Самопромотиране

Преди няколко седмици ми беше убийствено скучно, затова започнах да отварям всички файлове с публикациите в блога и да събирам броя на написаните от мен думи. Резултатът ме изненада искрено, но понеже успях да намеря някаква останала капчица търпение в себе си, аз си държах устата затворена още известно време и добавях новите си неща към общия брой.
Сега спокойно мога да се похваля с това, че благодарение на най-гнусния разказ, който някога съм писал, вече съм публикувал над двеста хиляди думи!
Поводът е сравнително хубав, затова си позволих да се отдам на кратичък период бясно подскачане от дестилиран кеф из стаята, след което ме обля хладна вълна от самохвалство със сок от зелен лимон и вече наистина не знам какви ги дрънкам, но ДВЕСТА ХИЛЯДИ ДУМИ БЕ! А някои от тях даже имат някакъв смисъл!
Добре, признавам, че може би не е чак толкова голям повод за гордост. Особено като се има предвид, че съвсем скоро ще ударя двеста публикации, което е доста добре за… чакай да видим, шестнадесет месеца? Средно дванадесет и половина публикации на месец?
Леле. Ами да, добре си е.
Отсега смятам да напомня, че подобно на миналата година възнамерявам да си почина за известно време от писането в блога. Юли и август са най-подходящото време да го направя. Обещавам все пак, че ще пиша и през това време, просто няма да съм много активен тук. Иначе разполагам с бележки от полуидеи до почти изцяло развити такива, но при нещата, които ми предстоят, ще се наложи да ги оставя чак за след лятото, колкото и главата ми да се кани да се взриви и да избълва творческите талази и парчетата мозък… да, малко я изгубих тази метафора и е време да сложа точка.
Какво ще се получи лятото, не мога да кажа. Иска ми се да се върна малко назад и да се позанимая с няколко от досегашните си идеи. Имам предвид един или два… не, три малко по-фентъзи проблясъка, може би също така част от нещата ми, които клонят повече към научната фантастика. Чудя се дали да не преведа единственото нещо, което съм писал на английски – един стар незапочнат разказ, който не беше нищо повече от упражнение за измисляне на край. Получилата се небивалица нямаше за цел да бъде развита някога; това беше един от съветите за начинаещи творци, даден от един предпочитан от мен автор (разликата между „автор“ и „творец“ според моето виждане е в това, че авторът все пак е публикуван; наясно съм, че това не е формално разделение, но не ми дреме за такива подробности), който всъщност хареса епичния завършек на незапочнатия ми епос за мистичния бокал от Р’Атагеног, нимфофеите и преждевременната еякулация.
Не, след като прочетох последното изречение, реших да не допускам това литературно извращение да види бял свят на родния ми език. Аз ще продължавам да си го обичам, но ще го държа заключено на тавана, защото светът няма да го разбере и хората, подтикнати от страха си към непознатото, биха го преследвали неуморно, докато не го унищожат.
В крайна сметка желая само да завърша този месец, след което да се отдам на заслужена почивка, при това не само защото в края на юни ме очаква държавен изпит. От доста време се мотая с работата си по Идеята и ми се иска да се възползвам от паузата тук, за да се захвана по-сериозно с нея. Кой знае, като нищо ще взема или да пропилея този шанс, или да напредна със светкавична бързина по пътя към следващия етап на творчеството ми.
Ужас, колко самовлюбено звуча. След като кача това онлайн, обещавам да отида някъде, където да ме набият.
И така, ще прекратя хвалбите дотук и ще почна със самопромотирането. Питате се каква е разликата ли? Аз също. Но да не губим време! Тук можете да следите активността ми в блога, тук можете да видите с какви простотии се занимавам освен това, а тук бета-тествам шегите, които включвам в списъците си. Пиша главно за собствено удоволствие, но нищо не пречи на другите хора да харесват написаното. Най-малкото не им искам пукната пара за евентуалното удоволствие (евентуално, защото гневът и ирационалната омраза са по-вероятни реакции). А междувременно аз ще продължавам редовно да ъпдейтвам съдържанието тук с неподправени лексикални експлозии, сравними единствено с масов мастилен оргазъм в цех за производство на автоматични писалки или с други метафори, които да не ви карат да ме ударите в лицето.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
