Романтика

Липсва ми да съм романтичен.
Леле, не трябваше да го изтърсвам така от нищото. Сега изглежда супер странно ей така, точно в началото, самотно и неподкрепено от какъвто и да е контекст. Просто дълго не можах да намеря хубаво въведение, паникьосах се и написах това, след което вече нищо друго не ми хрумна. Ами добре, така да си остане.
За повечето от хората, които ме познават, това самопризнание може да им се стори като някаква шега. Един вид прелюдия, така да се каже, към поредната крива върволица от странни, налудничави и забавни мисли, хрумнали ми съвсем между другото и преминали от мозъка ми в писмен вид. Не е така. Тази вечер не е чак толкова много за комедия. Остатъкът от хората, колкото и малък да се окаже той, знаят, че съм напълно сериозен. Не ме е срам да говоря за подобни неща, наистина. Имаше време преди години, когато определено нямаше да напиша всичко това, когато едва ли щях да се осмеля да си го помисля. Само че вече нямам нужда от глупави момчешки притеснения.
Преди да продължа нататък, бих желал да уточня нещо. По никакъв начин не споделям вярването в романтиката такава, каквато е представена в мнозинството от филми, сериали, песни, литература и прочее видове изкуство. Тя не е онази захаросана представа за идеалната любов, чисто и просто защото няма такова нещо като идеална любов. Това би предполагало, че хората са способни по природа да бъдат идеални, а ние много добре знаем, че не сме. С риск да прозвуча наивно обаче, не мога да не се съглася с мнението, че дори сами по себе да сме далече от съвършенството, напълно различно е когато разберем, че човекът срещу нас ни допълва до едно перфектно цяло.
При всяко положение дори тогава нещата няма да вървят гладко винаги. Но тези хора, които разберат навреме всяка потенциална заплаха за взаимоотношенията си и са достатъчно смели и отговорни, за да се изправят срещу тази заплаха заедно – тези хора заслужават своето взаимно щастие.
Какво общо има това с романтиката? Казано честно, не ме интересува колко циничен съм станал с натрупването на опит, но все още вярвам в романтиката. Вярвам в жестовете, малките и големите, които ни показват или с които показваме любовта си, не защото сме длъжни, а защото го искаме. Няма разлика между това да тръгнеш на околосветско пътешествие за двама и да подариш едно цвете, просто защото си решил, че вторникът на любимия човек се нуждае от повече цветя. Ключът е в това да го искаш.
Точно това осъзнах наскоро. Искам да направя нещо, защото мисля, че ще доставя радост на човека до себе си. Не знам точно какво и дали изобщо мога да го направя, но чувствам, че се доближавам до него. И след като не вярвам в това, че един огромен символичен жест може да ми осигури някакъв филмов хепиенд, предпочитам малък такъв, за който обаче да знам, че е абсолютно искрен и на място.
Не виждам причина да се самозалъгвам; знам, че си имам доста неща наум и едва ли ще ми се получат до едно. Но пък ми е омръзнало да се отказвам, само защото нещо ми изглежда много трудно или пък дори невъзможно. Тази грешка съм я правил преди и нямам намерение да я повтарям повече. Не и там, където не мога да си го позволя.
Пожелайте ми успех. Романтиката не е мъртва, само от време на време я мързи да стане от дивана.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
