Край

Е, стигна се до това. Не мислех, че ще напиша и публикувам тези думи толкова скоро, но ето, че се случи. Рано или късно щях да го направя, не ме разбирайте погрешно. Знаех, че няма как да поддържам този блог твърде дълго. Просто се надявах, че ще се задържа повече време.
Затова искам без много шум да публикувам нещо тук за последен път и да насоча поглед към нови възможности.
Работата е там, че изведнъж ми се събраха значителен брой отговорности, които не мога да пренебрегна с лека ръка. Какви точно са те не намирам за необходимо да обяснявам. Може би ако някой ден се върна към блога, ако някой ден започна да пиша отново, ще разкажа с най-големи подробности всичко, което ми се е случило.
Днес искам единствено да си взема довиждане с вас. Моите приятели, които ме навиха изобщо да се занимавам с това, моите роднини, които не ми се месиха особено, а накрая, но не по важност, онези от вас, които не ме познаваха, преди да се срещнем тук. Не ми дава сърце да ви нарека почитатели, но знайте, че за мен винаги ще си останете хората, които са ми дали шанса да се докажа като нещо повече от един леко смахнат тип с няколко малко по-смахнати идеи. Искрено ви благодаря и се надявам да не ви разочаровам с това развитие на нещата.
Иска ми се да вярвам, че постъпвам възможно най-добре. Уморих се, да си кажа честно. Уморих се от това да влагам толкова много усилия в нещо, което обичам и ще продължавам да обичам, но да не виждам дали то влияе на хората, с които го споделям. Не обвинявам никого за това, освен себе си. Не съм способен да обвиня когото и да е друг. Всичкото неопределено време, което ще прекарам далеч от блога, аз възнамерявам да използвам в търсене на гласа си. Същият онзи глас, който ми помогна да се захвана с писането на първо място. Надявам се, че това някой ден ще върне всички ни отново тук.
Сега обаче е време за промяна.
Не искам да пиша тези последни абзаци. Не обичам нещата да приключват, когато мисля, че още не им е дошло времето. Трябва да приема действителността обаче. Дойде времето да сложа край на този блог. Но не се тревожете – всичко ще си остане онлайн и ще можете да го откриете тук по всяко време. Поне толкова ви дължа.
Остана само да ви кажа довиждане…

… и честит Ден на шегата! 😀

Никъде няма да ходя, спокойно.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
