Подсъдим

Втори списък за годината. Веднага след първия. Трябва да ме съдите заради мързела ми, нали така? Ами наредете се на опашка!
Оказва се, че съм готов на много неща в името на чуждото внимание, а на първо място в класацията се намира саморазрушителното поведение, което мога да изтъргувам срещу малко смях. И понеже обичам да карам хората да се смеят, защото досега не съм открил друг начин да запълня празнотата в себе си, трябва да страдам по пътя към социалното ми приобщаване.
Едва ли обаче ще бъда социално приобщен скоро, тъй като не виждам как това би могло да се случи на фона на множеството незаконни действия, които предприех, за да открия къде се намират границите на човешкото търпение. Многократно ми бе заявявано, че няма причина да правя всичко това и че има кой да ми помогне, стига да поискам, но аз всячески отказвах да потърся професионална помощ. И всичко това, желая да повторя, аз сторих заради вас. За да можете да се смеете на моето нещастие и после да ме включите към милото си общество.
Така че си спомнете за моята саможертват след някоя и друга година, когато ще гния в затворническа килия с натрупани пет доживотни присъди и… ъм… какво?
Значи не мога да казвам такива неща? Аха. Добре, ясно.
Ами да, току-що ми напомниха, че не бива да подстрекавам впечатлителните ви умове с очевидни шеги. Не ви подценявам, само гледам да се подсигуря по-добре, ако вземе наистина да се стигне до това да бъда подсъдим за написаното по-долу. Сега заповядайте и се насладете на изобилието от фиктивно беззаконие, което съм приготвил:

#ДелотоПредстои

  1. В своя защита искам да кажа, че когато някъде пише „Строго охранявана зона“, би следвало да има повече от трима пазачи.
  2. Откъде да знам, че софийските покриви не са достатъчно здрави, за да издържат и мен, и два десеткилограмови сака с пари?
  3. Интересен и (предполагам) малко известен факт: булчинските рокли всъщност могат да бъдат впечатляващо леснозапалими.
  4. Нека сме наясно по случая: никого не съм удрял. Всичките тези ненормалници изведнъж се затичаха с лица към юмруците ми.
  5. Никъде не съм влизал с взлом! Извънземните ме върнаха в погрешната къща! Не сме сами във Вселената, а вие за бижута питате!
  6. Доколкото ми е известно, няма закон, който да забранява изстрелването на жилищна сграда в орбита за развлекателни цели.
  7. Какво лошо има в това да залепям ножове с тиксо по гърбовете на костенурки? Така им давам шанс да оцелеят, по дяволите!
  8. Държа да се отбележи в протокола, че този път бях почти облечен, когато ме хванаха да продавам цигари без бандерол в киното.
  9. Някой може ли да обясни защо е престъпление да се изравят картофи, да се рисуват лица по тях и после да се заравят отново?
  10. Домашни майстори, не описвайте търсения от вас трион като „способен да реже през бедрена кост“. Това било „подозрително“.
  11. За в бъдеще вече ще знам, че няма значение колко тъжно ме е изгледал хипопотамът, преди да го отмъкна (успешно) от зоопарка.
  12. Съвет за начинаещи предприемачи: проверете за охранителни камери около вас и ги изключете до една, преди да „предприемате“.
  13. Ако имах читателска карта, едва ли щяха да ме изгонят чак толкова грубо от бибилиотеката, задето търгувам с оръжия там.
  14. Вандализмът очевидно си е променил дефиницията с годините; казаха ми, че не мога да пиша статусите си по истински стени.
  15. Служителките в банката не гледат с добро око на това да ги питаш за любими филми, хоби и алармени комбинации при флиртуване.
  16. Кой да подозира, че убиването на време е метафора?! Повече няма да влизам въоръжен с бухалка в часовникарските магазини.
  17. Ако някой се е чудил дали превземането на бутоните в асансьора е равносилно на кражба на превозно средство, вече знам, че е.
  18. Защо е толкова голям проблем, че съм си присвоил тонове пясък от Сахара, за да го продавам на строители на половин цена?
  19. След като НАСА не си ползват совалките вече повече от четири години, какво им пречи това, че съм се опитал да подкарам една?
  20. Твърдете, че съм отвлякъл кученцата колкото си щете! Аз си знам, че сами са отворили вратата на камиона и са влезли вътре!
  21. Хайде бе, кой нормален човек ще приеме думите „ще те бия, докато не си смениш агрегатното състояние“ като сериозна заплаха?
  22. Не трябваше да декларирам на границата, че „искам да се кача на Олимп, за да се сбия с Деметра и Посейдон заради времето“.
  23. Никъде в наказателния кодекс не пише, че не мога да описвам в подробности как бих изял касиер, който не връща точно ресто.
  24. Тъжно е как някои хора не са способни да видят смешното в изненадващо заливане с кофа зехтин по средата на заледен тротоар.
  25. Не съм подозирал, че Волен Сидеров ще се ядоса толкова, когато го попитах как си намира дилъри с толкова качествена стока.
  26. Полицаите не са достатъчно суеверни, за да се вържат, когато ги замервам с бобени зърна и крещя „Растете, красавци мои!“.
  27. Излиза, че не ми е позволено да кърмя публично. Може би има общо с това, че наричам стригането на козли „публично кърмене“.
  28. Футболните запалянковци не са особено големи фенове на това да посещавам мачове и да крещя спойлери за „Междузвездни Войни“.
  29. Гледайте си работата, стриптизьорки! Не съм направен от петолевки; измислете как да се оправяте с новата монета от два лева!
  30. Вече знам какво се случва, когато решавам да преследвам мечтите си. Мечтата ми обаче е да чупя всеки селфи стик, който видя.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
