Тъмно

То е вътре в мен.
Черно и озлобено, напиращо да излезе през главата ми. Тъмно и дерящо ме с дългите си изпочупени нокти.
Там е.
Винаги съм се опитвал да се преборя с това така наречено зло, но вече не мога. Това са нещата, което всячески се опитвам да потисна в себе си. Мислите, гласовете и образите – те нямат край. Болните и извратени гадости, които бих желал да сторя. Болката, която желая да причиня. Преди не бях такъв. Не знам какво и кога се промени. Преди се надявах, вярвах, чувствах. Сега само искам.
Искам да мразя. Искам да имам. Искам какво ли не. А знам, че не мога да върна времето назад, колкото и да го искам. Изгубих толкова много време и не ми е останало повече. Вървя по пътя към собственото си унищожение и се чудя дали да не започна да бягам.
Сега най-после ми е ясно. Аз съм злодеят. Хората като мен трябва да бъдат победени точно заради тъмното. То е причината да сме такива, но тази причина е създадена от нас самите. То е двигателят на цялата ни покварена същност. То ни завлича там, където има само страдание. Няма я красотата на света. Няма я силата на надеждата и любовта. Няма ги мечтите и усмивките. Няма я светлината.
Не ми остана нищо освен тъмното.
Спаси ме. Умолявам те.
Спаси ме.
Не ми остана нищо освен тъмното. Няма я светлината. Няма ги мечтите и усмивките. Няма я силата на надеждата и любовта. Няма я красотата на света.
То ни завлича там, където има само страдание. То е двигателят на цялата ни покварена същност. То е причината да сме такива, но тази причина е създадена от нас самите. Хората като мен трябва да бъдат победени точно заради тъмното.
Аз съм злодеят. Сега най-после ми е ясно. Вървя по пътя към собственото си унищожение и се чудя дали да не започна да бягам. Изгубих толкова много време и не ми е останало повече. А знам, че не мога да върна времето назад, колкото и да го искам.
Искам какво ли не. Искам да имам. Искам да мразя. Сега само искам. Преди се надявах, вярвах, чувствах. Не знам какво и кога се промени. Преди не бях такъв. Болката, която желая да причиня. Болните и извратени гадости, които бих желал да сторя. Мислите, гласовете и образите – те нямат край. Това са нещата, което всячески се опитвам да потисна в себе си.
Винаги съм се опитвал да се преборя с това така наречено зло, но вече не мога. Там е. Тъмно и дерящо ме с дългите си изпочупени нокти. Черно и озлобено, напиращо да излезе през главата ми.
То е вътре в мен.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Разказ, Хаотично

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
