Прилики

Е, настъпи моментът да изхвърля стария календар и да се мотая три месеца, докато си купя нов. Вече е 2016-та година и заедно с купища хора по света аз също ще си направя личната равносметка за изминалите дузина месеца, а едновременно с това ще погледна напред, за да обмисля по какви начини мога да оползотворя максимално времето си и да променя живота си към по-добро. И какво по-добро място да направя това публично от един блог, нали?
Да, ама не.
Няма да пиша нищо такова. Поне не тази година.
Не ме разбирайте погрешно, аз напълно възнамерявах да направя точно това, но точно в последния момент размислих, при това заради възможно най-странната причина. В резултат от кратък разговор, в който на шега се оприличих на куче по една шепа сходства, реших да съставя списък с приликите си с най-добрия приятел на човека. Също като разговора, списъкът започна на шега, но постепенно се превърна в известно изпитание, що се отнася до способността ми да намирам общото между две на пръв поглед несвързани неща. Да, малко се поизмъчих с това да ги докарам до обичайните си тридесет, но не съжалявам.
И така, на мястото на някое интроспективно и зряло откровение, от което да разберете що за човек съм, сега ще станете свидетели на едно своеобразно резюме на критериите, които покривам за домашен любимец. Добре я започвам тази година, няма що! Нищо, по-нататък ще е по-интересно.

30 признака, по които приличам на повечето кучета:

  1. Проявявам голяма любвеобилност на моменти.
  2. Радвам се на хора, които не съм виждал отдавна.
  3. Случва се да се разсейвам без причина.
  4. Космат съм (опционално).
  5. Будя се преди всички останали и нямам търпение да ги събудя.
  6. Малко съм глупав, но ми е простено.
  7. Защитавам любимите си хора напук на собственото си здраве.
  8. Нося многократно хвърлени от деца предмети.
  9. Често гледам към стената с интерес.
  10. Обичам да ме чешат.
  11. Дъвча неща, които не стават за дъвчене.
  12. Не обичам да ми навлизат в територията.
  13. Изразявам недоволството си на висок глас.
  14. Имам навика да подушвам любимите си хора.
  15. Не понасям пощальони.
  16. Облизвам си съдовете след хранене (но само ако не ме гледат).
  17. Демострирам недоверчивост към непознати хора.
  18. Най-приятно ми е в компанията на себеподобни.
  19. Нямам проблеми с това да ям изпусната на пода храна.
  20. Обичам да ме решат.
  21. Нееднократно съм се гледал в огледало неразбиращо.
  22. Не разбирам котките, но изпитвам страхопочитание към тях.
  23. Изпитвам нужда да хвана повечето неща, които прелитат над главата ми.
  24. Позволявам да ме галят, но ако не ми хареса, не разрешавам повторен опит.
  25. Дояждам храната на хората, които искат да се измъкнат по-рано от вечеря.
  26. Не мога да търпя излишни дрехи по себе си.
  27. Оливам се, когато пия вода директно от чешмата.
  28. Стоя нащрек, докато не заспя като пън.
  29. Все още не съм ухапал никого, но си имам определени хора наум.
  30. Имам твърдо ако.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
