Тест

Седях си аз един ден и изведнъж се сетих, че отдавна не съм пускал списък.
Това е добре от една страна, защото когато правя списъци, нещо ме кара да се чувствам мързелив. Което не е вярно, разбира се; няма нищо лошо в това да си използвам събраните от Twitter статуси, за да генерирам ново съдържание за блога. От друга страна обаче изглежда по-представително да пускам разкази (за много широки дефиниции на „представително“).
Е, кофти, този път имам списък. Какво да се прави.
С оглед на едни скорошни събития в родното политическо пространство, редно е да се възползвам от едно често правено сравнение, защото… ами просто защото мога, всъщност. Ще бъда напълно откровен и ще заявя, че цялата тази шумотевица около изборите не ме вълнува, защото няма значение кой ще е първи на презерватива, извинявам се за твърде графичната си метафора. Освен това си признавам, че единствената причина да си позволя да се подигравам със следните две личности е това, че едната е измислена, а другата е… хмм. Абе и другата си е доста изфабрикувана, но по различен начин.
Лесно е да се сравняват Волен Сидеров и Лорд Волдемор. И двамата си падат по черно; и двамата имат изключително крайни възгледи; и двамата имат любими презрителни нарицания (соросоиди и мъгъли, респективно); и двамата имат ужасно шумни последователи, но само ако са в по-големи на брой групи, иначе са страшни пъзльовци. Мога да изброявам и още, затова ще го направя: и двамата имат навика да търсят внимание, и двамата изглеждат като върховни злодеи (с тази разлика, че Волен изглежда като злодей от холивудски филм от 80-те години на XX век, по всяка вероятност убит от Шварценегер или Сталоун); и двамата се стремят към власт и завземането на повече власт; и двамата мразят сираци. Сега вече бих могъл да спра, но няма: и двамата са лесно сравними с Хитлер; и двамата се държат неадекватно, когато се ядосат; и двамата се обиждат при най-малък повод; и двамата се държат зле със собствените си хора.
Добре, този път приключвам. Наистина. Не, наистина. Наистина бе!
В крайна сметка реших да се поразровя и да събера една-две шепи цитати от двамата, за да ги съпоставя. Резултатът сам по себе си не показва нищо, поне за мен, тъй като съм отлично запознат с поредицата романи за Хари Потър и мога да разпозная Волдемор навсякъде. Освен репликите му във филмите, не ме бива там. Сигурно защото Рейф Файнс шепне постоянно и не мога да го чуя.
И да, ще го наричам Рейф, не Ралф! Името му се произнася така!
Волен беше по-труден за събиране, може би защото донякъде очаквах да пише ЕТО ТАКА през цялото време. Търсих не само видеа с негови интервюта, но и статии, дори открих блога му и изкарвах изречения без контекст с часове. Трудно беше, защото той има навика да ползва всяка дума с корен „българ“ повече, отколкото използва буквата „а“, а това е невъзможно! А и за бивш журналист и настоящ автор има сериозен проблем с употребата на пълния член.
След като съставих скромния си списък, предлагам да си поиграете с него и да проверите знанията си. Подобно на глупав тест в Интернет, финалната оценка няма никакво значение. Не се ограничавайте само до собствено ползване – покажете теста на приятели, познати, интимни партньори, блюстители на реда, лични лекари, разочаровани от начина ви на живот роднини и чудовището под леглото. Ако искате, поствайте отделни въпроси и лепвайте дадения по-долу хаштаг, просто направете преживяването възможно най-интерактивно.
И най-важното: забавлявайте се за чужда сметка, точно като мен!

#ВоленИлиВолдемор

  1. „Който продължи да се съпротивява, бил той мъж, жена или дете, ще бъде съсечен заедно с всички останали от семейството му.“
  2. „Ако продължавате да ми оказвате съпротива, всички ще умрете — един по един.“
  3. „Ако не можете да го направите, оттегляйте се, преди да ви е прегазил разсърденият народ.“
  4. „Не съм искал помощ.“
  5. „Ако след изтичането на този час не дойдеш при мен, ако не се предадеш, битката ще започне отново.“
  6. „И ние ги храним и поим тези кърлежи, тези паразити.“
  7. „Присламчили са се към моите врагове и са се изкарали невинни, заблудени, омагьосани…“
  8. „Имаше жажда за това, да се чуе накъде отиваме, какво правим, какво трябва да правим.“
  9. „Не сме по-малко от 50 хиляди човека, а има още милиони.“
  10. „Проклети да сте, проклети да сте, проклети да сте!“
  11. „При всички положения е малко вероятно до следващата събота министерството да бъде мое.“
  12. „Винаги знаете, че една крепост пада най-често, когато отвътре я предадат.“
  13. „И във вашия род, и в света изобщо… ще изрежем живеницата, която сее зараза, докато не останат само хората с истинска кръв…“
  14. „Това е абсурдно положение и то повече не трябва да продължава.“
  15. „Докато дойдат, ще съм си тръгнал, а ти ще си мъртъв!“
  16. „Едно провалено покушение срещу живота на министъра ще ме върне много назад.“
  17. „Прекалено слаб, за да се осмели, прекалено слаб, за да вземе онова, което би могло да бъде негово и което ще бъде мое!“
  18. „Ако някой друг освен мен ви обещае подобно нещо и може да докаже пред вас, че до момента е защитавал тези принципи и може да ги защитава, посочете го…“
  19. „Аз лично ще влагам всичко, което имам като енергия и умения в тази посока.“
  20. „Бях нехаен и късметът и щастието ми обърнаха гръб, понеже те осуетяват всички планове, освен най-старателно разработените.“
  21. „Не правете нищо, преди да ви наредя!“
  22. „Важното е обаче, че не се пречупих и вече няма сила, която да ме спре по пътя ми.“
  23. „Това не ме пречупи, но ме направи много по-силен и по-уравновесен.“
  24. „По-добре спаси собствения си живот и се присъедини към мен… иначе ще намериш същия край като родителите си…“
  25. „Вие се притеснявате, Вие сте комплексиран човек, който се страхува от собствения си народ и няма да свършите добре.“
  26. „Величието поражда завист, завистта води до злоба, злобата бълва лъжи.“
  27. „Това е, в което аз вярвам, това е, което аз ще продължа да следвам.“
  28. „Щом ми се опълчваш, ще познаеш страданието!“
  29. „Затова всеки от нас не е само боец, той е и апостол…“
  30. „Авада Кедавра!“
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
