Имена

Като човек с многостранни и много странни интереси, аз не обичам да се ограничавам до дадена форма на развлечение. Сред съдържанието на този блог могат да бъдат открити множество явни и завоалирани примери за отношението ми към киното и литературата. Не мисля обаче, че съм отделял особено внимание на телевизията, а още повече – на музиката. Възможно е да съм споменавал по нещо тук-там, но едва ли съм стигал по-далече от това.
Предстоящият полусериозен списък е своеобразен опит да поправя тази своя грешка. Категорично желая да отбележа, че съвсем няма да е първият подобен опит. Също така се извинявам предварително за огромното въведение, но реших, че ще е добре да хвърля малко повече светлина върху обстоятелствата, довели до създаването на списъка.
Всичко започна с шести епизод от първи сезон на „Parks and Recreation“; сериалът, познат още като причината да разпознавам Крис Прат в старите му роли и да ми е трудно да призная колко добър актьор и приятен човек е той, без да прозвучи хомоеротично поне на някакво ниво. Не си помагам особено с обяснения, нали? Както и да е. В епизода неговият герой прекарва около тридесет секунди в светкавично изброяване на различните имена, през които е минавала рок бандата му. Впоследствие шегата „готино име за рок банда“ се появява няколко пъти през следващите пет сезона на сериала, колкото да затвърди непостоянството на героя.
Тази шега е сравнително разпространена на запад. Лично аз я доразвих в лека игра за убиване на времето като започнах да ограждам отделни фрази в научните статии, които трябва да чета. Досега нищо не е надминало „Развълнувани хамстери“ и не мисля, че някога друга комбинация от думи ще успее да достигне това ниво на абсурдизъм.
Това ми напомня! След един кратък, но просветляващ диалог с лице, което ще остане неназовано, но което ще възнаградя богато за оказаната помощ, успях да достигна до една фундаментална истина: не разбирам нищо от рок. Това можеше да се окаже сериозна спънка в идеята ми.
След половинчасова интернет консултация, двадесет и седем минути от която прекарах в търсене на съвсем различни неща, най-накрая установих, че не мога да се оправя с тази музика. От поджанрове като инди и прогресив рок до най-различни фюжъни (фламенко рок?!?!?!), досега не бях ползвал толкова много чуждици в едно изречение. По-важното е обаче, че се отказах от идеята си да класифицирам имената, които измислих. Затова сега ги предлагам под едно общо заглавие, а пък ако някой изгряващ състав вземе да си хареса нещо, поне ще съм допринесъл с малка част към рок музиката. Като бонус прилагам и английските им варианти, ей така, за спорта. Не, излъгах – защото звучат малко по-добре.
Простете невежеството ми, рок фенове по света. Единстевно съм си поиграл мъничко със случайни фрази, които по някакъв начин са ми допаднали. Заради вас сложих и кавичките…

Някои „готини“ имена за рок банда:

  1. Сляп Циклоп (Blind Cyclops)
  2. Надеждата Убива Последна (Hope Kills Last)
  3. Граматически Некоректни (Grammatically Incorrect)
  4. Края на Класациите (Bottom of the Charts)
  5. Престорен Интерес (Feigned Interest)
  6. Струнна Теория (String Theory)
  7. Безплатна Бира (Free Beer)
  8. Посттравматичен Секс (Posttraumatic Sex Disorder)
  9. Близки Отдалече (Close from Afar)
  10. Петият Конник (The Fifth Horseman)
  11. Търси се Публика (Audience Wanted)
  12. Солена Истина (Salty Truth)
  13. Правописни Грежки (Spelling Erorrs)
  14. Стъклена Тъмница (Glass Dungeon)
  15. Бог Мрази Парцали (God Hates Rags)
  16. 301+ (без превод, по очевидни причини)
  17. Бинарна Звездна Система (Binary Star System)
  18. Викингско Възкресение (Viking Resurrection)
  19. Кървяща Дъга (Bleeding Rainbow)
  20. Бандата без Име (The Band with No Name)
  21. Умишлено Неточни (Inaccurate on Purpose)
  22. Наричайте ме Исмаил (Call Me Ishmael)
  23. Изкуствена Честност (Artificial Honesty)
  24. Азбучни Кихавици (Alphabet Sneezes)
  25. Шестопръстия Мъж (The Six-Fingered Man)
  26. О-Зоната (The O-Zone)
  27. Фронтменът и Останалите (The Frontman and the Rest)
  28. Бонбонени Кошмари (Candy Nightmares)
  29. Ангелите на Алигиери (Alighieri’s Angels)
  30. Преждевременна Евакуация (Premature Evacuation)
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
