Събуждане

Хей? Хей, чуваш ли това? Какво е това?
Звучи като… звучи като нашата аларма. Алармата ни, която… звъни сутрин… значи след като звъни сега… Ужас. Ужас, ужас, ужас, ужас, ужас!
Събуди се! Събуди се, трябва да ставаме! Така де, ти трябва да станеш, аз ще си стоя в черепа ти и толкова. Не, какво правиш? Стига си удрял насам-натам! Какво… как?! Как си спря алармата в това състояние, когато буден си толкова смотан?!
Чакай, какъв е този вкус? Гадост! Какво е това?! Като мокър и лепкав плат… уф, пак си налапал възглавницата! И си я олигавил, много хубаво! Прекрасно!
Добре… така, да видим… първо затваряме устата. Готово. После ще се оправим с гадния вкус в нея. Сега… да пробваме очите. Първо лявото, малко по малко. О, не става? Как така не става, защо не става? А, да бе, възглавницата… Добре, тогава дясното. Господи, колко е тежък този клепач! Хайде… вдигни се, мамицата ти…
Охо, оказваме съпротива, така ли? Чакай да те видим какво ще направиш срещу един по-гадничък сън. Така… какво имаме тук? Хмм, „Внезапно падане“, „Опиране на ножица в окото“, „Преследване от акулотигри“… а, „Нежелани гей фантазии“! Хубаво ще ми засънуваш пениси сега! Пениси право в лицето ти! Приближават се все повече и повече!
Опа, отворихме ги тези очи, а? Браво на момчето! Поне няма да те мъча на автопилот. Да опитаме сега да се раздвижим. Поразмърдай ги малко тия пръсти де! Не, не, можеш и повече, вярвам в теб. А така, хайде сега да пробваме да ти махнем лицето от възглавницата, а? Едно, две… Ето така! Леле, колко ти е схванат вратът обаче! Едно по едно ще ги оправим нещата, не се тревожи. Дай първо да приключим със събуждането, пък после ще е по-лесно.
Добре, нека направим проверка на системите. Всичко вътрешно съм го отметнал, остана само външното. Знам, че ще ти е малко по-трудно сега, обаче искам да се обърнеш по гръб. С клепачите се справихме, и с това ще се справим, аз ще бъда до теб. Е, технически погледнато ще бъда в главата ти, защото винаги съм бил тук като всеки нормален мозък, но не мисля, че и да можех да изляза и да те побутна, щеше да бъде много кадърна идея. С този наш късмет като нищо щеше да се завъртиш на страна и да ме смачкаш.
Хайде, че се увлякох! Първо да ти преместим лявата ръка, че спиш върху нея вече близо час и не мога да я усетя. Повдигни се малко с дясната… така, сега се избутай… още малко… ето, готови сме. Сега ще е малко по-лесно, искам да преместиш тежестта си върху задника ти и да се завъртиш. Точно така, браво на теб… тлъстогъз мързел такъв, другия път ще ти докарам аз на теб един мощен спазъм в прасеца и ще видиш колко бързо ще станеш от сън, ама нали трябва да съм добричък… добре, стига си се въртял толкова. Не искаме да паднеш на пода.
Хубаво, вече лежиш… абе горе-долу лежиш по гръб, не съм очаквал чудеса от теб. Сега ще трябва да се протегнеш. Вдигни ръцете бавно… сега ги изпъни нагоре… още, още, да чуя как ти изпукват лактите… готово. Ако искаш, дай да се раздвижим и в кръста малко. Искаш ли? Не, чакай… какво правиш? Не! Не го пипай! Не ме интересува, че е станал, няма да го пипаш, няма време за това! Не, няма да ти дам достъп до секси спомени!!! Абе я ме слушай!!!!!
Добре, щом искаш да играем така, ще играем така! Навиране на пръст под клепачите! Облизване на амбалажна хартия! Бабешки крака в гранясала майонеза!
Ох, от това последното и на мен ми се догади сега… Ужас! Нищо, важното е, че свърши работа. Ама и ти си един образ, няма що… Трябва ли да спра да ти проверявам способността да получаваш ерекции преди да се събудиш и да започна да го правя в автобуса? Това ли искаш, а?! Ама разбира се, че не можеш да ме чуеш, нали аз отговарям за ушите…
Какво правиш сега? Чешеш се, така ли? Добре, това може. Дай междувременно аз пък да ти заредя спомените от вчера и задачите за днес. Тъкмо ще те разсъним докрай за по-малко от минута. Така, хайде да ти изпукаме врата, че почва да боли. Първо надясно… ох, това беше адски хубаво… сега наляво… още по-яко, майчице, това е страхотно… добре, сега се надигни и да го изпукаме назад… перфектно!
Ами чудесно, май те събудих най-накрая. Хайде, стани сега и поеми управлението, а аз ще се захвана със своите протоколи за деня. Ако ти трябвам пак, няма нужда да казваш нищо, сам ще разбера. Не те знам какво ще правиш без мен просто. Всеки ден едно и също…
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
