Свалки: Междузвездни войни (IV-VI)

Преди почти две години и половина реших да опороча детството си. Започнах с романите за Хари Потър, съставяйки кратки списъци с флиртаджийски реплики, основани на поредицата. Започнах и там си останах. Нищо друго не ми хрумна по темата, затова я зарязах и се насочих към следващата идея.
Да, но наскоро една друга част от детството ми претърпя известно… пробуждане.
Точно така, „Междузвездни войни“ се завърна на големите екрани и ще прави така всеки декември в следващите няколко години. Вече съм се възползвал веднъж от това, за да напиша разказ, но още тогава се заиграх с идеята за нови свалки. Миналата седмица беше посветена на любовта (дами), но статистически погледнато там не всеки е имал успех, затова тази седмица ще се мърсува (господа)!
Или няма. По-скоро няма. Категорично няма.
Сериозен съм. Съдържанието на тази публикация е с изцяло комични цели. Ако следните реплики вземат да проработят в реална ситуация, това значи едно от две неща. Или момичето има енциклопедични познания за създадената от Джордж Лукас вселена, съответно късметът си е свършил работата, или е по-лесна за вкарване в леглото от акари. В първия случай трябва да ликувате, а във втория – да бягате.
За да не правя като предишния път и да остана без материал за бъдещи списъци, реших да пиша по десет свалки на филм. Така днес ще започна с оригиналната трилогия; ако някога се отърся поне малко от ненавистта си към епизодите от I до III, ще пиша и по тях, а след няколко години, живот и здраве, ще измисля свалки и за третата трилогия. Нищо не ми пречи да мисля отсега де, например… уф, нещо за това, че Чубака си пада абсолютен играч, може би?
Имам време, ще се оправя.

30 свалки на тема „Междузвездни войни“, защото всичко може да звучи мръсно:

Епизод IV: Нова надежда

  1. Моят Оби-Уан е единствената ти надежда.
  2. Ела с мен до станция Тоши за малко енергийни конвертори.
  3. Обещавам ти, че Хан няма да стреля първи тази вечер.
  4. Позволи ми да ти покажа какво представлява Кеселският пробег.
  5. Измислените религии и древните оръжия не могат да се мерят с добрия бластер, ако ме разбираш.
  6. Не си падам особено по душенето, но ако желаеш, можем да пробваме.
  7. Хич не ми е дребен като за щурмовак.
  8. Знам какво се питаш. Да, ще стане по-силен, отколкото би могла да си представиш.
  9. Ти ме уцели в сърцето както Люк уцели вентилационната шахта на Звездата на смъртта.
  10. Искаш ли да сложим един медал на моя Чубака?

Епизод V: Империята отвръща на удара

  1. Навън е студено като на Хот. Трябва да се стоплим взаимно.
  2. Гарантирам ти, че хиперпространственият ми двигател никога не е давал засечки.
  3. Усещам, че ме следиш по-настоятелно и от Боба Фет.
  4. Забрави за седмото небе, ще те изпратя чак до Облачния град.
  5. Секс или не. Няма да се „опитваме“.
  6. Размерът значение няма.
  7. Ще направя така, че да заприличаш на Хан Соло след замразяването му в карбонита.
  8. Ще помогнеш ли на джедая ми да завърши обучението си?
  9. Аз ще съм твоето татенце.
  10. Не ми достига една ръка за тази вечер, какво ще кажеш да се включиш?

Епизод VI: Завръщането на джедаите

  1. И без златните бикини бих искал да лежиш до мен.
  2. Нека запознаем моя ранкор с твоя сарлаак.
  3. Аз съм повече машина, отколкото човек, що се отнася до спалнята.
  4. Ако си навита, можем да пробваме в Тъмната страна.
  5. Виждаш, че съм конструирал нов светлинен меч. Уменията ми са завършени.
  6. Не се тревожи, имам цяла кутия енергийни щитове.
  7. Да, имам си малка маневра. Наричам я „битката при Таанаб“.
  8. Прекалената ми самоувереност не е слабост.
  9. Искри ли усещам между нас или използваш Силата, за да хвърляш мълнии?
  10. Скъпа, ще те накарам да дишаш като Вейдър без маската.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
