Последен

Не, това няма нищо общо с онази малка шега, която спретнах тук в началото на април. Днес е последният ден преди рождения ми ден. Какво по-подходящо време за ретроспекция и размисли, нали така?
Малко парадоксално е как утре изобщо няма да бъде някакъв особено специален ден. Ще си отпразнувам повода с отбрана компания в петък (подготвил съм се за тогава, тук няма да остане празно), но на самата дата едва ли ще правя нещо извънредно. Днес обаче е различно.
Днес ще се отдам на донякъде вредния си навик да сравнявам изминалата една година с годината преди нея.
Ако си спомням правилно… ама не си спомних правилно. Поне съм си запазил всичко от миналата година и след като го изчетох наново, успях да се сетя за по-важните неща от Период Авторски 2013-2014. Дали пък не е ужасно дразнещ този начин на отбелязване на годините, в които съм съществувал? Категорично да. Ще ме спре ли това? Непоколебимо не! Както и да е, разгледах какво съм писал миналия път и осъзнах, че през изминалата една година личните ми постижения не са имали същия напредък като тези преди тях. С други думи, понеже сам почнах да се бъркам, успехите ми са били по-малко на брой.
Знаете ли до какъв извод стигнах обаче? Точно това е хубавото в цялата работа.
Рожденият ми ден не е моментът, в който изтривам резултатите от дъската и подновявам играта. Не мога да кажа, че съм постигнал повече или по-малко в сравнение с преди, защото не бих могъл да постигна каквото и да е без основите, които съм положил досега. Тази година за пръв път действително разбрах, че се намирам в онази част от собственото си развитие, в която спокойно (макар и отдавна да не върша почти нищо спокойно, така че нека да приемем думата само от любезност) мога да се облегна на предишни заслуги. Не напълно, естествено. Може и да съм положил основите, но циментът има да изсъхва още дълго.
Преди година аз изплувах… е, по-скоро подадох глава над повърхността на едно море от самоизработени кахъри. Голяма заслуга за това носят определени хора, на който им е дошло до гуша от благодарности, така че няма да ги споменавам. Вината за това и без друго ще търчи подир тях до края на дните им. Но въпреки, че вече не потъвам надолу, все още се случва да се нагълтам с вода от време на време. Тогава се появява един друг специален за мен човек, който инатливо отказва да ме вижда в такова мизерно положение и след няколко минути на мушкане с пръчка във врата ми все пак ми хвърля пояса и не ме оставя да се удавя отново. Слаб плувец съм аз, метафорично казано. Никакъв плувец не съм, реално погледнато.
Не трябваше да споделям това. Сега враговете ми разполагат с най-голямата ми слабост!
Нищо. Важното е, че казах каквото имах за казване. Днес за последно съм на двадесет и три. Остава ми съвсем малко, докато всичките четирима души, които обикновено се сещат за мен, започнат да не обръщат внимание, че вече могат да ми честитят. Междувременно ще се порадвам още на този последен ден. Мога да не му се радвам, мога и нищо да не го правя, но така съм решил.
А от утре ще взема да погледна как върви втвърдяването на цимента. Искам и да градя нещо върху основите, нали така?
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
