Сравнения

Не знам доколко се забелязва, но имам някакви претенции да пиша разни неща.
Това кратко и донякъде самоиронизиращо въведение беше от излишно скромните ми, обаче съвсем скоро му изтича срокът на годност и реших да си го използвам. Обещавам, че по-нататък ще компенсирам с нахалното самохвалство, заради което съм както известен, така и небезизвестен и съответно търсен в няколко града по ред обвинения.
Понякога, докато си седя и се напъвам по творческому, в стремежа си да бъда една идея по-оригинален в написаното аз прибягвам до това да измислям доста нестандартни сравнения. Целта ми е да разнообразя малко стила и (в зависимост от историята, разбира се) да вмъкна лек комичен привкус. Понякога обаче просто си измислям разни сравнения, които попадат в папката „ЗАЩОТО МОГА“.
Тези сравнения искам да споделя днес:

#АмаЧеСравнение

  1. Сърцето му беше по-ледено и от среднощно пътуване с БДЖ в края на септември.
  2. Пред нейната усмивка Мона Лиза изглеждаше напълно ясна и конкретна в намеренията си.
  3. Пропастта между тях двамата беше станала толкова голяма, че от цял свят идваха туристи, за да я снимат.
  4. Слънчевите лъчи ме удряха в лицето така жестоко, сякаш им дължах пари.
  5. Кашата, в която се забъркваха, щеше да се окаже по-смъртоносна и от изядената от Златокоска.
  6. От умората очите ми лютяха повече от шкембе чорбата на болен от Паркинсонова болест.
  7. Опитите му да ѝ направи впечатление бяха по-напразни от надеждата на студент за бъдеща финансова независимост.
  8. При вида на плочките му ченето ѝ висна като сопол през зимата.
  9. Той ме изгледа с повече упрек от пъпчив дебелак на Comic-Con, зазяпал се в пухкавичка принцеса Мононоке.
  10. Схванатото му рамо изскърца грозно, напомняйки на дъсчен под на изоставена къща в евтин хорър.
  11. Обвиненията ѝ бяха безпочвени като празна саксия.
  12. Вечно закъсняващ и свръхнатоварен, той се чувстваше като автобус в понеделник сутрин.
  13. Подобно на експлозия от средни пръсти, той беше излишно демонстративен и груб.
  14. Случилото се ме остави по-объркан и от куче пред стъклена врата.
  15. Краят на книгата я удари по-неочаквано от грохнал старец, нокаутирал Майк Тайсън във върховата му форма.
  16. Тя се чувстваше така, сякаш от всички страни я замеряха с топки за тенис, на които беше избръсната думата „живот“.
  17. Тя не би могла да изглежда по-отвратена и по-ужасена, ако беше видяла стотина тарантули да изпълзяват от сватбена торта.
  18. Той дразнеше хората с излишното си повтаряне, както когато рапърите използват една дума и я римуват със същата дума.
  19. Главата го заболя повече от американски патриот, видял надпис „Произведено в Китай“ върху етикета на флага в двора си.
  20. Фризбито ме удари силно по главата като летяща чиния, пилотирана от разгневени лилипути.
  21. Пътят беше тягостно дълъг като филм на М. Найт Шаямалан с Адам Сандлър в главната роля.
  22. Идеята проблесна за кратко в съзнанието му подобно на задника на нудист, забравил за миг, че се намира на централния плаж.
  23. Земята се разтресе със силен грохот, сякаш някъде в далечината избягали от дебеларуим хора тичаха след камион за сладолед.
  24. Случилото се противоречеше на всякаква логика, подобно на популярността на „Петдесет Нюанса Сиво“.
  25. В лице той приличаше на нещо, сглобено от човешки останки, получени в резултат на верижна катастрофа.
  26. Славата му се стопи по-бързо и по-неприятно от изпуснат на горещ тротоар ванилов сладолед.
  27. Въпреки че очакваше изненадата, той я намери за крайно неприятна, точно като бръснарско ножче в шоколадово яйце.
  28. Астероидите падаха устремено към Земята, напомнящи на купувачи, чули за намаление в голям магазин по коледните празници.
  29. Поотделно бяха досадни, но събрани на едно място сякаш създаваха Волтрон, направен от непоносимост.
  30. Списъкът имаше толкова точки, колкото сантиметра е бил пенисът на Распутин според слуховете за него.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
