Сарказъм 2

Съжалявам. Наистина, ама наистина съжалявам. Досега не бях предвидил възможността да публикувам три поредни списъка. Разбирам, че това ме кара да изглеждам мързелив, но в действителност не е никак лесно да запълвам случайно избраните от мен като брой тридесет точки във всеки списък. Наскоро се сблъсках с известна критика от страна на брат ми, според когото така стават прекалено дълги и хората не ги четат.
Брат ми не е много по четенето, между другото. Разбирайте това както искате.
Стига съм се закачал с него обаче, започвам по същество. Преди около две години, когато написах оригиналния списък, аз бях порядъчно брадясал, а въпросите защо съм го направил ме вбесиха в един момент, тъй като не ми се обясняваше едно и също всеки път. Моят сарказъм веднага иззе тази функция и роди сума ти отговори на подобни глупави въпроси, нещо, което се е случвало неведнъж през живота ми.
Освен това имаше и закачки. Нямам против добрите закачки, но когато всеки втори човек се обръща към теб с „Ботев“ или с „Осама“, това се изтърква по-бързо дори от оголено дупе на водна пързалка. Големият брой отговори, съответно, е просто наложителен, защото обичам да бъда оригинален за сметка на клишетата по мой адрес.
Ако има нещо, което може да бъде изведено от всичко дотук, то е, че силно си харесвам лицевото окосмяване, когато реша да го отглеждам. Не толерирам подмятания и сарказмът ми ме прави особено опасен вербален опонент.
Това, което изобщо не подозирах по онова време, беше сходната реакция на хората в обкръжението ми, когато се появих един ден без брадата.
Вижте, ако реша да променя външния си вид по някакъв начин, това си е моя работа. Не се влияя от съвременни тенденции като впитите джинси, хипстърските мустаци или прическите тип футболист/член на Хитлеровата младеж, например. Не ми пука как е модерно да си нося обувките, накъде да си завъртам шапката и каква е марката на слушалките ми. Не мога дори да опиша колко абсолютно не ми дреме дали съм в разрез с това, което минава за мода днес. Ето защо, казвайки, че нямам причини да си пускам брада, когато се случи да го пожелая, нямам и повод да я разкарам, като изключим официални мероприятия, разбира се, а понякога дори и те не ме вълнуват.
Взимайки всичко това под внимание, както и евентуалното ми намерение отново да се йетифицирам (ха, нова дума) скоро, реших да измисля бъдещите саркастични отговори, които да дам в случай, че някой ден след продължителен период на нежилетиране (ха, още една) се появя със собственото си лице.

30 саркастични отговора, които бих дал на въпроса „Защо си се обръснал?“:

  1. Трябваше да изглеждам представителен за английската кралица.
  2. Не съм се бръснал, кожата ми просто всмука всичко обратно.
  3. Писна ми да ме поздравяват стари моряци.
  4. Оказа се, че днешните жени харесват бради и пак ме занимаваха.
  5. Заделях си стотинка след стотинка, пък взех, че си купих самобръсначка.
  6. Изпълнявам задача под прикритие в една гимназия и трябва да се впиша.
  7. (изпято) Лятото доведе ни дотук…
  8. Взеха ми я група учени, ще изследват уникалната екосистема в нея.
  9. Започна да ми отнема много време по подръжката всяка сутрин.
  10. Премести се надолу по мен към гърдите и корема ми.
  11. Не мога да потвърдя, нито да отрека детайли по мисията без разрешението на министъра.
  12. Тази сутрин най-накрая ми се падна ези!
  13. Правителството падна.
  14. Правителството остана.
  15. Спрях наркотиците, намерих си хубава работа, почнах да се къпя отново…
  16. След развода бившата ми съпруга ми взе всичко. Всичко, казвам ти!
  17. Писна ми да плаша хората, докато се разхождам навън по тъмно.
  18. Като духне по-силен вятър, видимостта рязко намалява.
  19. Не е важна брадата отвън. Важна е брадата отвътре.
  20. Хубаво ми е да си претривам кожата на лицето и да я разранявам.
  21. Не исках човекът в огледалото да ми напомня за затвора повече.
  22. Какво изобщо означава да се обръсне човек? Какво означава всичко в Космоса?
  23. Изведнъж ми се наду бюджетът за шампоани.
  24. Хората спряха да обръщат внимание на брадата ми и се нуждаех от нови тъпи въпроси.
  25. Защото мога, мамо (да, също като в предния списък)!
  26. Станах прекалено мъжествен и случайно удуших гризли с голи ръце.
  27. Някакъв луд фен ми отряза кичур за спомен и развали цялата работа.
  28. Почнаха да не ми се разбират думите през мустаците.
  29. Не съм се… я чакай… Ама ти ме виждаш! Ти си Избрания/Избраната!
  30. Майка ти ми каза, че я гъделичкам, заради нея го направих.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
