Кондоми (18+)

Виж сега, държа да ме разбереш възможно най-добре. Това, което ще ти разкажа, не е много хубаво. Мен, например, страшно много ме е срам от тази история, ама сърце не ми дава да те излъжа и да измисля нещо друго на нейно място. А пък и ти настоя да я чуеш и си мисля, че макар и да не ме представя в особено добра светлина, все някаква поука може да се извади от нея. Така че имай всичко това предвид, когато приключа.
Бях на двадесет и осем. Уж се водех зрял човек, даже бях възрастен, но реално не се усещах като такъв. Когато още не си навършил тридесет, много трудно разсъждаваш за себе си като за възрастен. Чувстваш се малко по-млад, отколкото си, въобразяваш си, че можеш повече от това, на което всъщност си способен, а отговорностите ти дори не приличат на отговорности в сравнение с това, с което „истинските“ възрастни трябва да се справят всеки ден. Разбира се, аз само обобщавам; не всички хора са такива и като че ли напоследък забелязвам все повече и повече разумни двадесет и кусур годишни. Ама аз не бях от този вид. После улегнах, при това навреме, но тогава още се чувствах така, сякаш ми оставаха поне десетина години, докато ми се наложи да стана възрастен.
И така, една вечер тази моя по-млада и много по-безразсъдна версия беше решила да се напие с група приятели в края на работния ден, след което да прекара половината уикенд в стоическо изтърпяване на махмурлук. Събрахме се, обърнахме по две бири за загрявка и оттам вече не съм много сигурен какво съм пил. Не помня нищо съществено да се е случило в следващите два-три часа, а след това помня всичко отлично.
Помня, че отивах да поръчам поредното си питие, когато видях това убийствено красиво момиче да седи на една от масите до бара.
Никога преди не бях изпитвал желание да заговоря момиче в подобна обстановка. Не мисля, че ми се е удавала възможност да го направя преди онази вечер, затова нямах нито опит, нито някаква фраза, с която да разчупя леда. Поради това не мога да обясня как зарязах компанията си, отидох при нея и я заприказвах. Изглежда, че се е била получила подходяща комбинация между нейното местоположение и точното количество алкохол в организма ми. Каквото и да беше станало, между нас определено имаше искра още от първите разменени думи. Нещо се беше променило в самия мен – самочувствието ми не можеше да се побере в заведението, казвах точните неща, без да се замислям, чувствах се всемогъщ, казвам ти. Много измамно чувство, както се оказа, но ще стигнем дотам.
По някое време се върнах за кратко при приятелите си, за да ги информирам, че ще си тръгвам. Първо ми се пообидиха, но после им показах с кого смятам да ги заменя и получих пълната им благословия, заедно с брутално очевидно масово потупване по рамото, тъй като от доста време не бях правил секс. Хванахме едно такси пред заведението и след няколко минути тя вече търсеше ключа за апартамента си. Преди да влезем обаче ме предупреди, че съквартирантката ѝ сигурно спи и ще е добре да сме по-тихи.
Тук ще си спестя някои подробности и ще премина направо към момента, в който вече бяхме решили да пристъпим от натискането към… по-сериозната част. След като и двамата бяхме пили, а в стаята ѝ беше тъмно, аз срещнах известни затрудения с това да се съблека. Момичето ми помогна, после също се съблече, мушна се под одеялото си и ме покани да се присъединя към нея. Реших да я подразня съвсем безобидно, за да не ѝ стане ясно колко съм нетърпелив, затова попитах къде е банята и казах, че ще се върна до две минути.
Също така излъгах. Ама много излъгах.
Има добра причина да съществува терминът „течна смелост“. Алкохолът оказва влияние на централната нервна система и един от многото му странични ефекти е намаляването на социалните задръжки. Човек изглежда и се чувства по-уверен в себе си и така нататък. Само дето всичко зависи от това дали си знаеш мярката. Има разлика между това да си сръбнеш малко, колкото да се поотпуснеш, и това да се наливаш до непоносимост. Ето защо е важно да знаеш кога точно да спреш. Да си откриеш златната среда. Това важи и в друг случай – освен на увереността, алкохолът влияе и на либидото. Влиянието му е обаче двустранно. В заведението си ми беше много добре с момичето, само дето не спряхме да пием навреме. Поне аз пих повече от нужното. Ето така, докато се озова в банята, вече принадлежах към нова категория, обусловена от друг термин, за който май нямаме подобие на български.
Този термин е „whiskey dick“. Иначе казано, да се напиеш така, че да не ти стане.
В това положение се намирах аз, клетникът. Затворен в чужда баня по боксерки, с една кутийка презервативи в ръката и с пенис, по-безполезен от този на папата. Хайде, посмей ми се, ама не забравяй, че ти пожела да чуеш историята.
Не знам как стигнах до този извод, но ето какво бях измислил. Така и така нямаше как да не се изложа с това в тъмното, както със събличането, идеята беше да си сложа презерватива в банята, където вече щях да виждам какво правя. Сега трябваше първо да събудя предателя, след това да го облека специално за повода и после да се върна при момичето. За две минути. А вече виждах само двойно. За щастие моят накиснат в пиене мозък роди следното решение: просто трябваше да си сложа презерватива така, а пък в спалнята щеше да има достатъчно обстоятелства, при които да прекратя липсата на съдействие.
