Идеи

Интригуващи животни сте вие, хората. СМЕ НИЕ, ХОРАТА! За малко!
Та много е любопитно как когато се стигне до този момент да викаме неволята (понякога буквално – дълга история), изведнъж придобиваме умения за разрешаване на проблеми и всякакви битови препятствия, пред които Макгайвър само може да се черви от срам. И ето, че пак пускам някакви препратки към неща, които май единствено аз си разбирам, но могат да бъдат разбрани и от други хора, стига да има желание от тяхна страна.
Моите глупости настрана, винаги е впечатляващо какво можем да направим в различни досадни ситуации, осланяйки се единствено на подръчни материали и малко въображение. Колкото повече са ограниченията пред нас, толкова по-изумителни могат да бъдат резултатите от това, което накрая успеем да сътворим напук на тях. Ето защо, вдъхновен от човешката изобретателност, реших да споделя без определен ред някои от нещата, които са ми хрумнали с годините, за да си опростя живота на Земята до някакво ниво на поносимост.

Малки идеи, които ме улесняват адски много:

  1. Да си приготвям айран с миксер за капучино. Еднородни смеси FTW (това ще се появи пак някъде по средата, така че внимавайте)!
  2. Да насочвам колонките на лаптопа си към общата за стаята и банята стена, за да си слушам електронна музика. Така се къпя ЕПИЧНО!
  3. Като сме на темата, да си шампоанисвам брадата (когато съм решил, че ще я пускам). Така лицето ми не е като шкурка.
  4. Да си държа флашката в калъфа на очилата за лаптопа. Вече не я забравям никъде (освен ако не забравя очилата, недай си Боже и лаптопа).
  5. Да изяждам първо кората на домашните си сандвичи, защото така са много по-вкусни след това. Не съм казал, че всичките ми идеи са безпрецедентно гениални.
  6. Да си държа всичките суичъри в празния куфар. Все едно си имам сандък за най-ценните ми притежания.
  7. Да взема постер на „Game of Thrones“ с Шон Бийн на него. Може да не гледам сериала, но постерът определено отваря стаята.
  8. Да си редактирам старите публикации в аванс, за да ми остава свободно време и за други неща. И аз имам право на живот!
  9. Да ползвам изоставения от предишните живущи в стаята стар и ръждясал стелаж за съдове като поставка за футболните топки на съквартиранта ми, за да не се спъвам в коридора.
  10. Да слушам историите на колегата Цочев внимателно, за да мога най-лесно да избирам подходящите думи или изрази, след които да го избъзикам, че е стар (извинявай, Цецо).
  11. Да си записвам идеите за по-нататъшни публикации в тефтера, който и без това мъкна със себе си, или в телефона, когато носенето на тефтер ме кара да изглеждам като пенсионер.
  12. Да се разсънвам сутринта с „New Game“ на Nitro Fun (делници) и „FTW“ на Lets Be Friends (уикенди; наистина се пише без апострофа). Страшно добре ми действат на организма.
  13. Да чета само по петдесет страници художествена литература дневно. Болезнено е, но пък иначе като нищо минавам през книгите за два-три дни (понякога един).
  14. Да премятам презрамката на чантата си около дръжката на чадъра, за да не го забравя, когато сядам в автобуса.
  15. Да поправя слушалките на телефона си с помощта на лепящо листче и секундно лепило. Поне колкото да отложа купуването на нови още малко.
  16. Да започна да си пиша всеки ден с едно определено слънчево човече, за да си напомням, че няма нищо лошо в това да съм странен. Освен гласовете в черепа ми де.
  17. Да използвам сравнително голямата си колекция от изображения във висока резолюция, за да търся из нея картинки и снимки за блога.
  18. Да пъхам картата си за градския транспорт в лявата си ръкавица, за да разсея пръстите си от зимния студ като се преструвам на Магнито, когато ползвам метрото.
  19. Да запомням купища случайни неща във връзка с теми, които не ме интересуват особено; така мога да се включвам поне донякъде в чужди разговори.
  20. Да използвам връзка от яката на стар суичър и малко огледало, когато се подстригвам сам, за да съм сигурен, че не съм си обрал врата накриво. Най-много с това се гордея.
  21. Като сме на темата, да се бръсна с машинката за подстригване, че нещо вече съм отвикнал да се гледам гладко избръснат.
  22. Да спра да ям сладко, докато съм в София, за да мога сам да се възнаграждавам в редките случаи, когато сметна, че съм го заслужил.
  23. Да си закова блистера с хапчетата (дълга история) на шкафа пред мен, за да престана най-накрая да забравям къде са.
  24. Да изгарям умишлено при първото ходене на плаж. Малко болка си заслужава, за да мога да хвана някакъв тен по-нататък.
  25. Да си упражнявам песните преди ходенето на караоке. Така ще се излагам умерено вместо покъртително.
  26. Да спра да се държа пасивно агресивно към хората, когато изпадна в някое от настроенията си и направо да им казвам какъв ми е проблемът.
  27. Да нося запалка със себе си, че ми омръзна пушачите в компанията ми да се хапят за това кой кого бил измуфтил последно.
  28. Да слагам ръкавици всеки път когато мъкна десетлитрови туби вода, защото просто не ме кефи мисълта за мазоли по ръцете.
  29. Да си намеря необходимия за оставяне на разстояние в началото на нов ред код, за да си направя публикациите малко по-прилежно изглеждащи. Звучи излишно, но не, не е.
  30. Да използвам малките идеи, които ме улесняват адски много, за да си запълня квотата публикации за седмицата.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
