Очила

Спешно запитване! Нуждая се от отговор възможно най-скоро!
Тази сутрин попаднах на няколко различни блога, в които се разказва за едно и също нещо. Не мога да преценя доколко е истина, затова прилагам откъси от написаното там. Не мога да дам точните адреси, защото преди час установих, че публикациите са били изтрити. Така или иначе не получих разрешение да го направя, а пък и самият аз не желая да нарушавам правото на анонимност на тези хора. Мисля обаче, че е необходимо да споделя това с колкото се може повече хора, защото това, което се случва, е невероятно.
Значи съм извадил късмет, задето копирах всичко в един общ файл. Ще се опитам да ви покажа за какво става въпрос. Дано и вие се убедите.
Не съм променял нищо по съдържанието. Разполагам с пет откъса, първият от които е датиран отпреди две седмици и половина и гласи следното:

„… просто се появиха ей така, от нищото. Чифт дамски очила с овални лещи и доста скъпо изглеждащи по някакъв начин се бяха озовали в предния джоб на ризата ми. Не знаех на кого са, затова писах във Фейсбук и постнах снимка, след което ги взех със себе си и отидох до офиса. Надявах се, че някой ще си ги познае.
Докато карах, слънцето напичаше право на шофьорското място. Реших да сложа очилата само за малко, понеже наистина едва виждах пътя. Забравих да ги сваля, когато слязох от колата и тръгнах към входната врата на [премахнато]. Една от стажантките ме чакаше във фоайето. Когато я погледнах, изкрещях от ужас. Лицето ѝ беше изкривено, тялото ѝ беше деформирано, изглеждаше така, сякаш беше станала жертва на катастрофа. Попитах я дали е добре и тръгнах да звъня на 112. Тя се стресна и ме изгледа така, все едно бях луда. Изведнъж очилата се плъзнаха по избилата по носа ми пот.
Момичето отново изглеждаше нормално, точно както предишния ден…“

Историята продължава още няколко страници, които малко или много се припокриват с останалите откъси. Ето го и следващият, с дата отпреди две седмици:

„… яките цайси братле! Точно като на някой актьор в екшън филм! Викам си що пък да не ги пробвам и ги сложих. Погледнах се в огледалото – бомба! Майка ми заблъска на вратата на банята и ми се развика че съм щял да закъснея за даскало. Отворих вратата да й кажа че сме с намалени часове и почвам от по-късно и ОМГ!!! Майка ми приличаше на ебати старицата! С изпито лице и бръчки навсякъде! Просто онемях а пък тя се държеше напълно неебателно! Аз й викам наред ли е всичко и тя продължава да ми се зъби за тъпото даскало а аз съм на косъм да се разрева! Буквално се хванах за главата и явно съм си закачил цаките с ръкава щото ги дръпнах без да искам. Точно тогава видях майка ми съвсем нормална. Леле ако знаете как ми олекна! Направо я прегърнах от щастие не ме е срам да си го призная. Пък после се оказа че съм загубил очилата някъде незнам къде си…“

Втори случай на очила, които променят образа на хората, които гледаме. Помислих си, че е някаква шега, особено поради изказа тук, но третият откъс ме разубеди:

„… след като първоначалният шок най-накрая отмина, реших да изпробвам очилата. Беше точно като в „They Live“ на Джон Карпентър, само че вместо да разкриват дегизираните извънземни сред нас, очилата просто изкривяваха външния вид на хората. Нямаше скрити в рекламите послания да се подчиняваме и да мируваме. Само ходещите навсякъде карикатури.
Не знам дали съм успял да разбера на какъв принцип се основаваше това изкривяване, но по мое мнение имаше нещо общо с това как наблюдаваният се възприема. Не става дума и за прости „дефекти“, които от суета се увеличават в мислите ни. Едно от момчетата на съседите се беше върнало с двойка от някакво контролно и изглеждаше ужасно измъчено през очилата. Очите му бяха пълни със сълзи, а по ръцете му имаше множество белези, за които знам, че не съществуват. Сякаш детето е искало да се накаже за възприетата си глупост, както явно е правило и преди.
Стана ми лошо, но въпреки това продължих експеримента си. Всичко случило се по-нататък потвърди хипотезата ми…“

