Муза (18+)

„Запомни добре едно нещо, моето момче! Когато тръгнеш да си търсиш момиче, независимо дали за гадже или за съпруга, търси си я умна! Вътре в главата всяка жена е различна, докато между краката всичките са еднакви!“
Това ми каза баба ми на деветдесетия си рожден ден. Интересна беше липсата на повод; аз просто я подканих да духне свещичките на тортата, а тя се обърна към мен и изрече това пред всичките гости. Още се забавляваме с тази история по събирания.
Въпреки крайно неочаквания източник обаче аз реших да се възползвам от съвета и да си търся партньор по този критерий. Тогава бях на тринадесет – баба явно беше усетила, че не ѝ остава много време и затова е побързала да ми предаде мъдростта си. Добре постъпи; почина два месеца по-късно. Горе-долу това беше повратната точка в живота ми.
В момента съм почти на тридесет и скоро ще предлагам годеж на жената, която съм избрал за себе си. Тя е прекрасно и всеотдайно същество, което обичам до полуда и ни най-малко не се затруднявам да си представя бъдещето си с нея. За да стигна до този момент обаче трябваше да се променя коренно. Това е моята история. Както във всяка една добра история, в тази също има приключения и опасности, просто са от малко по-различно естество.
Започнах възможно най-близо до това да се проваля в начинанието си – все още бях в гимназията. И без това вече разполагах с репутацията на сериозна читанка, така че пред мен се беше задало едно страховито препятствие: как да се държа така, че да ме хареса едно момиче? Отговорът се оказа доста семпъл.
Не третирай всеки разговор като евентуална прелюдия към секс.
Нямате си представа колко феноменално див късмет извадих, че осъзнах това още на петнадесет! Самата идея, че ако започна разговор с момиче просто ей така, без да очаквам нищо от нея, ме улесни ужасно много. Чувствах се по-уверен, по-спокоен, по-забавен, по-всичко. И така, след един период на уж-срещи (защото на онази възраст не можех да ги нарека истински срещи) и първи любови, ограничени главно до целувки по градинките и телефонни разговори, аз установих, че съм готов за нещо по-сериозно.
Не за връзка, да уточня. Това дойде по-нататък.
За пръв път правих секс на деветнадесет. Не съжалявах ама грам за чакането. Тя беше една чаровна нисичка брюнетка, с която се запознах в университета. Срещнахме се в обща компания, пийнахме повечко, поприказвахме си и до края на вечерта езикът ѝ ми беше преброил пломбите. Седмица по-късно ме покани у тях, където си изяснихме, съвсем като зрелите хора, че никой от нас не очаква нещо по-сериозно от това да спим заедно, след което се награбихме един друг и изхабихме всичките презервативи, които оптимистично бях купил преди това.
Вижте, чел съм достатъчно, че да мога да изкажа тази мисъл много по-поетично, но бидейки един най-обикновен хетеросексуален мъж може би ще е по-удачно да си го кажа в прав текст: няма по-хубаво усещане от това да чукаш умна мацка.
Ах, „чукам“! Глаголът ми се вижда най-подходящ, не мислите ли? Едновременно успява да докара до баланс в себе си присъщата за „правя любов“ класа и характерната за „еба“ вулгарност. И двата никога не съм ги употребявал. Първият ми е прекалено сладникав, а вторият меко казано ме отвращава. Направило ми е впечатление обаче, че подходящо възбудената жена направо си умира от кеф да чуе как мъжът ѝ казва, не, даже ѝ прошепва в ухото, че иска да я чука. Обратно към историята сега.
С моята брюнетка прекратихме своите срещи с привилегии няколко месеца по-късно. Дотогава обаче бях успял да придобия достатъчно добро самочувствие, за да дам началото на един значителен период от живота ми.
Малко по малко спрях да ходя по барове и започнах да посещавам книжарниците в свободното си време. Там не само срещах красиви момичета, но и задължително си купувах по някоя и друга книга; в един момент се оказа, че съм прочитал по един роман на седмица. Разбира се, главно ми беше интересно и още продължава да ми е интересно да чета, но по онова време имах и друга цел. Трябваше да знам за какво говоря, когато се впусках в това да обсъждам литература с момичетата.
Най-ценният ми опит обаче дойде от едно осъвременено издание на „Кама Сутра“ и не можех да бъда по-благодарен на друга книга в онези времена на силни сексуални пориви. Когато се стигнеше до спалнята, имах чувството, че ставам все по-добър в това да задоволявам жените. А колкото до самите жени? Повтарям пак, ако вече не е станало ясно: няма по-хубаво усещане от това да чукаш умна мацка. И добавям: защото умните мацки в повечето случаи си падат страшно перверзни.
Мои приятели са ми се полухвалели и полуоплаквали по повод свалките си с жени в дискотеки и клубове. Един от тях веднъж изказа мнението, че понеже знаят, че са красиви, от тях едва ли се очаква много по време на самия секс. Без да имам за цел да обидя когото и да е, нека да признаем, поне пред себе си, че мъжът върши повечето от работата. Но когато момичето просто си лежи под теб и разчита само на едни цици и едно дупе да ти бъдат достатъчни, че да свършиш, определено не е готино. Да си беше спестил малко пари от излизането и да беше праснал една ръченица, нали така?
