Досега

Доживях до двеста публикации!
Много дълго време наблюдавах как се приближавам до този момент и съответно почнах да мисля какво точно да направя с юбилейната за блога. В главата ми се щураха насам-натам разни идеи, които обаче не ми се виждаха достатъчно мащабни и които изместих по-нататък за доразвиване. В резултат на това останах без нищо за днес.
Ето защо седнах и се замислих дали наистина ми трябва да се мъча да напиша нещо по-грандиозно, когато не съм отделил достатъчно внимание на малките подробности, които ми помогнаха да превърна това забутано в Интернет кътче в нещо малко повече от хоби. Така си съставих списък с по-голямата част от нещата, които съм научил досега в работата си по блога. Не е кой знае какво, но преди двеста публикации и толкова не можех, затова ми е важно да си напомня, че винаги имам възможност да се развивам в това, което правя.

Какво научих досега в Chaotic Mind Writes:

  1. Избирането на WordPress тема е ужасно забавно в първите десетина минути от двата часа търсене.
  2. Няма по-голяма радост от тази, когато сам си откриеш всичките нужни за форматирането HTML кодове.
  3. Няма по-голяма гадост от тази, когато се наложи да си подреждаш готовите неща по дати и в папки, за да си спестиш работата по-късно.
  4. Адски олекващо ти идва, че все пак ще си спестиш работата по-късно, когато приключиш.
  5. Видеотуториълите като цяло са страшно полезно нещо.
  6. В един момент посещаемостта ще започне да пада, което е особено вбесяващо, след като си видял колко е голяма в началото.
  7. Определено ще ти е необходимо да си направиш поне страница във Facebook.
  8. Twitter всъщност не е чак толкова голяма загуба на време, когато откриеш наистина хубави профили на хора, които са ти интересни.
  9. Не трябваше да си правиш Instagram. В смисъл, не е навредило, ама много дълго се чудиш какво точно да снимаш, когато има само пет места, на които ходиш.
  10. В един момент ще спре да ти пука за падащата посещаемост, защото все пак ти харесва да пишеш за собствено удоволствие.
  11. Хората рядко ще четат неща, надхвърлящи хиляда думи.
  12. Все пак ще пишеш неща, по-дълги от хиляда думи.
  13. Най-добрата възможна идея, която ти е хрумвала, е да редуваш стари произведения с нови такива, за да имаш повече свободно време за писане и редактиране.
  14. Никога няма да имаш достатъчно свободно време за писане и редактиране, но това няма да те спре.
  15. Не, чакай, най-добрата възможна идея, която ти е хрумвала, всъщност е тази да си почиваш през лятото и да си подготвяш нещата за по-нататък.
  16. Дори само едно харесване на публикацията е в състояние да ти стопли сърцето.
  17. Когато повече хора ти харесат публикацията, направо ти идва да литнеш от щастие.
  18. Когато някой коментира с положителен отзив пък, не можеш да си намериш място от кеф.
  19. По-споделяните ти неща са по-популярни и не можеш да не се чудиш поне малко защо не ти споделят публикациите повече, особено ако си хвърлил месец работа в тях.
  20. Минимум веднъж ще изпратиш нещо на някой в чата с надеждата, че ще го хареса и ще го сподели.
  21. Супер дразнещо е, когато ти отнема по-дълго време да намериш подходящата картинка за публикацията, отколкото да я напишеш.
  22. Супер зарибяващо е, когато откриеш пет-шест подходящи картинки и почнеш да си играеш с тях, за да видиш коя ще пасне най-добре.
  23. Не е много приятно да не ти приемат разказ в „Пощенска кутия за приказки“, но пак си ги пращаш всеки месец.
  24. После не ти е чак толкова кофти: първо, веднъж си успял; второ, можеш да ги редактираш и да си ги пуснеш в блога така или иначе.
  25. С течение на времето виждаш все по-ясно как евентуално би могъл да предложиш някоя по-подбрана компилация за издаване.
  26. Осъзнаваш колко много ти помага писането в това да се изправиш срещу проблемите си и да намериш начин да ги превъзмогнеш.
  27. Осъзнаваш колко е полезно спрямо идеята ти да напишеш нещо много по-мащабно някой ден.
  28. Винаги ще се намери поне един човек, който да ти каже, че това, което правиш, си струва.
  29. Въпреки ядовете, които ти създава блогът понякога, ти се иска все повече да пишеш, за да разполагат хората с повече възможности да намерят нещо, което би им харесало.
  30. Ако можеше, не би правил нищо друго на света.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
