Коментари

Направих го. Казах, че ще го направя и го направих! Настъпи часът на коментарите!
За пояснение, миналия месец си позволих да се заканя, че ще почна да съсипвам глупави статуси във Facebook. Няма да се повтарям, всичко вече съм си го казал. Важното е, че в крайна сметка предприех първата стъпка и сякох наред.
Сякох!
НАРЕД!
Да, това включваше и мои близки и наистина скъпи хора. Собственият ми брат е сред тях! Казах, че няма да си поплювам и удържах на думата си. Само така ще се научат. Няма значение обаче, че съм ги нахранил – аз още ги обичам и уважавам. Освен Борката. Борисе, ако изобщо прочетеш това… не знам. Просто… абе просто не знам вече. Очаквам десет страници писмено обяснение.
Съвсем не е изключена възможността някой да ме попита дали не съм бил прекалено краен/груб/егоцентричен/злобен/задълбаващ в отговорите си. Да, Мария (предполагам, че ще се казва Мария)! Бил съм! В това е шегата и след като не ти харесва чувството ми за хумор, аз… аз реално не мога да направя нищо по въпроса, всъщност. Печелиш този път, Мария!
Общо взето се е видяло, че съм ужасно човешко същество, което търси и намира почти перверзно удоволствие в това да се покаже нещо повече от останалите. Но ще говорим друг път за добрите ми качества! Стига толкова приказки, време е за коментарите!
Не съм променял почти нищо по оригиналното съдържание с изключение на онези от статусите, които бяха на няколко реда. Дори кавичките не съм поправил на тези по българския образец. Ако случайно някой познае нещо сред тези статуси, може да провери коментарите под тях, макар че съм убеден, че поне една четвърт от тях са били изтрити.

Коментари (най-вероятно първа част):

  1. Статус: Bolkata nikoga ne spira, spira da ti puka, che boli ! – Коментар: С хроничните хемороиди не е никак лесно да спре да ти пука. :/
  2. Статус: Ти му пиши по facebook, после аз ще ти пиша по гипса. 🙂 – Коментар: Не дай си Боже Станка Златева да му пише.
  3. Статус: Ти го гледаш с 5 очи, той те слуша с 1 ухо. – Коментар: Мутанти такива! #XМen
  4. Статус: Мечтая за връзка, в която няма да има причина да чувам думата „извинявай“, нито пък ще създавам повод, за да я изричам. – Коментар: Ами ако единият случайно настъпи другия?
  5. Статус: И все по-тясно да става, между четири стени .. (последван от провокативна снимка) – Коментар: А пък аз навремето си пишех домашните. *вдига рамене*
  6. Статус: В твоето сърце той е един . А в неговото са 5 / 6 мацки . 😉 И ти си вярваш ,че си единствената….Хауахаха 😀 😀 😀 😉 – Коментар: Да живее доказаната непогрешимост на двадесетгодишните.
  7. Статус: Не съм Господ, че да съдя хората… ама не съм и Господ, че да им прощавам!!! – Коментар: Тъкмо да си помисля, че Господ има профил във Facebook, язък!
  8. Статус: Маргаритките увити в обикновена хартия изглеждат много по-добре от клишираните 12 червени рози 🙂 – Коментар: Особено имайки се предвид, че при нас е обичай четен брой цветя да се дават на погребение.
  9. Статус: Naprao ko praq na taq planeta… – Коментар: Смени канала бе, [името е премахнато], за какво си пуснал „Планета“?
  10. Статус: Ужасно е чувството когато не знаеш дали трябва да почакаш или просто да се откажеш.. – Коментар: И аз съм се редил на студентските каси да си плащам наема.
  11. Статус: “ Погледнах го в очите и той стисна погледа ми в своя. Сърцето ми заби бясно. Изчервих се. Защо по дяволите ми действаше така обезсърчително, защо ставах такава неспокойна и слаба? Може би защото е красив? Или беше от начина, по който очите му святкаха към мен?“ „Петдесет нюанса сиво“ – Коментар: „Или беше от баничката и айряна за закуска?“
  12. Статус: Вчера някой ме попита: „Какво желаеш най-силно?“ „тихо отвърнах“:да се сгуша в него и да забравя за всичко!“ – Коментар: И тайно си помислих: „Обаче наистина ми трябва нова чанта, че моята не ми ходи на ботушките, които си купих вчера.“
  13. Статус: Бaси, нaкрaя ще вземa дa си повярвaм, че съм безсмъртен. Имa ли въобще кво дa ме събори – Коментар: Аз лично не бих тръгнал да се заяждам с танкове например…
  14. Статус: От писане, ме заболя пришката от писaне 🙂 – Коментар: А сега си спомни, че не можеше да казваш „р“…
  15. Статус: Аресай тоз статус и давам мнение на лс, ама само на който искам 🙂 – Коментар: Коментирай след мен, ама само ако ти дреме.
  16. Статус: Ако не ти харесва мястото, на което се намираш- смени го. В крайна сметка ти не си дърво. (Джим Рон) – Коментар: Аз съм Грут. (Грут)
  17. Статус: Дрехи и грим не пеят ! – Коментар: Филми на Дисни гледал ли си?
  18. Статус: Трябва да живееш винаги влюбен в нещо, което не можеш да стигнеш. Човек расте на височина от това, че се мъчи да стигне високото. – Коментар: Знам, че не говориш за жени, защото когато са по-ниски от мен, тогава ми идват направо под носа и няма как да ги изпусна.
  19. Статус: За отровата в думите на хората, змията може само да завижда. . . . – Коментар: Това обяснява кой ме е обрал в зоопарка!!!
  20. Статус: „Всичко е в ръцете на човека и всичко му се изплъзва изпод носа, единствено и само от страх.“ – Коментар: Особено сапунът.
  21. Статус: Raztrisa li va ^_^ – Коментар: Земетресението – не. БДЖ-то – да.
  22. Статус: UNTOUCHABLE,PLEASE DONT TOUCH !!!! 😀 – Коментар: И сега като си забранил, как да не го направя, кажи ми?
  23. Статус: Целта на образивание , е само когато сам се възпитаваш :)) – Коментар: … не знам откъде да започна.
  24. Статус: ЛУДИ ГОРСКИ МАШИНИИИИ!!! – Коментар: ПОБЪРКАНИ СЕЛСКОСТОПАНСКИ СЕЧИВАААА!!!
  25. Статус: Ako edin chovek te tarsi poveche i poveche , to znachi che ti si vajen za nego ! – Коментар: Най-вече ако е ловец на глави. #Ренегат #ЛоренцоЛамас
  26. Статус: Няма значение дали си свободен, ако душата ти е окована във вериги… – Коментар: Що бе, душата не може ли да си пада по садо-мазо?
  27. Статус: „Дай да те ударя със снежна топка по главата, да видиш, че и ти ще припаднеш!“. Двама почти ще се сбият пред Лапа Дунди на тема: „Сумулира ли Стойчо?“. – Коментар: Мислех, че само сумистите сумулират. 😀
  28. Статус: „Животът има по-голямо въображение от нас.“ – Коментар: Животът не си представя рап батъли между щурци.
  29. Статус: -Липсва ли ти? -Не много, само когато дишам! :/Коментар: Аз съм астматик и одобрявам този призив за запазването на въздуха ни чист.
  30. Статус: Тва време направо пръска… – Коментар: Пък тука направо духа…
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
