Вбесяванки

Бих искал да направя едно кратко уточнение, преди да започна. Наясно съм, че понякога изпадам в определени настроения, които биха могли да бъдат наречени, макар и меко казано, „опустошително унищожителни“. Тази излишно подробна формулировка беше, за да си избия префърцунеността от главата, иначе исках да кажа, че някой път ми се случва да се ядосам. Да се вбеся, дори*.
Когато наистина се ядосам, не е хубава гледка. Важното е, че разбирам това, опитвам се да работя по въпроса и това е. Днес обаче ще говоря за другата си страна. За страната, която не бихте харесали ядосана.
Да, при правенето на този списък стана недвусмислено очевидно колко много неща са в състояние да ме изкарат извън кожата ми и докато все пак се справям с тях (с вариращи нива на успех), те продължават да лазят неуморно по нервите ми. Също така се изненадах, че ми се наложи да съкратя поне толкова примери, колкото съм написал. Най-накрая желая да се измия ръцете от всякакви обвинения и да обясня, че голяма част от предстоящия списък би могла да подразни всеки човек, но мен просто ме побърква. Накратко казано, ако е останало в списъка, най-вероятно съм обмислял убийство по особено жесток начин заради него.
Сега да видим какво съм бил готов да излежа:

Част от моите „вбесяванки“:

  1. Да правя правописни грешки. Затова си редактирам всичко отново и отново.
  2. Да ми се смъкне чорапът в обувката и да не мога да го оправя незабелязано.
  3. Да се сетя на спирката, че съм си забравил картата за градския транспорт вкъщи.
  4. Да си забравя един нокът неизрязан.
  5. Да попадна на изваден от контекст цитат, обърнат на псевдофилософия.
  6. Да се оскубя докато се обличам. За протокола, аз съм един доста космат тип.
  7. Да не мога да намеря нещо, което просто знам, че съм видял преди броени минути.
  8. Да ме питат защо не говоря меко, след като съм от Бургас.
  9. Да ме карат да повтарям думи с „р“, когато разберат, че не мога да казвам „р“.
  10. Да си удрям главата в отворена от мен врата на шкаф.
  11. Да се сетя за перфектния отговор на обида прекалено късно.
  12. Да стана рано за лекция, а преподавателят да не се появи и да няма как да си отспя.
  13. Да обяснявам нещо в продължение на доста време и да ми отговорят с „А, к‘во?“.
  14. Да слушам политически заредените излияния на другите пътници в спрелия ми влак.
  15. Да ме питат дали съм се хранил днес (Мамо!). Бонус точки за уточняване какво съм ял.
  16. Да ми се счупи бисквитата в чашата мляко.
  17. Да не ми достигнат две стотинки, за да си платя в брой и да трябва да вадя картата.
  18. Да ми се налага да взема страна в спор, когато изходът от този спор изобщо не ме засяга.
  19. Да казвам неща, които ме карат да звуча по-малко мъжествен (като това за бисквитата).
  20. Да ми излезе извънредна работа в последния възможен миг преди да разпусна.
  21. Да водя един и същи разговор за втори път, когато вече съм доказал правотата си първия.
  22. Да не успея да кихна. Кълна се в Девата от Гуадалупа, мразя като става така!
  23. Да зацикля на изречение, което ми харесва толкова много, че не знам как да го продължа.
  24. Да смятат, че само защото не казвам нищо, означава, че имам проблем.
  25. Да използвам тъпи лафове от латиносериали, като например този за Девата от Гуадалупа.
  26. Да се сетя как съм могъл да избегна кофти ситуация с една дума, но не съм го направил.
  27. Да ми подкопават положените за нещо усилия с думите „И как ще спечелиш от това?“.
  28. Да ме питат що за българин съм, след като не гледам футбол. Да, явно това е критерият.
  29. Да се обяснявам излишно за очевидни действия. Светнал съм лампата, защото е тъмно!
  30. Да си изпускам крайния срок за публикациите в блога.
*Бележка: Миналото лято бях покосен от нов, невероятно тежък щам мързел. Лечението ми трая цяла седмица. По това време пишех всеки ден без събота и неделя, като се опитвах да си наложа дисциплината да го правя редовно. В  резултат на това бях принуден да създам така наречената от мен „Седмица на списъците“. Да знам, звучи ужасно.
Това е тогавашната сряда. Да видим как съм подкопал писателските си амбиции!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
