Ваканция

Е, това беше. В продължение на половин година вливах усилия в този блог и в резултат на това малкото ми занимание бавно започна да придобива някакъв по-сносен вид. Чувствам се значително доволен от постигнатото и затова смятам да се възползвам от момента, за да яхна придошлата вълна от серотонин и да си отделя известно време за извънпрозаични дейности. Има обаче някои неща, които бих искал да отбележа преди да си вземем довиждане за лятото.
Мисълта за двумесечна ваканция винаги е присъствала в плановете ми за блога. Вижда ми се достатъчно дълъг период, в който да си отпочина творчески и междувременно да сортирам по-нататъшните си идеи. Лятото е идеално за случаи като този, така че ще оставя настрана обичайния си неконформизъм и ще обознача месеците юли и август за онази една шеста от годината, в която няма да публикувам нищо.
С оглед на това, че повечето хора също почиват по това време, аз се сблъсквам с един проблем, който съвсем не е за пренебрегване. Посещаемостта в блога (да, налага ми се да обръщам внимание на тази подробност) за изминалите няколко седмици е намаляла по напълно обясними причини – повечето ми редовни читатели са на възраст, близка до моята, което означава, че са имали всевъзможни изпити и твърде малко време, за да следят онлайн активността ми. Постарах се да взема предвид факта, че липсата на ново съдържание в блога би могла да им окаже влияние; в един съвършен свят те биха си спомнили неписания договор между мен и тях и биха наваксали с пропуснатото. Затова имам няколко скромни идеи как да подклаждам интереса на хората в идните два месеца.
Основното нещо, което смятам да направя, включва официалната страница на блога във Facebook. В продължение на целия юни ще публикувам повторно цялото си досегашно съдържание. В края на месеца ще прегледам статистиките за посещаемост и ще избера пет публикации. Те ще засягат пряко следващата част от ваканционния ми план (това звучи адски двусмислено, но не ми дреме).
Понеже разполагам с времето и възможността да го осъществя, избраните от мен пет публикации ще бъдат записани в аудиоформат и добавени към блога най-късно до края на август. Надявам се, че по този начин ще разнообразя малко обичайния за мен формат, както и че не бихте пропуснали възможността да чуете тъпия ми глас и дефектното ми „р“. Ако не друго, поне ще знаете за какво можете да ми се подигравате в коментарите. Подробностите за тази идея ще доуточня в рамките на следващите два-три дни; ще бъдете информирани за тях по съответните канали.
Говорейки за вълка, не бих желал да оставям на заден план и без това многократно пренебрегнатите ми профили в Twitter и Google+. Първият ще бъде временно преназначен в средство за излияния на всякакви мои избягали мисли, благодарение на което ще мога да експериментирам на спокойствие с противоречивото си и често лазещо по нервите на хората чувство за хумор. Вторият ще бъде старателно разучен, тъй като досега не съм разполагал с възможност да изследвам предимствата и недостатъците му. С повечко старания и малка доза късмет ще ги направя малко по-ангажиращи вниманието, отколкото са понастоящем.
За да компенсирам поне донякъде липсата на ново съдържание създадох и официален Instagram профил на блога, който съвсем естествено ще бъде свързан с вече съществуващия ми такъв във Facebook. Реших и там да съм постоянен с графика, затова ще можете да очаквате минимум една нова снимка във вторник, четвъртък и петък. Когато подновя публикациите в блога през септември, ще мога спокойно да редувам писането със снимането, като си оставям неделята все така свободна, доколкото бих могъл да я нарека така, защото и без това се занимавам с куп други неща.
Като споменах септември, отсега мога да кажа, че ще възобновя дейността си тук още на първия ден от месеца. По-голямата част от планираното за тогава съдържание вече е готова, така че не би трябвало да срещна проблеми с обратното адаптиране към обичайния си режим. За септември съм отделил и една доста солидна изненада, но всичко с времето си. Не мога да знам колко редакция ще ми бъде необходима, за да добие тази изненада по-завършен вид, че да предскажа кога точно ще мога да я разкрия. Най-малкото обаче ще се постарая всячески да си заслужава чакането.
Бих искал да се върнем за секунда на двумесечната ми ваканция. Не смятам, че съм я заслужил напълно; има неща, от които не съм доволен, както по отношение на блога, така и в останалите аспекти от живота ми. Но всичките са поправими, затова смятам да оползотворя почивката си и да поработя върху метафоричния им ремонт. Като цяло се надявам, че въпреки временното ми отсъствие тук ще разполагам с достатъчно занимания, с които да обогатя иначе скромния си опит. Само така бих могъл да продължа да правя това, което води всеки един от вас тук. Дано успея да ви дам причина да се задържите и лятото.
И така, ще ви оставям на мира, че прекалено много ваканционни дейности ме зоват и се страхувам, че няма да мога да обърна внимание на всичките. Обещавам да пиша, а ако някой от вас реши да ми пише за каквото и да е, ще се радвам да отвърна, поне доколкото не бъде нарушено правото ми на конфиденциалност. Довиждане и приятно лято!
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
