Мантра

Боси крака, стъпващи по неравни, малки, остри камъни. Стъпка след стъпка, драскотина след драскотина, оставящи червени капки по пътя си. Боли, но не мога да спра. Не мога да си го позволя, не и ако искам да остана жив. Крача напред и мислено гоня болката. Моят щит са три думи. Три думи, събрани в една мантра, която отблъсква тази болка и ме крепи по дългия път.
Кървя, но вървя.
Това е мантрата, която трябваше да приема. Не защото аз я избрах, а защото тя сама ме намери и нямаше как да я избегна.
Кървя, но вървя.
Означава, че колкото и безнадеждно да стане положението, в което се намирам, колкото и гадости да ми се натрупат, колкото и пъти да ми крещят в лицето, че трябва да се откажа, аз няма да го направя. Защото просто не мога.
Ако спра да вървя, това ще е краят. Отказал съм се. Предал съм себе си, очакванията си, хората около мен. А е толкова лесно да спра да вървя. Да спре да ме боли и да зараснат раните ми. Трябва само да наведа глава, да седна на едно място, да затворя очи и да оставя времето и живота да си вземат своето.
Да върви по дяволите времето. И то, и животът. Стъпка след стъпка срещу виелица от ножове, аз ще продължавам напред, но няма да се отказвам. Нека вземат колкото си поискат от мен. Нека ме късат парче по парче, нека се нахранят с мен. Всеки белег ще го нося с гордост, задето съм го получил, понеже не съм се отказал. Белезите не тежат много, в крайна сметка. Не колкото пропуснатите възможности.
Кървя, но вървя. Това е мантрата, която трябваше да приема, за да оцелея. Така че давай, застани срещу мен. Подложи ми крак. Хвърли прът в колелата ми. Забий ми нож в гърба. Смей се зад гърба ми със стърчащата от него дръжка, смей се в лицето ми, обрулено от вятъра, смей ми се отвисоко, от върха на най-високата кула, която си построил, за да не ме гледаш в очите. Вземи ми всичко, което си поискаш и не ми давай нищо, което поискам аз, но няма как да ме спреш. Не можеш да ме спреш, без да ме убиеш, а не можеш да ме убиеш, защото така никога няма да видиш как спирам. Стъпка след стъпка аз ще вървя срещу теб, твоите планове, твоите желания. Ще отида до ръба на лудостта, ще се надвеся, ще погледна надолу към чернозъбата ѝ усмивка, ще се усмихна в отговор и ще се обърна назад, за да продължа пътя си напук на всеки и всичко.
Онова, което съм изгубил, рано или късно ще се върне или ще бъде заменено с по-добро и то само защото не съм се отказал. Не съм се отказал заради теб, заради думите и делата ти, заради това, че ти така си поискал. И някой ден ще застана срещу теб, ще те погледна в очите и ще те подмина, без дори да продумам. Това ще ти е повече от достатъчно наказание. Няма и какво друго да сторя, за да те унижа по-жестоко.
Но засега ще се задоволя само с тази мисъл. Че ще продължавам противно на болката, за да видя как опровергавам очакванията ти. И мантрата ми ще ми помогне да го постигна. Само три думи, пет срички, една фраза. Само това е нужно да ми напомня, че въпреки болката все още съм жив. Щом съм жив, щом още вървя напред, значи имам някакъв шанс да надвия всеки и всичко по пътя си. Щом имам мантрата си, щом я повтарям при преодоляването на всякакви трудности, колкото и да страдам, стига да дишам, ще се справя.
Кървя, но вървя.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Разказ, Хаотично

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
