Невъзможности

Здравейте! Обичате ли оптимистичните послания? Споделяте ли вдъхновяващи фрази и истории с приятели? Мислите ли позитивно? Вярвате ли, че няма невъзможни неща? Ако сте отговорили утвърдително на тези въпроси, мога да кажа само едно!
Чупката.
Да, сериозно. Махайте се оттук. Днес ще съм брутален реалист.
Вижте, нямам нищо против хората, които сами се навиват, че могат да постигнат всичко, стига да работят достатъчно усърдно по него, да упорстват на цената на лични жертви и така нататък. Понякога обаче е необходимо човек да се погледне отстрани и да си каже в прав текст, че има неща, които ще останат завинаги отвъд собствените възможности. Невъзможности, ако щете (а и да не щете – кофти, не можете да промените написаното).
Ето защо реших да седна и да изредя част от това, на което съм неспособен. Е, добре, в краен случай и на което не желая да се подложа. Нека излагането да започне!

30 неща, които никога няма да мога да направя през живота си:

  1. Да стана първият човек, напил се на борда на Международната космическа станция.
  2. Да летя до Международната космическа станция като цяло.
  3. Да стана 1,25 метра висок. Не че искам, просто няма да мога и това е.
  4. Да основа абсолютно на шега собствена религия, която глупаците в Холивуд да приемат за напълно сериозна.
  5. Да изям пържола от птицата Додо. Сигурно много са вървели с биричка.
  6. Да счупя който и да е признат от Гинес световен рекорд, освен ако не сменят значението на фразата „признат от Гинес световен рекорд“ на „голяма порцеланова чаша“.
  7. Да изгледам цялата „сага“ „Здрач“, без да се обадя с хаплива реплика поне веднъж или (по-реалистично погледнато) поне веднъж на минута.
  8. Да си купя кречетало. Това е най-забилото… съоръжение, което едва минава за музикален инструмент.
  9. Да участвам в театрална или филмова постановка като злодей. Те са най-запомнящите се образи, а аз винаги съм искал, но дните ми на театрал-аматьор си отидоха.
  10. Да предам брат си, Стафа, Емо и Митака (Господа!).
  11. Да започне да ми дреме за това коя знаменитост какво казала в някакво си там интервю.
  12. Да зарежа идеята, че откъдето и да ги погледнеш, някои хора си остават пълни боклуци.
  13. Да се обръсна само защото някой ми е казал, че трябва да се обръсна. Първо да ми посочи къде точно пише по устав, че е задължително!
  14. Да родя дете. Не всичките примери трябва да са забавни, целта е да са акуратни, а аз все пак съм мъж… доколкото знаете!
  15. Да се откажа от този блог, колкото и да започне да ми яде от времето за други неща.
  16. Да доживея до деня след погребението си. Чак толкова не искам.
  17. Да проумея какво ѝ харесват на Николета Лозанова. Ако някой прочете това през 2050-та година, трудно ще се сети коя е тя без помощта на Google.
  18. Да пропуша. Имам пари и време само за един порок, а вече съм си харесал уискито.
  19. Да открия по-добър коледен филм от „Умирай трудно“.
  20. Да оставя незадоволена жена (Дами!).
  21. Да се наспя като хората поне една седмица без прекъсване (за да избегна някои нежелани реакции, ще поясня, че това няма общо с предния пример).
  22. Да разбера какво му е толкова интересното на тая мода с тъпите танци. Тоя „twerking“ е от глупав по-глупав! #TwerkYourBrainМалко
  23. Да прочета „Finnegans Wake“ („Бдение над Финеган“) на Джеймс Джойс в оригинал. Нямам толкова нерви.
  24. Да седна на една маса с президента на която и да е държава. Ей така, да си поприказваме.
  25. Да намеря песен на Tonedeff, която да не ми хареса.
  26. Да имам нормални деца. Господ да е на помощ на майка им!
  27. Да си пусна брада като на Албус Дъмбълдор/Гандалф/трети пич с дълга брада.
  28. Да спра да се опитвам да бъда забавен, колкото и да не ми се получава. Няма да се науча и толкова.
  29. Да замина след евентуалното си пенсиониране за Индия, където да прекарам остатъка от дните си в отглеждане на слонове.
  30. Да се бия на живот и смърт с международно издирван терорист на върха на Бурдж Халифа и да го изхвърля оттам, след което да извикам „Дубай бай, задник!“.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