Отсега да знаеш, че това е изключително тъпа идея. Казвам ти го, понеже тогава аз не го знаех и сега ти говоря от опит. Опаковката на първия кондом разкъсах с такова нетърпение, че по някакъв начин пръстът ми закачи резервоарчето и латексът се скъса. Изпсувах много грозно, хвърлих всичко в кошчето наблизо и втория дубъл внимавах повече. И той беше неуспешен. Хубаво си извадих кондома непокътнат, ама пак заради пустото бързане го сложих наопаки. Като усетих, че лубрикантът е отвътре, отново си изпсувах, пак адски грозно, свалих повторния си провал, метнах го в кошчето и седнах отчаян на ръба на ваната.
Помня, че в този момент течната ми смелост направо се изпари. Изведнъж коварството на алкохола блесна като кама в Шекспирова пиеса. Да бях по-добре запознат с пиесите му, щях да знам дали сравнението е подходящо, ама карай. Понеже алкохолът е депресант, взеха, че ме налегнаха всякакви гадни мисли, свързани не само с този ми неуспех, ами и с разни други пъти, когато се бях излагал преди това. Почувствах се отвратително, все едно преживявах най-гадната нощ в живота си. Хвана ме яд на мен самия, че в другата стая има страшно сексапилно голо момиче, достатъчно пило, за да спи с мен, но не така пияно, че да изглежда като да съм се възползвал от нея, което само ме чака да се върна в леглото, за да се отдадем на див, ама направо животински секс, без изобщо да очаква нещо повече от това… и в този миг вече нямах проблеми с третия кондом.
Добре, добре, посмей се още малко. То си е за смях, ако трябва да съм честен. А и аз съм си виновен в случая, защото „кондом“ просто е смешно звучаща дума.
Върнах се в спалнята на момичето, измъкнах се от боксерките си и се завих при нея, готов за действие. Когато чух тихото ѝ хъркане обаче, готовността ми отново спадна, този път съвсем окончателно и безвъзваратно. Полежах малко така, безмълвно проклинайки всичко, за което ми хрумнеше, както и някои неща, които досега не ми бяха хрумвали, след което въздъхнах, станах, свалих третия поред неупотребен по предназначението си презерватив, облякох се и се измъкнах на пръсти от стаята. Не ми се оставаше там, на сцената на тоталното ми поражение. Поне имаше голяма вероятност момичето да ме е забравило на сутринта и бягството ми щеше да е чисто. Само аз щях да съм свидетел на срама си. Щях да излъжа приятелите си и всичко щеше да бъде наред.
Или щеше да бъде така, само дето взех, че се сблъсках със съквартирантката в коридора. За щастие не я уплаших дотолкова, че да извика полиция. Просто ме изгледа по начин, който ми подсказа, че не ѝ се случваше подобна среща за първи път. Попита ме как съм смятал да се измъкна, без да заключа вратата, а аз признах, че изобщо не бях обмислил тази подробност. Без да разбера как, веднага след това ѝ разказах цялата история набързо.
Тя пък имаше наглостта да ми се смее! При това по абсолютно същия начин, по който и ти ми се смееш сега. Е, в крайна сметка ме съжали и предложи да направи малко кафе, колкото да ми попремине замаяното. Спомена, че ме е чула да мърморя нещо в банята; добре че не беше чула по-подробно. Поприказвахме си час-два и научих някои неща за пропуснатата си бройка, от които не останах твърде очарован, макар да ме увериха многократно, че по принцип е свестен човек, стига да не прекарваш често време с нея. Не става дума за това с колко мъже е била спала, това не е от никакво значение; за характера ѝ говоря.
Както и да е, новата ми позната не изглеждаше да е особено възмутена от присъствието ми и дори се забавляваше искрено при получилата се ситуация. Аз, след като съвсем изтрезнях, също си позволих да се посмея на собственото си неудачие. В един момент обаче се сетихме, че минава четири сутринта и реших най-накрая да си тръгвам. Не знам какво ме прихвана на изпращане, но ѝ поисках номера. Не знам нея пък какво я прихвана, но ми го даде. Отидох си по-малко срамно, отколкото бях очаквал.
Останалото ще го претупам, че да стигна по-бързо до края на историята. Няколко дни по-късно се обадих на този номер и с голямо удоволствие установих, че не съм бил преметнат. Поговорих с момичето няколко минутки, после се намерихме във Facebook, седмица след това се видяхме на кафе, за да ѝ се реванширам по някакъв начин за онази вечер и така, без да се усетим, в един момент вече бяхме започнали да излизаме. Срещите ни прераснаха във връзка, тя на свой ред прерасна в брак, а малко след това ни се роди прекрасно дете, което също така неусетно порасна и се превърна в ужасно любопитния човек, който не спря да пита как са се запознали неговите родители, за да може баща му да му разкаже тази крайно невпечатляваща история и наистина се надявам, че това твое любопитство е задоволено, защото повече няма да я разказвам в твое присъствие, ясен ли съм?
И нито дума за това на майка ти, обещай ми! Тя най-вероятно си е измислила далеч по-романтична история за запознанството ни, не защото я е срам, а за твое добро. Аз обаче нито мога, нито имам желание да те лъжа. Струва ми се несправедливо да го направя. Не искам да ти спестявам истината, дори и да не е хубава, защото просто не може винаги да е такава. А и не смятам, че обстоятелствата имат особено голямо значение. За мен е важно това, че въпреки начина, по който съм срещнал майка ти, все пак съм я срещнал. Тя е прекрасна и нито за миг не съжалявам за случилото се. Но все пак те моля да не се изтърваш пред нея, че съм ти разказал всичко. Сигурен съм, че някой ден сама ще сподели тази история с теб, но това едва ли ще се случи преди да излезеш от юношеската възраст.
Е, сега какво ще правиш? Ще излизаш, така ли? А кондоми взе ли си? Шегувам се де… ама по-добре си вземи, че не знаеш какво може да се случи.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Еротично, За Кутията, Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
