Професионалист

Аз съм професионален жалък тип.
Може би трябва да започна малко по-отдалеч. Помните ли онази сцена от „Добрия Уил Хънтинг“, когато Уил натрива носа на Кларк в бара, след като последният умишлено се опитва да засрами и изложи най-добрия приятел на първия? Помните, как няма да помните – ако четете поместените тук глупости редовно, ще знаете, че са я споменавали и друг път. Е, ако се досещатe за въпросната сцена, значи сигурно сте разбрали в какво поприще се изразявам професеионално.
Аз съм професионален жалък тип… под наем. Срещу определена сума, всеки път по договаряне с клиента, аз се появявам по разни официални и неофициални събирания и съвсем умишлено привличам вниманието, като разказвам нещо надменно и високомерно, да кажем. Човекът, който ме е наел, се появява и ме поставя на мястото си, аз напускам посрамен и той обира аплодисментите. Проста схема, ще кажете, но работи всеки път.
Така аз успешно съм превърнал треторазрядния антагонизъм в начин да изкарвам пари. Бих искал да кажа и че съм го приватизирал, но тепърва ще се изготвя документацията, така че ме хващате в неподходящ момент. Мога да разкажа обаче какво правя.
Да преминем през финансово-транзакционния елемент, за да изчистим недоуменията от началото. Поне засега нямам фиксиран стандартен ценоразпис, но си мисля, че горе долу съм си поставил някакви условия. За десет до двадесет лева ще се появя шумно и ще се държа като досадник, което, ако сте сред хората, които ме познават достатъчно добре, сте напълно наясно колко малко ме затруднява. После всичко допълнително го качвам с по пет лева.
И така, примерно за двадесет и пет лева ще прикова към себе си вниманието на всички присъстващи, преди да започна с глупостите. За тридесет лева ще обидя открито конкретен човек, когото се надявате да впечатлите с решителността си и готовността да ме разкарате. Вдигаме до тридесет и пет лева – тук ще откажа да си тръгна, за да можете да се проявите като герой и да привлечете останалите хора на своя страна в желанието да ме изгоните. Евентуално, стига да се навиете и срещу още някакво заплащане от петдесет лева нагоре, мога да отнеса и малко бой, но всичко трябва да бъде предварително уговорено.
Сигурно си мислите, че съм луд, задето правя това. Може би е така, но съм единственият луд, който може да предложи такава изгодна сделка. Само срещу някакви си тридесетина лева ще можете да изживеете главната роля във филм по собствен сценарий. Кой друг би могъл да направи такава оферта? Освен един луд де.
Никой. Само аз (виж: „луд“). Но лудост ли е да ощастливяваш хората?
Аз правя много, много повече от това да предлагам някаква си там услуга. Аз предлагам самоуважение, нищо че е срещу заплащане. Не му ли иска на всеки понякога да се е изправил срещу някой досадник, побойник, грубиян – каквато и да е неприятна личност от близкото или далечното му минало? Точно това предлагам и аз. Един вид катарзис, ако щете (колкото и далeче да е тази дума от оригиналното си значение). Така че в случай на необходимост не се колебайте; потърсете ме и аз с готовност ще изиграя ролята на противен агресор без причина, за да можете да застанете… не, да се опълчите срещу всеки един скапаняк който някога ви е вгорчил живота. Опълчвайки се срещу мен, ще се опълчите срещу цялата тази пасмина, срещу която сте мълчали и търпели унижение.
Разликата е единствено в това, че аз съм професионалист. Аз съм професионален жалък тип. На Вашите услуги. Само дето трябва най-накрая да си направя отделна електронна поща, че личната много се задръсти. А пък ако не си бях забравил телефона вкъщи, щях да си оставя и номера, ама нейсе…
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Комично, Разказ

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
