Годишнина

Отваряйте шампанското! Бийте камбаните! Палете фойерверките! Надувайте вувузелите даже! Най-сетне измина цяла една година от стартирането на блога ми! Е, ако трябва да бъда съвсем точен, това се случи още вчера вечерта, обаче подробностите са излишни в моменти като този. Ликувай, народе, и също така треперѝ!
Да, обикновено (или повече от веднъж месечно) не бих си позволил да се хваля с каквото и да е по такъв преувеличен начин, но ми беше адски вълнуващо да осъзная, че съм отделил толкова време за нещо, което повечето хора биха определили като хоби. Самият аз нерядко бих се причислил към тези хора, тъй като непрекъснато се старая да си напомням, че не трябва да се взимам насериозно, когато става дума за писането, защото съм на мнението, че така ще загубя страстта към него. Днес обаче не мога да не почувствам поне малко гордост при вида на резултата от хвърлените усилия.
Предпочитам да го разглеждам като годишнина, а не като рожден ден. Рожден ден ми се струва някак неподходящо, защото измества фокуса на събитието върху самия блог. Иначе нека да расте и да става все по-голям и по-красив, също като татко си, но наричам деня годишнина малко егоистично, защото така ще бъде нещо, което да мога да отпразнувам за самия себе си. И всъщност така предпочитам. Време е да си дам сметка, че това, което правя, колкото и да е малко в сравнение с повечето хора, има някакво значение и причината за съществуването му съм аз и никой друг.
Беше изтощителна година, признавам си. Всичките редакции и нови идеи отнемат време, което рано или късно започва да ми се отразява. Не е като паралелно с блога да не съм имал и други ангажименти; все пак съм студент, а и имам претенции да водя социален живот. Тепърва графикът ще ми става още по-натоварен. Въпреки това ще продължавам да намирам време да пиша, защото открих колко много ми харесва.
А сега е време за един кратък обзор.
Почнах да пиша в едно не много добро емоционално състояние. Писах за приказките и тяхното значение, за тъмното и лошото в хората, при това не един път, за сънищата, дори писах за себе си така, сякаш исках да се накажа.
С времето усетих как ми минава и как искам да изпробвам нови неща. Писах за нещата, за които смятах, че мога да представя по различен начин – за печатните грешки, за ходещите дрехи, за светкавиците и гръмотевиците, за безлюдните острови, за белите стаи и много други.
Исках да се смея, ето защо писах за сватките ми с многото ми врагове, за среднощните си разходки и различните си придумици. Исках да плача, затова писах за фалшивите приятели, за студа и за самотата. Исках да обичам и писах за всичко от бонбоните и книгите през струните и рисунките до движението на небесните тела и земното притегляне.
Разбира се, не мога да покрия всичко, което съм писал. Това би обезсмислило идеята на блога. Надявам се, че хората ще продължават да се интересуват от това, което предлагам тук и занапред, както и че ще прииждат и други, които едва сега го откриват. Може и да са малко, но ако останат, ще знам, че съм свършил добра работа.
А днес? Какво искам днес? Днес всичките ми емоции и насторения са наблъскани заедно в главата ми и тихичко, но сигурно се препират коя да вземе връх. Така че ще чакам да разбера кой е победителят днес, за да имам какво да напиша утре. Или с други думи, ще направя това, което съм правил досега.
Да видим ще мога ли да избутам още една година!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
