Успокояванки

Хич не ме бива в заглавията на тези списъци…
След като разкрих какво ме вбесява, струва ми се съвсем в реда на нещата на разкрия с какви дейности успявам да се разтоваря. Все пак ако само се ядосвах, досега отдавна да са ме затворили в строго охранявана и най-вероятно прозрачна килия, а това, доколкото знаете, ни най-малко не е истина.
Отново: доколкото знаете.
Във „Вбесяванки“ споменах, че се старая да адресирам избухливостта си и съответно да я огранича до минимум. Опитите ми до този момент са се увенчали с малко на брой, но въпреки това солидни успехи. Отлично разбирам, че няма как да се променя от днес за утре и точно по тази причина съм намерил, а в някои случаи сам съм си разработил най-различни похвати за избягване на по-агресивните си прояви.
Ето как реших да споделя малко от своите успокояванки* (ужас, наистина трябва да спра да си измислям думи за известно време). Всичко изброено по-долу в действителност успява да предотврати трансформацията ми в полуорел, така че може би би помогнало и на други хора, а и не е задължително да съм включил нещо свръхуникално и характерно единствено за мен.
Край на протакането, започваме:

Част от моите „успокояванки“:

  1. Да гледам снимки и клипове с костенурки.
  2. Да гледам снимки и клипове с ленивци.
  3. Да, като съм подкарал животните – снимки и клипове с морски видри, хванати за лапички.
  4. Да ям шоколад. Умишлено намалих шоколада, за да е още по-специално.
  5. Да въртя карта за игра из пръстите си.
  6. Да измислям сравнения, странни като ням филм, режисиран от Куентин Тарантино.
  7. Да си припомням детски романи. Даже не е нужно да ги препрочитам.
  8. Да знам, че няма да ми се налага да ставам рано сутринта след запиване с приятели.
  9. Да решавам судоку с химикал. Моливите са за страхливци!
  10. Да си измия лицето със студена вода и да изляза на терасата за няколко минути.
  11. Да играя „Заселниците на Катан“ (за съжаление, все още само на лаптопа си).
  12. Да си подреждам дрехите по вид, цвят и дебелина. За панталоните и по дължина.
  13. Да се ровя из сайтове за вицове, за да си попълвам личните запаси.
  14. Да ми се обаждат по телефона в нетрезво състояние (Няма да те оставя да го забравиш!).
  15. Да гледам филми и да чета субтитрите. На глас. С акцент.
  16. Да вали дъжд, но съвсем слабо, колкото да не ми трябва чадър.
  17. Да се разхождам по тъмно.
  18. Да знам, че въпреки че не мога да танцувам, владея хоризонталното мамбо отлично.
  19. Да слушам всякаква електронна музика. Особено дъбстеп, действа ми странно приспивно.
  20. Да влизам в книжарници и да чета деветото изречение на шестдесета страница в книгите.
  21. Да пипам току-що изсъхнали след пране дрехи.
  22. Да изляза за по бира с компания и просто да мълча. Да, понякога и аз мълча.
  23. Да рисувам костенурки. О, да му се не види, трябваше да го добавя към първия пример!
  24. Да си сресвам брадата (когато я пускам, разбира се).
  25. Да чистя огледала бавно и методично, докато не лъснат съвсем.
  26. Да се оказвам прав за нещо, за което съм спорил ожесточено.
  27. Да завивам плюшен хипопотам в шал. Ще оставя това без контекст, просто защото така.
  28. Да кисна до три сутринта в стаята на брат ми и да си говоря всякакви глупости с него.
  29. Да пиша. Проза, понякога поезия, по-рядко песни – абе каквото и да е.
  30. Да чета, въпреки че напоследък нямам време. Иначе нямаше как да започна да пиша.
*Бележка: Миналото лято бях покосен от нов, невероятно тежък щам мързел. Лечението ми трая цяла седмица. По това време пишех всеки ден без събота и неделя, като се опитвах да си наложа дисциплината да го правя редовно. В  резултат на това бях принуден да създам така наречената от мен „Седмица на списъците“. Да знам, звучи ужасно. Преди редакцията ми беше още по-непоносимо.
Това е тогавашният четвъртък. Да видим как съм подкопал писателските си амбиции!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
