Топ

Някой ден аз ще умра.
Мамка му, това е адски депресиращо начало, нали? Ужасно е! Исках да започна с шега, но не ми хрумна нищо, паникьосах се и написах това. А най-гадното е, че колкото и пъти да го променям, пак си остава най-грабващото вниманието уводно изречение. Най-добре да карам по същество, че да не стане по-зле.
Минали са, нека помисля… седем години, откакто излезе онзи филм с Джак Никълсън и Морган Фрийман, където двамата съставят (и изпълняват) списък с нещата, които искат да направят преди смъртта си. Заглавието май беше „Спайдърмен 3“, но това е без значение.
Идеята ми се струваше странна и донякъде плашеща. Защо му е на човек да прави такъв списък, ако не знае дали ще успее да сбъдне всичко в него? Така разсъждавах до един момент, в който се изправих срещу себе си и си признах нещо: „Някой ден аз ще умра. Дай да видим как мога да направя живота си малко по-интересен, че да имат хората какво да напишат на плочата освен имената ми, датите и пет-шест реда за тъпите ми шеги и феноменалните ми умения като любовник.“
Докато съставях своя списък, аз реших да поставя два критерия за финалния му вариант. Първият беше спрямо дължината – тридесет точки ми се виждат повече от достатъчно на брой, а и винаги мога да добавя нещо в краен случай. Вторият беше спрямо съдържанието – всяка една точка в него представлява нещо, което наистина искам да осъществя и което само по себе си е напълно осъществимо. По този начин получих това, което смятам да представя сега и без свян пред всеки заинтересован. Само трябва да му измисля подходящо заглавие. Нещо, което да отговаря на тежестта на ситуацията; нещо разумно и зряло, като за мен.
Май ми хрумна…

Топ 30 неща, които искам да направя, преди да хвърля топа:

  1. Да създам перфектната домашна библиотека.
  2. Да облека костюм от три части, ушит за мен по поръчка.
  3. Да си взема хъски.
  4. Да вляза в прилична форма, преди съвсем да му мине времето.
  5. Да посетя 100-те национални туристически обекта.
  6. Да притежавам нещо с колекционерска стойност.
  7. Да пътувам поне веднъж с кораб и със самолет.
  8. Да изям една „deep dish“ пица в Чикаго.
  9. Да се науча да плувам.
  10. Да видя как брат ми сбъдва мечтата си.
  11. Да отида на Comic-Con в Сан Диего.
  12. Да си направя selfie с някой/някоя от любимите ми актьори/актриси.
  13. Да знам идеално три чужди езика.
  14. Да имам изрядна кухня, в която да стана приличен готвач.
  15. Да намеря момиче, което да ме превъзхожда във всяко едно значимо отношение.
  16. Да убедя това момиче да се омъжи за мен.
  17. Да направя идеални субтитри за всеки епизод на „Шерлок“.
  18. Да се науча да карам колело.
  19. Да бъда страхотен съпруг.
  20. Да бъда страхотен баща.
  21. Да напиша колкото трябва книги, докато не си изкарам „Идеята“ от главата.
  22. Да посетя Галапагоските острови и да погаля гигантска костенурка.
  23. Да намеря перфектното уиски.
  24. Да притежавам мотор.
  25. Да бъда страхотен дядо.
  26. Да прочета всички книги за Хари Потър на децата и внуците си.
  27. Да скоча с бънджи.
  28. Да потуша пожар.
  29. Да извърша нещо значимо за и/или заради много хора.
  30. Да не съжалявам за нещата от списъка, които не съм успял да изпълня.
Както виждате, имам доста пропуски в живота си и нямам търпение да започна тяхното наваксване. Ако случайно успея да изпълня първите двадесет и девет точки, ще зачеркна и последната, ей така, за постижението. Ако ли не, ще завещая всичко неизпълнено на достоен наследник, който да продължи делото ми.
Вижте, за разлика от начина, по който се опитвам да предам всичко до момента, този списък не е никаква шега. Надявам се да мога да го погледна някой ден и да видя, че животът ми е пълен с интересни истории, при това не само защото ще се постарая да опиша всяка изпълнена точка. Затова ще го оставя тук дотогава, или поне възнамерявам да го направя колкото е възможно по-дълго, докато не сметна, че съм сторил достатъчно.
Ами май това беше всичко. Да се захващам за работа…
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
