Рожденик

Ами да, днес имам рожден ден. Предварително се извинявам на всички засегнати.
Шегувам се, разбира се. Днес нямам причина да спестявам истини. Дано враговете ми се гърчат в породени от чиста злоба мускулни спазми, докато очите им не изскочат от орбитите като коркови тапи, и нека знанието за моето относително благополучие бъде главната причина за неизбежните им фатални стомашни язви, а след смъртта си да горят до края на вечността в ад, населен с пищящи скорпиони.
Е, това излезе извън релси доста бързо. Дай да видим как ще замажа положението…
Всичко по реда си, така че ще започна с благодарностите. Благодаря на майка ми, задето ме е изтърпяла девет месеца и половина – допълнителните две седмици са ясен показател за генетично унаследения ми инат. Благодаря на баща ми, който също е участвал по някое време и се е измъкнал от повечето работа. Не го виня де; не е виновен за нищо. Даже се възхищавам на хитростта му. Убеден съм, че когато съм се родил преди двадесет и три години и няколко часа, никой от тях не е подозирал, че един ден ще ги излагам по този начин. Надявам се, че съм надминал техните очаквания поне в това отношение, защото във всяко друго досега съм бил пълен провал.
Дотук с благодарностите, защото не дължа раждането си на други хора. Е, освен може би съответните медицински лица, които обаче никога не са ми честитили който и да е рожден ден, затова и тази година ще им се размине. Така им се пада, задето са ми помогнали да се появя на бял свят! Какво следва сега?
А, вярно! Като стана дума за честитки, тази година беше доста интересна в сравнение с предишните. Някои от пожеланията бяха очаквани, други – по-малко очаквани, а на третите не съм се и надявал, така че твърдо мога да кажа, че този път бях приятно и успешно изненадан. Не, наистина. Обещавам пред себе си и пред тримата души, които ме четат, че повече няма да изпускам да честитя рожден ден, защото е ужасно хубаво да видиш дори едно „ЧРД!“. Освен ако не бъде написано така: „4RD“. Да, ясно, домързяло те е да изпишеш три думи, ама и да не смениш езика?! Хайде и ти при скорпионите!
Денят беше съвсем обикновен, като изключим малкото обстоятелство, че съм се родил на него преди двадесет и три години. И какво толкова де? Никой не е тръгнал да честити на Томас Мур, Иън Флеминг или Гюнтер от „Приятели“. Особено на Гюнтер. Само аз ли мисля, че е супер обезпокоителен всеки път, когато говори за Рейчъл или с Рос, или с някой от другите, или изобщо е там на заден фон и съществува? Не, няма да продължавам по-нататък, извинявам се.
Лекциите ми минаха нормално както всеки друг път, просто тази сряда раздадох една кутия бонбони „Черноморец“ – научно доказани(нужен е цитат) като най-добрите бонбони в света. Също така слушах нова музика, но това щях да направя така или иначе. Като цяло не мога да се похваля с нещо особено интересно.
И така, в крайна сметка се прибрах в общежитието с един малък боровинков чийзкейк и намерих три свещи, запазени отпреди две години по същия повод като днешния. Не е същото като торта и не претендирам да бъде даже близо до усещането за тържество, но отдавна ми се искаше да издухам горящите свещи заради самия символичен жест, колкото и детинско да ми се струва отстрани сега. Нямаше песни, нямаше снимки, нямаше ръкопляскане. Не ми и трябваха обаче. Не защото съм някакъв противен мизантроп (а понякога съм); имах нужда да го отбележа така заради себе си. Един вид сам да се изненадам с нещо малко, че и без това много зор си дадох за какви ли не неща през изминалите триста шестдесет и пет дни. Е, успях. Това е, няма какво повече да кажа по въпроса. Понякога е хубаво да се държа добре със себе си.
Дали ще празнувам изобщо? Да, но не днес. Днес ще си почина от разни насъбрали се през последните дни дребни притеснения, а утре вечер ще се събера с група приятели и ще му отпусна края. Нищо голямо, никакви излишъци – така предпочитам в момента. Не се чувствам по-специално заради едно съвпадение с календара веднъж в годината. А може би и не трябва. Не съм задължен да чакам един ден да се чувствам добре, когато мога да го правя през цялото време. Това е може би най-добрият ми подарък досега. Така че забравете какво съм писал по-нагоре – благодаря на всеки, който ми е помогнал да разбера, че не трябва да се вкарвам в глупавите си филми, когато нямам какво да правя.
О, сетих се, че миналата година гледах последния „Стар Трек“. Да, този подарък също си го биваше.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Откровение

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT Red eyes, take warning. #DailyRandomness
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
