Ти

Точно така. Ти. Не, този път не става дума за някакво евтино обръщение към читателя.
Всичко това е за теб и ти знаеш точно коя си. Ти си причината да напиша следните думи и не би могла да ме спреш с нещо по-малко от това да забиеш вилица в лицето ми. Ако обаче се стигне до това да отстраняват прибор от надупчената ми скула, ще се наложи да преосмислим сериозно отношенията си.
Шегувам се, разбира се, и така ще те харесвам.
Не знам дали помниш… Глупости, напълно съм убеден, че изобщо не помниш. Аз съм по помненето на дати, за които смятам, че имат някакво значение. Но да, помня как се запознахме преди точно една година.
Дали е сладко, или е обезпокоително, ще оставя на съдията да прецени някой ден. Но аз наистина все още виждам всичко като на забавен каданс. Виждам как ръката ми бута вратата и влизам в онзи бар, а ти си там. Ти. Момичето, за което не бяха спряли да ми говорят от сума ти време насам.
Сигурен съм, че би сметнала предния абзац за ужасно лигав и вероятно би имала пълно право да го направиш. Ти обаче си донякъде виновна за това; съжалявам, но е така. Заради теб съм щастлив, а когато съм щастлив, това си проличава в писането ми, което става осезаемо по-клиширано. Преди бих бил по-различен в описанията си. Щях да кажа, че съм знаел, че ще те видя там и това е карало думите в главата ми да се разпиляват на хиляди парчета и да нарязват мислите ми на неравни порции, които няма да знам как да поднеса, без да изглеждам глупаво. Щях да кажа, че едва съм успял да прехвърля онази планина от очаквания, които не е трябвало да имам и за които съм знаел, че биха развалили всичко, ако се бях подлъгал по тях. Може би щях да кажа и колко много усилия са ми били нужни, за да събера всяка капка смелост в себе си и да те заговоря въпреки страха от това да бъда отблъснат, защото, повярвай ми, по онова време имах чувството, че съм направен от порцелан и дори най-лекият полъх би могъл да ме преобърне и събори от масата.
Ами ето, казах го. Изглежда по-добре от захаросаностите по-горе, нали? Но за да успея да го направя, трябваше да се върна с година назад в онзи момент, в който усещах, че никога дотогава не съм бил толкова слаб. Сега не съм. Не и откакто имам теб.
И въпреки това ти обещавам, че няма да продължавам разлигавено с разни там „Обичам те!“ и други подобни. Не е хубаво да се досажда на читателите с такива прояви на близост, най-вече ако искам да продължат да се страхуват от мен. Всъщност съм почти готов. Остана само да адресирам онзи случай същата вечер в бара. Ти го помниш, няма как да си го забравила. Едва ли ти се случва често да те предупредят, че ще те свалят. Ни най-малко не те обвинявам, че не си ме взела насериозно тогава. Даже понякога си мисля, че ако не го беше приела като шега, щях да съм провалил всички шансове да те впечатля по някакъв начин и сега нямаше да пиша всичко това. Затова, като за финал, искам да ти кажа само едно нещо:
Благодаря ти, че се разсмя.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
