Случки

Една година водене на блог съвсем не означава, че съм правил само това.
Звучи като оправдание, знам. Случвало се е да не мога да отделя толкова време да пиша, колкото ми се е искало, но това не е по моя вина. Имах сума ти други неща за вършене, нали все пак съм студент, имам… нещо като работа и претендирам без спиране, че водя все някакво подобие на социален живот.
Само че няма за какво да се оправдавам. През изминалата една година успях да направя не малко интересни и полезни неща, а поне още толкова ме връхлетяха без особено голяма намеса от моя страна. Ето защо реших вместо да си правя плановете за новата година, да седна и да изброя поне една малка част от това, което съм постигнал или което ми се е случило през старата. Беше прекрасно да си спомня много от тези случки. Затова реших да ги споделя, дори и да изглежда, че само се хваля. Аз си правя равносметката, нищо повече.

Моите случки през 2014-та година:

  1. Започнах този блог, понеже ми писна да ме питат „Хей, защо не започнеш блог?“.
  2. Напих се до повръщане за първи път. Все още ми е малко кофти за цялото онова крещене.
  3. Сближих се повече с брат ми, въпреки че се виждахме по-рядко.
  4. Намерих си купчина нови книги за четене само за един ден.
  5. Ходих по-често на кино с хубава компания.
  6. Избраха мое произведение за „Пощенска кутия за приказки“.
  7. Разходих се пеша из София през нощта.
  8. Покатерих се по Айфеловата кула. О, не, това само го сънувах.
  9. Спрях да се тревожа, че спя по-малко от преди. Стига да намирам време да си отспивам де.
  10. Празнувах най-хубавия си рожден ден досега.
  11. Предсказах този рожден ден в плашещо точни детайли.
  12. Пътувах насам-натам през лятото. Намерих го за доста приятно.
  13. Гледах само един мач от Световното по футбол. И толкова ми беше много.
  14. Плажувах много повече от предната година. Да си наваксам. Най-вече с тена.
  15. Изгорях зверски преди да се снимам в масовката на клип. Слава на цветовите корекции!
  16. Обръснах си главата. Само веднъж. Беше… странна на пипане.
  17. Станах част от песен с изпълнители като M.W.P. и Qvkata DLG, без да се главозамая.
  18. Добре де, може би се главозамаях малко, защото нямаше как да не се похваля на колегите.
  19. Успях да избегна всяко риалити предаване по всички канали.
  20. Пристрастих се към „Spider-Man Unlimited“ и не мога да спра.
  21. Смених съквартиранта си с брат му. Оказа се по-странно усещане от обръснатата ми глава.
  22. В крайна сметка си пуснах косата отново.
  23. Открих много нова музика, с която да си запълвам времето в автобуса.
  24. Научих се да се харесвам с брада.
  25. Започнах работа по най-големия си проект (и се надявам да го приключа тази година).
  26. Излизах повече с приятелите си, най-вече защото имахме по-малко възможности за това.
  27. Установих, че съм се депресирал много по-рядко в сравнение с предишните години.
  28. Отрекох се от сина си. Шегувам се, нямам син. Тоест, вече нямам син.
  29. Качих желаните килограми по коледните празници и успях да ги задържа.
  30. Спасих новогодишната баница като написах късметите.
*Бележка: Миналото лято бях покосен от нов, невероятно тежък щам мързел. Лечението ми трая цяла седмица. По това време пишех всеки ден без събота и неделя, като се опитвах да си наложа дисциплината да го правя редовно. В  резултат на това бях принуден да създам така наречената от мен „Седмица на списъците“. Да знам, звучи ужасно. Преди редакцията ми беше още по-непоносимо.
Това е тогавашният петък. Да видим как съм подкопал писателските си амбиции!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
