Ококорен

Рядко се случва да приемам предизвикателства като това, което ще спомена сега. Трябва да знаете единствено, че когато го направя, обикновено съм склонен да будувам цяла нощ, за да докажа правотата и/или уменията си.
Това се оказа доста полезно, тъй като бях предизвикан да намеря нещо, което е по-добре да се прави през нощта и което не включва спане.
Би следвало да е ясно, че имам някакви проблеми със заспиването, най-малкото защото вече съм включвал темата за съня и неговата липса в няколко предишни и бъдещи публикации, а и защото съм го казвал и в прав текст. Готов да споря до изнемогване, когато по някакъв начин бих бил облагодетелстван, аз се заех със сравнително лесната задача и разочарован от бързината, с която я приключих, реших да вдигна залозите малко. Седях ококорен пред монитора до седем без двадесет сутринта, за да мога да изпробвам и да запиша всичко, което ми е хрумнало, както и да допълня това, което нямаше как да проверя. Затова сега представям на вниманието на труднозаспиващите тридесет неща, с които можете да уплътните времето си до пътешествието към Страната на сънищата.
Насладете се на продукта на лишения ми от сън мозък!

30 неща, заради които си заслужава да останеш буден през нощта:

  1. Четене на книги с фенерче под одеялото.
  2. Преструване на Батман в естествената му среда.
  3. Плашене на малки деца (извинявай, брат ми).
  4. Тестване на стелт-способностите около дълбоко спящи хора (извинявай, баща ми).
  5. Гледане на звездите, доколкото ги има (през деня е по-трудно).
  6. Към № 5: гледане на метеоритни дъждове, доколкото ги има.
  7. Всички простотии, които са останали несвършени за утре? Давай!
  8. Осъществяване на детската мечта да будуваш до късно.
  9. Посвещаване на онова хоби, за което знаеш, че ще ти се подиграват, ако те видят.
  10. Гледане на страшни филми.
  11. Към № 10: изправяне срещу примитивните страхове от тъмното.
  12. При неуспех в № 11: оценяване на това колко е приятно да се завиеш презглава.
  13. Пращане на светлинни сигнали през прозореца, за да се види ще отговори ли някой.
  14. Излизане в два сутринта, за да си вземеш баничка от онези, супер яките, с бутер тестото.
  15. Експериментиране с необходимото за оптимално изстудяване на възглавницата време.
  16. Към № 15: Ако случаят е като моя, това включва и завивката.
  17. Планиране на следващата една седмица (и без това така щеше да стане).
  18. Осъзнаване на безсмислеността от планирането (и без това така щеше да стане).
  19. Изпадане в екзистенциални размисли.
  20. Обмисляне на това колко готино би било да бъдеш светулка, защото ЗАЩО НЕ?!
  21. Към № 20: Осъзнаване докъде стигат границите на скуката.
  22. Пробване да счупиш предишния си рекорд по будуване. Ей така, за протокола.
  23. Избягване на евентуални кошмари.
  24. Посрещане на изгрева. Било то и през прозореца.
  25. Измисляне на начини за бързо и ефективно усмъртяване на враговете ти.
  26. Към № 25: Обмисляне на възможността да ги нападнеш под прикритието на нощта.
  27. Осъзнаване на факта, че не виждаш добре в тъмното.
  28. Упражняване на нощното виждане.
  29. Писане на подобни списъци, за да докажеш правотата си по отношение на будуването.
  30. Ясно е какво съм оставил за накрая, нали, перверзници такива?
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
