Паяк

Ах, вие, страхливци такива!
Съжалявам, но е така. Не мога да разбера защо така дискриминирате днешния ни гост. Убеден съм, че сте жертви на някаква всяваща паника пропаганда, няма друго обяснение. Как иначе целият свят, с изключение на неколцина просветени и сексапилни индивиди като мен, е стигнал до решението, че паякът е едва ли не създаден от самия Сатана?
Драги мои арахнофоби и пъзльовци, нима не виждате множеството предимства на едно от най-прекрасните създания, които биха могли да се крият в обувките ви в момента? Не, стига, тази шега не беше уместна, най-малкото защото в повечето случаи паякът е прекалено умен, за да попадне там, когато има толкова възможности пред себе си.
Да, нека всъщност изтъкна интелигентността на моя клиент. Точно така, днес съм решил да защитя репутацията на всички паякообразни (може би не на скорпиона, той е един доста по-труден случай), затова направо приемете, че ще бъда техният представител в съда, който твърде бързо и несправедливо ги е осъдил на главни действащи роли в безброй кошмари всяка нощ.
Тук бих искал само да отбележа, че по никакъв начин не съм заплашван от каквито и да са паяци. Пиша тези думи по собствено желание и определено не съм бил принуден да сторя това против собствените си вярвания и воля.
От сложните структури на мрежите до способността на някои видове да работят в екип, човек рядко би срещнал по-умно и способно да се побере в дланта или ухото му същество от паяка. Не бива да забравям и крайно развитите форми на поведение, демонстрирани от тези осмокраки красавци, като например хранене на собственото поколение, гушкане и строене на чучела от парченца пръст и камък. Какво значение има, че всичко изброено завършва с нечие брутално разкъсване на десетки парчета, които биват почти незабавно изядени? Нима майката Природа не е известна както с красотата си, така и с жестокостта си? Това е действителността в живота на паяка – подобно на „Игра на тронове“, има много секс и насилие, примесени с тънко манипулиране на жалките насекоми под теб. Джордж Р. Р. Мартин може само да се диви и да завижда на преживяванията на моя клиент!
А колкото до жалките насекоми, защо само те трябва да се чувстват застрашени? Нека в този момент изясня нещо: паякът е роден опортюнист и не може да бъде ограничен до прости буболечки; когато вдигне мерника си към по-голяма цел, той ще я постигне, не се съмнявайте. Мислите си, че паяците по света са страшни, противни, злобни и целят единствено да ви убият? Ако беше така, досега щяха да са го направили. Знаете ли кое друго животно е смятано, много по-заслужено според мен, за страшно? Прилепът. По-голям, по-силен, по-бърз, повече вроден потенциал да бъде смъртоносен. Сега искам да седнете за минутка: паяците не само могат да ядат прилепи, но и активно планират как да ги уловят, за да изядат колкото е възможно повече от тях! Няма причина да се страхуваме от паяка, защото той всъщност ни отбягва и признава превъзходството ни; би атакувал само ако бъде провокиран, в което няма нищо неестествено. Та все пак това му е заложено като инстинкт.
Отново желая да натъртя на това, че думите ми са породени единствено от желанието да премахна несправедливото отношение на хората към паяка и категорично не съм провесен с главата надолу от тавана си, увит в дебел пашкул от паяжина, докато множество от тези сладки и любвеобилни същества използват общата си маса, за да работят с клавиатурата ми.
Не, колкото и да се обяснявам, не смятам, че мога да разубедя толкова много хора да не бъдат такива страхливци. И не ме интересува, че думата „страхливец“ може да ви обиди, щом е напълно вярна в контекста, в който я използвам! Ако толкова не искате да се намирате дори в една и съща стая с паяк, не влизайте в тази стая или се дръжте като адекватен представител на доминиращия вид на планетата Земя и му вижте сметката както подобава. И престанете да ми хленчите колко били противни паяците! Аз се боя от височини, но не съм тръгнал да се жалвам колко е ужасно, че строят сградите по-високи от три етажа, нали така?! Имайте поне мъничко самоуважение и си трайте, мама му стара!
Даже не намирам смисъл в това да продължавам да изтъквам качествата на изумително създание като паяка. Светът ще продължава да трупа предразсъдъци към него напук на моето желание да го оневиня в очите на обвинителите му. Оставям ви да си помислите хубаво има ли защо да се отнасяте така към него. И запомнете следното: не се притеснявайте от това да ме заговаряте когато и да е. Аз със сигурност не съм огромна купчина смъртоносно отровни паяци, които са нахлузили кожата ми и чакат само да ги доближите, за да могат да изтекат един по един от очите и устата ми, да запъплят по вас и за секунди да ви превърнат в нова марионетка от месо.
Паякът е супер!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
