Ще

След два дни има празник. Има два празника, но ти знаеш за кой говоря. За същия, който по принцип не ни вълнува особено, защото няма никакво значение в кой ден се обичаме, тъй като по-важното е, че се обичаме всеки ден. Ето защо няма да празнуваме. Не и спрямо датата. Ще бъде съвпадение, че е през уикенда, когато ще се срещнем и нищо повече. Може би само малко повече. Няма да прекалявам, обещавам ти.
Ще ти взема цвете. Имай предвид, че хич не ме бива с цветята. Не мога да запомня кое за какво е, защото според мен е доста тъпо всяко цвете да има отделно значение. Има хора, които ужасно много държат на това, но аз не съм от тях. Малко е странно, че мога да запомням цели сериали до най-дребните детайли, а не мога да се сетя за пет цветя, на които сега им е сезонът. Признавам си, че винаги съм се притеснявал, когато съм купувал цветя, а не бива да е така. Ще измисля как да се справя с този си проблем все някога, от теб искам само да имаш търпение.
Също така искам да се приготвиш отсега за възможността да разкарваме букети напред-назад. Хората ще ни гледат, а ние не обичаме да привличаме чуждото внимание, освен когато не го искаме изрично. В тази ситуация няма да е така. Най-вече защото не трябва да сме твърде забележими. Не желаем да бъдем открити от Хипноциклопите.
Ще те изненадам с нещо. Ти мразиш изненадите, знам го отлично, но това въобще не ме е спирало преди. Не мога да си обясня какво точно ме кара да престъпвам тази твоя граница. Предполагам, че искам да остана донякъде непредсказуем. Мисля, че по този начин ще съм ти интересен по-дълго време. Може би се питаш защо тогава те предупреждавам всеки път? Ами защото в някоя алтернативна вселена явно се подвизавам с името Едуард Нигма и направо си умирам от кеф да оставям възможности на Батман да разгадае плановете ми. Не мога да си го обясня по друг начин и толкова. Най-лошото е точно това – харесва ми. Харесва ми да обръщам внимание в случаите, когато покажеш, че нещо ти е повече от интересно, след което тайно си го записвам и само чакам следващия повод да те изненадам, а междувременно ти казвам как съм подготвил нещо специално за теб и ти пускам възможно най-далечните и общи подсказки за него, защото вече установихме, че имам потенциала да стана второразряден суперзлодей (вж. Батман по-нагоре).
Извинявай за примера с Батман, между другото. Едва сега си спомних, че не го харесваш много. Ако имах друг, по-добър пример за садистичните си тенденции спрямо изненадите, щях да дам него, но нямам. Сега се сещам, че Хипноциклопите също загатнаха на човечеството за своето съществуване навремето, но те го направиха по различен начин.
Ще бъда онази комбинация от досаден и забавен, която неизвестно как все още работи в моя полза. Досаден, понеже… е, няма какво да се лъжем, познаваш ме и си наясно с навика ми да се отвличам по пет теми, напълно различни от първоначалната, за да мога накрая да обясня нещо изключително просто, тъй като всичко уж несвързано с разговора до този миг се оказва част от покъртително комплексна шега, която има значение само за мен и още двама души на света. Обвинявам за това пристрастеността си към излишно усложняване, но повече обвинявам себе си, защото трябва да демонстрирам някакво базисно ниво на саморефлексия; в противен случай излиза, че не мога да откривам вината в себе си. Поне за личните си неща съм такъв. За всичко останало са виновни Хипноциклопите. Особено за изтребването на половината хора на Земята. Някой ден ще ги накараме да опитат собствените си Инферногенератори, но дотогава ще гледам да намаля времето, което отделям за подробните си и изнервящо монологични обяснения.
Леле, станах твърде интроспективен. Я да напомня защо съм забавен.
Истината е, че за годините, през които съм използвал хумора си като защитен механизъм (а тези години са доста, почти три пети от живота ми), така и не съм успял да преценя кога съм забавен, камо ли защо. С времето съм станал по-прецизен в разграничаването, но редовно си прекалявам въпреки това, така че ме е малко срам дори да слагам прецизността в резюмето на чувството си за хумор. Ти отлично знаеш, че на моменти действително прекрачвам границата на забавното. Но не го правя прекалено често в твое присъствие (надявам се). Съдя за това по начина, по който се смееш на шегите ми, които или всеки би разбрал, или само ти можеш да схванеш. Обичам да те карам да се смееш, не само защото желая вниманието ти, но и защото действително харесвам смеха ти, изцяло напук на това, че веднъж ми го описа съвсем невярно като звуците, които умиращите китове издават. А понеже досадността ми има интелектуален произход, тя реално ми помага в опитите ми да те разсмея, защото се нуждая само от половин секунда да анализирам казаното от теб, да го съпоставя с нещата, които знам, че би намерила за забавни, да избера най-подходящото в контекста на ситуацията и да го използвам.
Процесът звучи страшно сложен, но трябва да имаш предвид двата основни фактора зад него. Първо, той е нещо, което правя отдавна, затова съм свикнал. Второ и по-важно, обичам да се смееш. Това е моят катализатор, за съжаление реакцията е верижна и ти не можеш да надбягаш експлозията. По подобен начин работят и Инферногенераторите, нали? Виж само как демонстрирах за какво говоря!
Ще пийнем по бира, например. Не мисля, че е нужно да правим нещо специално, защото просто искам да те видя, а и съм убеден, че и ти би предпочела така. Ще ти е по-приятно да сме на познато място, където да си говорим и да наваксаме с всички събития, които са се случили между тази вечер и последната ни среща. Не е като да не сме си писали междувременно де, но винаги ще се намери нещо, за което да си приказваме. Ще седим един срещу друг и само ще се наслаждаваме на момента, без изобщо да ни хрумва, че датата съвпада с някакъв си празник. Така се е получило, нищо повече. Голяма работа, че съм ти взел цвете. Направил съм го, защото е неделя, да кажем. Не мога да гарантирам същото за останалата част от човечеството, но Съпротивата отдавна е успяла да избегне илюзорното действие на Омайната невромрежа на Хипноциклопите, така че поне за нас двамата ще си е точно неделя.
Ще сме заедно. Ще мога да докосна ръката ти и да те целуна, друго не искам. Дори сега, когато пиша тези думи предварително, за да не губя време за тях в деня, в който ще подготвя изненадата ти, аз не мисля за поредния месец от Несъзнаваните войни, а за това как идваш при мен и ме прегръщаш. Много скоро ще приведем в действие финалната фаза на офанзивата и ще прокудим извънземния враг обратно в студената необятност на космоса, но мисълта за този успех не ме вълнува и не би била способна да ме вълнува, ако те нямаше теб.
Ще бъде хубаво, най-просто казано. Липсваш ми и те обичам. Надявам се възможно най-скоро да приключа с цялата си работа по С.Е.С.И.Я.Т.А. (Система за Ефикасно Саботиране на Инферногенераторните Ядра с Таргетиращ Арсенал) и да пренасоча цялото си внимание върху теб. От теб искам само да се върнеш жива и здрава от фронтовата линия. Знам, че батальонът ти вече е изтеглен, но те моля да се пазиш по пътя към дома. Ще те чакам, не се тревожи за това. Ще те чакам и ще те посрещна с прегръдка и целувка.
А за догодина ще се опитам да не превръщам всичко в странен научнофантастичен миш-маш. Ще се опитам, но не обещавам, че ще успея. 😉
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Разказ, Романтично, Хаотично, Sci-Fi

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
