БДЖ

Често ми се случва да пътувам с влак. Обсъждал съм това преди, даже повече от веднъж, но не много. Този път обаче съм насъбрал доста жлъч към БДЖ и не мога повече да си я държа вътре в мен, защото ако продължавам така, ще взема да развия язва, а това не е нещо, което мога да си позволя точно в момента.
С други думи: хора, влаковете могат да са адски противни!
Понеже очевидно не казвам нищо ново, ще предложа мъничко контекст. Към времето на публикуването на тези думи аз пътувам от Бургас до София. За да си спазя крайния срок, реших да напиша нещо във връзка с това пътешествие, което ме накара да си спомня последния си преход по този маршрут.
Всичките тези болезнени часове…
Нямаше да се ядосвам така, ако не беше онова закъснение, с което тръгнах към София. Час и четвърт не е приемливо, по дяволите! Не разбирам как 09:00 може да бъде сбъркано с 10:15, аз виждам разликите между двете като бял ден. Същия бял ден, чието жестоко слънце ме пържеше цели седемдесет и пет минути.
За мой див късмет баща ми беше решил, напълно по свое усмотрение, да ме изпрати до гарата. В хода на чакането двамата с него започнахме да изреждаме акуратни слогани за БДЖ. Това занимание успя да уталожи гнева ми и така, след като се качих на влака и избърсах пяната от устата си, аз не убих никого от кондукторите и спокойно си четях Бредбъри през по-голямата част от пътуването.
Пак си имаше закъснение де, общо час и половина със забавеното тръгване. Беше малка гарнитура към обилното ястие, което ми сервираха сутринта. Но аз не можах да преглътна това отношение. И така, с надеждата, че някой ден ще спра да си причинявам всичките тези мъки, изсипвам тук най-подходящите за цялата тази транспортна бъркотия слогани, които измислих насред изпепеляващата слънчева жар в чакането на влака.
Спечелихте си нов враг, БДЖ! Враг, който няма да се предаде без пасивно-агресивен бой!

30 слогана, които предлагам безвъзмездно на БДЖ:

  1. БДЖ – редовно пристигане при всяко слънчево затъмнение!
  2. БДЖ – изборът на екстремните мазохисти!
  3. БДЖ – пътувайте във времето с вагони на десетилетия!
  4. БДЖ – дерайлирането не е включено в цената на билета!
  5. БДЖ – правилният избор за Вашия меден месец!
  6. БДЖ – по-неотчайващи от кариерното развитие на Мел Гибсън!
  7. БДЖ – одобрени от Испанската инквизиция!
  8. БДЖ – не дублираме места, а предлагаме шанс за ново запознанство!
  9. БДЖ – повечето ни локомотиви дори не са парни!
  10. БДЖ – когато изпитвате нужда от миризмата на урина!
  11. БДЖ – предлагаме два рождени дни на цената на един!
  12. БДЖ – лекарствено средство срещу липса на главоболие и ниско кръвно!
  13. БДЖ – обвинете персонала за грешките на ръководството!
  14. БДЖ – носители на награда „Пречупване на духа“ за 2014-та година!
  15. БДЖ – където продължителните престои водят до политически дискусии!
  16. БДЖ – да те хване яд, че нямаш книжка!
  17. БДЖ – вече не означаваме „Брутална, Дяволска Жестокост“!
  18. БДЖ – българският антиквариат за влакове!
  19. БДЖ – само нашите кондуктори владеят всеки роден диалект!
  20. БДЖ – поне евреите не са пътували в по-добри вагони!
  21. БДЖ – времето е илюзия и животът няма смисъл!
  22. БДЖ – всяко пътуване с нас носи пет точки добра карма!
  23. БДЖ – най-добрият аргумент в полза на насилието!
  24. БДЖ – вече с билети за правостоящи!
  25. БДЖ – можехме и да бием с камшици, но не го правим!
  26. БДЖ – истинските влакчета на ужасите!
  27. БДЖ – вечният трън в задника на алтруизма!
  28. БДЖ – където мечтите идват, за да умрат!
  29. БДЖ – Вашият личен ад на колела!
  30. БДЖ – най-бързият начин да отидете на майната си!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
