Суперсили

За много хора това, което ще разкрия сега, е пълна тайна. Тя обаче не може да продължи вечно, не и когато е започнала да става все по-очевидна. Досега сте живяли в неведение за същината на живота ми и смятам, че е време да прекратя излишния маскарад, уповавайки се на истината и на надеждата, че ще ме разберете.
Аз притежавам суперсили*.
За мое най-голямо съжаление обаче по нищо не приличам нито на извънземни, черпещи енергия от нашето слънце, нито пък на ухапани от радиоактивни/генно модифицирани паяци тийнеджъри, богати сираци-нинджи, космати мутанти с адамантиеви скелети и без търпение, пилоти изпитатели, владеещи енергийни пръстени или създадени през Втората световна война супер войници. Не, моите способности са далеч по-малко впечатляващи, но за сметка на това са доста повече на брой.
Също така съжалявам, че не мога да използвам дарбите си, за да помагам на хората. Ето какво имам предвид:

30 възможно най-безполезни суперсили (които притежавам в действителност):

  1. Потя се при минусови температури.
  2. След изгаряне на плажа имам по-малко тен.
  3. Променям външния си вид за пет минути само с едно избръсване.
  4. Виждам на кого пише брат ми във Facebook от два метра.
  5. Разпознавам хора в гръб, като запомням формата на дупетата им.
  6. Нуждая се от не повече от две-три секунди, за да измисля хитроумен отговор на тъп въпрос.
  7. Изяждам цял пакет чипс с уасаби, без да пия каквото и да е.
  8. Гледам „Тетрадката“, без да се разплача.
  9. Бързо се стоплям и като цяло съм почти неуязвим спрямо студа.
  10. Деля номера на автобусното билетче на прости множители наум.
  11. Идентифицирам озвучаващи актьори по гласа от една реплика.
  12. Тренирал съм се да не ми пука за социалния натиск от страна на връстници и приятели.
  13. Гоня досадни насекоми от стаи, без да ги убивам.
  14. Чета безпроблемно латиница.
  15. Изгарям езика и небцето си само когато горещата храна е току-що приготвена.
  16. Падам на карти, без да псувам.
  17. С години на четене съм се превърнал в човешка версия на правописен речник.
  18. Редя се на опашки, без да се оплаквам.
  19. Ходя по цял уикенд в пижамата си, но не защото съм в кофти настроение.
  20. Не изглеждам тъпо, когато нося шапка с козирката назад.
  21. Успявам да не спойлвам филми, сериали и книги (освен ако не го поискам) под натиск.
  22. Играя като банката в измисления от мен пиянски вариант на „Монополи“, без да се бъркам.
  23. Мога да чета по минимум петстотин страници художествена литература на ден.
  24. Не обръщам внимание на жегата, когато ходя по нагорещен от лятното слънце пясък.
  25. Не мога да казвам „р“, но това ме прави единствено сладък.
  26. Купувам си презервативи, без да ме е срам.
  27. Запаметявам минимални детайли за маловажни неща и успявам да ги приложа след това.
  28. Правя комплименти само ако действително ги имам предвид, красавци и красавици мои.
  29. Мога да се храня, без да гледам нещо по телевизията или на лаптопа си.
  30. Участвам в няколко разговора едновременно, като успявам да проследя всеки един от тях.
*Бележка: Миналото лято бях покосен от нов, невероятно тежък щам мързел. Лечението ми трая цяла седмица. По това време пишех всеки ден без събота и неделя, като се опитвах да си наложа дисциплината да го правя редовно. В резултат на това бях принуден да създам така наречената от мен „Седмица на списъците“. Да знам, звучи ужасно.
Това е тогавашният понеделник. Да видим как съм подкопал писателските си амбиции!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
