Възможности

Преди няколко седмици започнах да се опасявам, че идеите ми са на изчерпване. Не знам защо, явно съм бил нещо натоварен или изморен, но да, мислех си го. Предполагам, че е в реда на нещата от време на време да почувствам креативна отпадналост. Просто ме засегна малко по-тежко, отколкото очаквах и това ме изненада.
В търсене на изход от ситуацията реших да се отдам на редакциите на вече написаните от мен неща. Добре че го направих – много навреме попаднах на стария си списък със сюжети, които да разработя някой ден! Един забравен от мен източник на нови възможности, списъкът ми вдъхна нови сили и огньовете на вдъхновението лумнаха отново до небесата на ума ми.
Интересен факт: изречения като последното са причината да не мога да вляза в поне дузина барове из страната.
Така си седях и четях какво съм написал, а в един момент пръстите ми сами се пресегнаха към клавиатурата и бързо начаткаха още няколко предложения, с които да се позанимавам в бъдеще. Ето защо днес, воден от желание да покажа, че все още има хляб в мен, представям няколко концепции, част от които сигурно ще намерят място в блога до края на годината*:

С какво бих могъл да тормозя хората тази година:

  1. Откъси от „Хамлет“, адаптирани на бургаски жаргон.
  2. Историята на отвлечено от земляни извънземно.
  3. Моноспектакъл за куче, неспособно да стигне до кучето в огледалото.
  4. Вътрешен монолог на особено интелигентен паяк.
  5. „Червената шапчица“, разказана от мен.
  6. Списък на любимите ми филми с кратка рецензия, за да приключа най-сетне с този въпрос.
  7. Научнофантастична мистерия за първото убийство на Марс.
  8. Флирт между писатели с предпочитания към различни жанрове.
  9. Онази приказка за принцесата и змея, която съм планирал отдавна в главата си.
  10. Напълно реалистично пиянско сбиване.
  11. Еротичен разказ. Да видя дали мога да развълнувам и аз някоя домакиня.
  12. Произведение за герой, правата върху когото вече не важат (напр. Шерлок Холмс).
  13. Драматично преразказване на детска книжка, без да променям нищо в диалога.
  14. Нещо с ураган. Като филма „Туистър“, с разликата, че не трябва да ме е срам от него.
  15. История за числото (или цифрата, както дойде) 8. Любимото на брат ми е.
  16. Обръщение към мен в миналото, ако можех да говоря със себе си за пет минути.
  17. Разказ, в който главният герой е злодеят в историята, не казва нищо и се самоубива накрая.
  18. Опит за научно акуратно изграждане на митични същества.
  19. Списък от списъци. #WeNeedToGoDeeper
  20. Писане на разказ в реално време, като ъпдейтвам публикацията веднъж на пет минути.
  21. Нещо, което да разплаче много хора. И аз не съм сигурен какво.
  22. Есе за необходимостта от съществуването на супергерои в свят, който не се нуждае от тях.
  23. Изпълнена с експлозивен екшън битка между феновете на различни фентъзи поредици.
  24. Предложение за нова филмова адаптация на „Стар Трек: Следващото поколение“.
  25. Разказ от внуче към баба за нещо съвсем детско.
  26. Размислите на сериен убиец, този път не на шега.
  27. Епос за чакането на опашка пред касите в Студентски град.
  28. Второ издание на „Свалки“ на тема „Междузвездни войни“.
  29. Романтична история, разказана наполовина в емотикони.
  30. Евентуална разширена адаптация на една от досегашните ми публикации.
*Бележка: Миналото лято бях покосен от нов, невероятно тежък щам мързел. Лечението ми трая цяла седмица. По това време пишех всеки ден без събота и неделя, като се опитвах да си наложа дисциплината да го правя редовно. В резултат на това бях принуден да създам така наречената от мен „Седмица на списъците“. Да знам, звучи ужасно.
Това е тогавашният вторник. Да видим как съм подкопал писателските си амбиции!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
