобразителното изкуство, в който се използва само южноиталианско сирене.
  28. „Ваксиниране“ не е процес при оформянето на прически или лъскането на обувки.
  29. „Бъркоч“ не е движение в бойните изкуства, което има за цел да наруши зрението на опонента.
  30. „Ореол“ не е територия, на която живеят популации от любимата бисквитка на млякото.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Придумици, Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