Умните момичета обаче са друга история. Да, в началото е възможно мъничко да се попритесняват, най-много първите два-три пъти. Но едно умно момиче определено е наясно с това какво ѝ доставя удоволствие и след първоначалното свенене просто ще ти обърне представите за секс с главата надолу. Не ѝ харесва да бъде отдолу ли? Мадамата от дискотеката ще си трае, ама умното момиче ще те избута от себе си, ще ти се метне отгоре и ще те язди, докато не ти изкара въздуха и всичко друго, що има за изкарване в такава ситуация. А ако е чела за нещо по-нестандартно в някоя книга? О, тогава ще го е запомнила и най-малкото ще ѝ бъде интересно да го обмисли, преди да откаже. В това няма лошо, правото на избор си е само нейно. Но ако реши да опита?
Най-често ме използваха за това да си направят първата свирка. И ако не ставаше както трябва, пробваха отново и отново всеки път. На повечето си им харесваше; аз не знам как е при жените по принцип, но явно съм попадал на такива с ентусиазъм. Имаше една, която свалих в някакъв „Хеликон“, тя беше просто неземно добра. Отлична игра с езика, точно премерена употреба на ръката; все едно се беше готвила по учебник. А пък накрая не само гълташе, но и продължаваше да смуче по пет минути след това. Идеше ми направо да се разрева от кеф.
Освен фелациото имаше и други, по-редки явления. Всичко на всичко за пет-шест години ергенлък с по някоя и друга по-дълга връзка са ми давали разрешение за анален секс, за връзвания, за душенета, за шамари, за ролеви изигравания на разни по-… табу сценарии (една малко по-възрастна от мен жена искаше да я наричам „майко“; и аз си имам срамните истории като всички вас, не ме съдете), веднъж за малко да успея да си уредя тройка с две жени, ама ме прецакаха и само гледах… голям списък ще излезе.
Най-интересното, което ми се случи за цялото това време, беше начинът, по който се сдобих с фетиша си към крака. Накратко казано, мацката ме завърза за един стол, после ми направи малък стриптийз, като накрая остана по черни копринени чорапи, а после седна на втори стол срещу мен и започна да ме търка с пръстите на краката си ей така, направо през боксерките. Аз взех, че много се изненадах, а тя явно успя да види това и започна да ми говори мръсотии: как искала да види дали заслужавам да я чукам, как я възбуждало усещането на оная ми работа по ходилата ѝ, как нямала търпение да ѝ изцапам чорапите, а тя да си оближе пръстите после… И аз си седя на стола и, мама му стара, всъщност се потя от кеф, че ми говори така, а и краката ѝ действително вършеха по-добра работа от някои ръце, които са пипали там. Като ме попита дали ще свършвам скоро и аз ѝ кимнах, тя стана, смъкна ми бельото и продължи отново. През боксерките удържах фронта около четвърт час, но след това ми трябваше само минута. Невероятно добра беше. Наистина взе, че си облиза пръстите накрая. Оттогава ми харесват краката.
После я чуках буквално до изгрев слънце, ама тя си го беше заслужила.
Надявам се да не е излязло, че всички жени, които обичат да четат, едва ли не са потайни мръсници, които само чакат да им заговориш за литературната полифония на Достоевски, за да ти се метнат отгоре и да ти докарват оргазъм след оргазъм. Аз хубаво се изкарах някакъв секс-изследовател, ама не е точно така. Защото помнех всяка една от тези жени без изключение. Помнех имената им и как изглеждаха, помнех любимите им стихотворения и романи, помнех мечтите им, помнех, че на някои от тях съм казвал, че ги обичам, помнех всяка една раздяла и колко ми беше мъчно не за това, че съм бил останал на сухо, ами заради загубата на човек, пред когото съм се разкрил и който на свой ред се е разкрил пред мен. Помнех тези неща до последната подробност. Защото те имаха значение за мен.
А после срещнах жената, която ме накара да забравя предишните. Останали са ми само най-ярките спомени, но и те не са ми толкова важни.
Тази жена не се оказа просто умна, тя беше по-умна от мен. Разпозна опитите ми да я сваля и ме отряза веднага. После се съгласи да излезем веднъж при условието да я оставя намира, ако не ѝ хареса срещата ни. После каза същото при втората и третата ни срещи, а на четвъртата спря да ми поставя условия.
Когато я поканих в нас, аз исках само да ѝ покажа своите книги. Цялата вечер си приказвахме за тях, наложи се да ѝ повикам такси, понеже осъзнахме, че е станало три сутринта. На следващата вечер ми се обади, за да ми каже колко много ѝ е харесало и как иска да ме види пак. Следващия път видях нейната домашна библиотека и отново прекарахме до късно в разговори за книги. Спомням си как не ми позволи да си тръгна.
Тя беше първата жена, с която правих любов в истинския смисъл на думата. С нея никога не е било чукане, тя винаги ме е карала да я желая и със сърце, и с душа. Тя ми показа как да превърна живота си от обикновен мръсен разказ в роман. С нея не бяхме просто героите, а авторите, които създаваха действието. Чувствах се вдъхновен.
Тя стана моята муза. Затова искам да я направя моя съпруга.
Това беше историята ми. Поучете се от нея и приятно четене.

Прочетено на „Пощенска кутия за приказки“!

pkzmp1

Хей, ти! Обичаш да четеш подобни разкази или познаваш човек, който ги харесва? Предпочиташ книги на хартия или смяташ, че са идеален подарък за твой приятел? Днес имаш късмет! Сега можеш да намериш „Муза“ заедно с още 27 други истории за пълнолетни читатели в сборника „Пощенска кутия за мръсни приказки“!

Кликни тук или на корицата на сборника, за да разбереш повече!

Пощенска кутия за приказки във Facebook

Chaotic Mind Writes във Facebook

Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Еротично, За Кутията, Комично, Разказ, Романтично

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
