Хо хо хорър

Празниците наближават, не знам дали знаете.
Глупава шега, признавам. Убеден съм, че знаете, при това още от началото на ноември, тъй като по някаква причина (несъмнено парична) от години насам коледните празници ни се натикват в очите, гърлата и разни отверстия, които, ако не сте дали изрично съгласие преди да се случи, най-вероятно не са предназначени за натикване на нещо в тях.
Проблемът ми, а и проблемът на много други хора, се състои в следната истина: макар и да обичаме коледните празници, ние ненавиждаме така наречения „коледен сезон“.
Пфу! Коледен сезон! Едно време си имахме прекрасно име за това време на годината и то беше „зима“! Единствената реклама, която даваха, беше тази на Кока-Кола! Днес не спират да ни бомбардират от всички посоки с разни оферти за намаление и лимитирани промоции, и продуктово позициониране, и риалити предавания, и кой е решил, че тая Николета Лозанова става за водеща или изобщо за бозайник…
Да, не ми отива много да се преструвам на много по-стар, отколкото съм, но мисля, че се вижда ясно какво имам предвид. Коледните празници са се превърнали в масова двумесечна реклама, която твърде лесно може да ти убие желанието да се събереш с близки хора в края на годината, защото искаш да се видите и толкова. Още по-лесно е да погледнеш цялата картинка отстрани и да те облее студена вълна цинизъм по отношение на празниците. Понякога обаче вълната не е само цинична, но и изненадващо подтикваща към креативност.
Ето защо, в духа на… по дяволите, това ни най-малко не е в духа на идните дни. Момент да видим…
Ето защо, в духа на извода, че Дядо Коледа е не чак толкова тайно ужасяващ (извод, до който са стигнали купища хора преди мен, аз просто продължавам традицията), аз се обърнах към ограниченията на символите в Twitter и създадох една шепа краткоформатни извратени смесици между празничната обстановка и хорър жанра. Тази рядко актуална поради конкретно фиксираното време за развиване ниша, която си позволих да нарека „хо хо хорър“ и след това веднага съжалих за откровено тъпата си игра на думи, се оказа доста плодотворна. Предстои списъкът, в който съм наредил плодовете.
Малко допълнение: по принцип пиша по тридесет статуса на списък, но този път нещо се обърках при броенето и ги докарах тридесет и един. Успях обаче доста умело да го отиграя и обявих, че най-харесаният статус в даден срок ще бъде доразвит в самостоятелна публикация за следващата седмица. Това е победителят:

Цветните лампички около къщата се виждаха толкова ясно, че обесеният на тях преди час мъж почти не се забелязваше от улицата.

Е… добре де, не е най-любимият ми от всичките, но мога да свърша работа и с него. Дори ми се струва, че имам една или две идеи накъде може да се продължи…
Но това е за другия петък. Сега се насладете на коледната ми колекция от ужасни ужасии:

#КоледниУжаси

  1. Дядо Коледа се смееше весело, после ме погледна в очите и заговори наобратно. Усмихна се с острите си зъби и скочи срещу мен.
  2. Понечих да дръпна панделката на подаръка си, но панделка нямаше. Беше просто засъхнала кръв върху опаковката от човешка кожа.
  3. Отдалече украшенията по елхата бяха приказни. Отблизо се оказаха бляскавите вътрешности на мъжа, в когото беше забито дървото.
  4. Тази година си пожелах братче за Коледа. Някой явно ме е изпреварил. В чувала е тъмно и горещо. Не мисля, че съм сам в него.
  5. Звън на звънчета предупреди за наближаващата шейна. Мислехме, че сме скрити, но не знаехме, че елените надушват човешка плът.
  6. Беше едва ноември, но гирляндите бяха плъзнали навсякъде. Не му ли стигаше единият ден в годината, когато го молим за пощада?
  7. В работилницата беше тихо. Брадатият мъж в червено седеше насред играчките и гризеше малка ръка. Не костюмът му беше червен.
  8. В списъка имаше хиляди ситно изписани имена, подредени в една колона. Колоната беше озаглавена „ЛОШИ“. Нямаше колона „ДОБРИ“.
  9. Изящните клони на младия бор се увиха здраво около дръжката на брадвата. Само с един удар дърварят беше разсечен през кръста.
  10. На елхата беше окачена голяма и красива стъклена топка. Никой не чуваше виковете за помощ на малките хора, затворени в нея.
  11. Ало? Помогнете ми! В дома ми има нещо, не знам какво е, но не е човек! Боже, мисля, че ме чува! Адресът ми е… НЕ! ПУСНИ МЕ!
  12. Детето с радост чу шума в комина. Цяла вечер беше очаквало Дядо Коледа. Изненада се, когато пипалото се подаде през камината.
  13. Празниците отминаха, но децата продължаваха да пеят. Само така можеха да отложат завръщането на демона до другата година.
  14. Момиченцето с нетърпение бръкна в коледното чорапче. Писъкът ѝ огласи цялата къща, когато намери окото на братчето си вътре.
  15. Погледите им се насочиха едновременно към имела над главите им. Той усети нежните ѝ устни, а след това тя отхапа неговите.
  16. Близо до ледената пързалка усмихната жена печеше кестени на въглища. Единствено тя чуваше изпълнените им с болка крясъци.
  17. Играчките все още не бяха готови. Джуджетата бяха прекалено заети с това бавно да разкъсват господаря си парче по парче.
  18. Момченцето продължаваше да изрежда желанията си в скута на Дядо Коледа, без да вижда падналата на пода глава на добрия старец.
  19. Пуснах си „Jingle Bells“ отзад напред. Не се чуваше нищо. Нямаше я дори песента наобратно. Тогава усетих, че ушите ми кървят.
  20. Роклята ѝ беше бяла като сняг. Лицето ѝ, застинало завинаги във водата под леда, почти се беше изравнило с роклята по цвят.
  21. За Коледа поисках единствено сърцето ѝ. Тя отказа да ми го даде. Аз не я питах повторно. Просто го взех направо от гърдите ѝ.
  22. От фурната се разнасяше ароматът на джинджифилените курабийки. Само той прикриваше миризмата на гниещите тела на семейството.
  23. Навсякъде беше тихо. Само дървата в огъня пращяха тихо… един момент. Та ние никога не сме имали камина! Исусе, той е тук…
  24. Дядо Коледа ми се усмихваше от билборда. Веселите му очи внезапно почерняха, а от устата му изпадаха крилата на мъртви ангели.
  25. Цяла нощ някой блъскаше по вратата. На сутринта видяхме драскотини и трески по нея, а ръцете на снежния човек бяха изпочупени.
  26. Децата танцуваха около елхата. Тя контролираше синхрона им с хиляди невидими нишки. Децата бяха нейните послушни марионетки.
  27. Учехме децата на песента за Дядо Мраз; как потропва с червените си ботушки. Същите ботуши, които газеха в кръвта на дедите ни.
  28. Белобрадият старец гледаше зеещата дупка в гърдите на жертвата си. Парчето въглен, поставено там вместо сърце, бавно затуптя.
  29. Коледните песни пред вратата ми бяха примесени с глухи, болезнени стонове. Агонията на коледарите продължаваше и в смъртта им.
  30. Разпознахме мъжа и смеха му, нищо друго. В шейната му не бяха впрегнати елени, а огромни паяци с пламтящи очи. Паяците пищяха.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
