Свалки: Хари Потър

Имам странна връзка с голяма част от нещата, които обичам. Любими произведения на изкуството, които са ме докоснали по някакъв начин… ами май това е. Представях си, че ще имам по-дълго въведение. Нещо обаче не се получи, а?
Смятай.
Е, можеше и да е по-зле. Дай да го карам по същество, пък да видим какво ще излезе.
Има различни видове смелост. Нужна е… някаква храброст, за да се шегуваш с книги, които мразиш, но много повече, за да се шегуваш с книги, които обожаваш. Затова присъждам този списък на онези хора, които като мен не се страхуват да се обърнат към детството си, да се усмихнат на невинните и щастливи спомени и да кажат „Хайде да видим как мога да прецакам това!“.
Хайде, няма да го увъртам повече – измислил съм свалки на тема Хари Потър и съм ги разделил въз основа на това колко вероятно е да приключат с шамар (три категории, възходящ ред), ако изобщо бъдат схванати. Да ви е сладко!

30 „Хари Потър“ свалки, понеже явно си нямам друга работа:

За начинаещи (може и да минат):

  1. Разпределителната шапка не беше много ясна – в твоя или в моя дом отиваме?
  2. Минаваш през мен като професор Бинс през черната дъска.
  3. Цяла вечер те гледам, без да спра. Баба ти трябва да е била вийла.
  4. Сигурно имаш специална мантия невидимка – като я сложиш, не виждам никоя друга.
  5. Професор Трелони предсказа, че между нас може да има нещо.
  6. Бобатон се слави с красавици точно като теб.
  7. Да те черпя един огнен бокал?
  8. Прощавай, ти ли извика „Акцио готин пич“?
  9. Най-хубавото е, че не ми трябва любовен еликсир, за да те заговоря.
  10. От друга страна, ударих един Феликс Фелициус, така че няма как да не ти провърви с мен.

За напреднали (може и да не минат):

  1. Уверявам те, че когато моят търсач намери снича ти, ще усетиш точно колко са сто и петдесет точки.
  2. Колкото и от дрехите си да ми дадеш, аз пак ще съм по-верен и от домашно духче.
  3. Неслучайно наричат жилището ми Къщата на крясъците.
  4. Може да изглеждам като Виктор Крум, но мога и всичките му финтове.
  5. Дано не си забравила времевръта си – ще искаш да преживееш тази вечер отново и отново.
  6. Таванът ми е като този в Голямата зала. Ако не ми вярваш – ела да видиш.
  7. Ако знаеш само колко интересни неща би могла да оставиш в мислоема си утре…
  8. На една моя бивша ѝ викаха Стенещата Марта.
  9. Огледалото Еиналеж ми показва нас двамата и други работи.
  10. Това ме подсеща – ако бръкнеш в джоба ми, ще намериш Философския камък.

За експерти (почти няма как да минат):

  1. Г-н Оливандър каза, че моята магическа пръчка е най-подходяща за твоята ръка.
  2. Само една истинска грифиндорка може да извади меча.
  3. Ще желаеш ли Хагрид да се разходи из Забранената гора?
  4. Само свиренето може да укроти Пухчо.
  5. Знам какво си мислиш. Не, това не е „Нимбус 2000“.
  6. Хайде да приберем базилиска в Стаята на тайните!
  7. Наричам го „всепомниче“ – като го забравиш, става червено.
  8. Хайде да правим като Артър и Моли Уизли, ама без хилядата деца след това.
  9. Ако погледнеш надолу, ще видиш успешно изпълнено заклинание „Енгорджио“.
  10. Ако това не те навива, мога и „Петрификус тоталус“.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