Третият откъс е взет от история, публикувана преди около десетина дни. Това беше и единствената външна препратка, която намерих при търсенето си. При това я намерих като линк под четвъртата история, която се е случила преди седмица и откъс от която ще споделя сега:

„… стоях пред огледалото и се виждах такава, каквато винаги съм си представяла. Малка и незначителна. Глупава. Грозна.
Свалих очилата и ги огледах внимателно. Не бяха нещо особено. Сложих ги пак. Отражението ми пак се промени.
За мен това беше едно истинско събуждане от много дълъг сън, пълен със самозаблуди и чужди влияния върху начина, по който мислех за себе си. Да се видя такава, за каквато се имах, преобърна живота ми с главата надолу. Реших, че докато съм жива, никога повече няма да си позволявам досегашните слабости и се заклех пред себе си да направя всичко възможно никой да не ме гледа така, сякаш носи очилата.
Колкото до самите очила, на следващия ден бяха изчезнали. Търсех ги навсякъде, но не ги открих. Имам чувството, че са ми били пратени като знак. Може би има и още хора като мен и като [премахнато], които са попаднали на тези очила и са узнали за способностите им. Силно се надявам да са помогнали и на други хора…“

Всички тези откъси имат общ елемент помежду си: очилата са вид средство, чрез което носещият ги забелязва негативна промяна у хората, която от своя страна произлиза от това по какъв начин ние виждаме самите себе си. Очилата изчезват след определен период от време, някъде около денонощие след също така необяснимата си и внезапна поява.
Последният откъс е взет от форум. Случилото се в него е описано преди три-четири дни, но всъщност се развива миналия петък следобед:

>на училище, в час по физическо;
>навън, слънцето ми е*ава майката;
>слагам очилата които намерих сутринтта;
>имам чувството че влизам яко в някакъв филм;
>повечето момичета изглеждат утвратително;
>половината момчета и те са адските кътили;
>останалите са едвали не някакви безсмърнти богове;
>изглеждат като извадени от Хай Клуб, направо модели;
>гледам и не вярвам на ушите си лололололол;
>даскала и той идва и е някакъв мега изруда;
>хем мощно нацепен хем със сууууууупер кривите крака;
>крещи ми да си свалям очилата;
>свалям ги;
>всички пак изглеждат нормално;
>WTF?!?!??!!!??!?!!??;
>цял ден гледам през очилата всички на даскало;
>всичките тапанари са някви манекени;
>всичките зубари са някви грозни дребосъци;
>прибирам се, сам у нас;
>взимам чук;
>БАМ право по очилата;
>нищо не се случва, напълно цели са;
>WTF!!???!?!??!!???!?;
>ТЕЗИ НЕЩА СА ОТ ДЯВОЛА;
>хвърлям ги през прозореца;
>виждам как изчезват във въздуха преди да паднат на земята;
>не се е*авам, тва наистина ми се случи;
>някои трябва да разбере какво е станало;
>много ме е страх.

Това обхваща всичко за тези свръхестествени очила. До този момент всичките източници са свалени или няма никакъв достъп до тях. Но това не е единствената причина да се опитвам да възстановя историята.
Тази сутрин намерих чифт слънчеви очила на нощното ми шкафче. Не са мои.
Какво да правя?
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Разказ, Хаотично, Fantasy

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Темата на днешния #TBT #Fixtagram е всичко отвъд прозореца и по-нататък. #CatchMeOutside Основно боядисване - направено. Случайни дефекти - все ще влязат в употреба. Предстои червеното. #HalloweenMakeover А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover
