Детинщини

Детството не е само онзи прекрасен период от живота, който кошмарът на тийнейджърската възраст отделя от зрелите ни години. За мен детството беше времето на постоянна креативност, която не е по никакъв начин ограничена от преструването на „голям“. За да демонстрирам какво точно имам предвид, прилагам тук своите „детинщини“ – нещата, които съм мислел, искал и правил като малък; за да съм още по-точен, ограничил съм всичко до седемгодишна възраст.

Мислех, че…

  1. … състезателите по фигурно пързаляне трябва да нарисуват фигури в леда с кънките си и се ядосвах, че не показват пързалката отгоре.
  2. … когато порасна, ще бъда силен като Хълк Хоуган в „Гръм в рая“.
  3. … също така ще стана поне два метра висок, защото не разбирах нищо от мерки.
  4. … хората могат да живеят, ако по някакъв начин им бъдат извадени всички кости.
  5. … майките винаги трябва да са по-млади от татковците.
  6. … също така татковците трябва да са по-високи от майките.
  7. … наистина, ама наистина мога да победя татко на канадска борба, понеже той така ми казваше.
  8. … Костенурките нинджа са най-великите на света (още го мисля).
  9. … съм най-умният сред децата наоколо (още го мисля, което не говори добре за мен).
  10. … в последния епизод на „Том и Джери“ Том хваща Джери и го изяжда.

Исках да…

  1. … си намеря гадже (за пояснение, бях на четири години).
  2. … мога да летя като Супермен, въпреки че и до днес ме е страх от височини.
  3. … имам Тиранозавър Рекс за домашен любимец.
  4. … прочета всички книги вкъщи и след това да ми купят други.
  5. … се събуждам сутринта преди мама, която винаги ставаше първа.
  6. … нямам астма.
  7. … ми се роди сестричка (извинявай, брат ми).
  8. … рисувам нещата така, както си ги представях (пълен провал).
  9. … гледам всички филми с Джеки Чан (почти съм успял).
  10. … играя повече с момичетата, отколкото с момчетата (виж първото).

Едно от нещата, които съм правил, беше да…

  1. … чета приказки на брат ми (дори и да не е искал – тогава най-много обичах).
  2. … сядам наобратно на стола като Мишел Пфайфър в клипа на „Gangstaz Paradise“.
  3. … слушам „НЛО“ и „Замунда Банана Бенд“ до момент на физическо изнемогване.
  4. … играя традиционни игри като „Подът е лава“ и „Не давай на балона да падне на земята“.
  5. … прескачам през едно стъпалата в блока (сега го правя почти винаги и навсякъде).
  6. … държа брат си във въздуха и да го карам да бяга по стената и да прави салта като в „Матрицата“.
  7. … нареждам възглавниците от дивана на пода и да се мятам като побеснял отгоре им.
  8. … си представям, че леглото ми е ракета, а всичко на него е апаратурата.
  9. … измислям какво ли не от строител (включително почти перфектно копие на ръка).
  10. … бъда послушен през цялото време (вече не съм, дами).
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 3-google+_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
Понякога и до това стигам. :) #MagneticPoetry Бира и дюнер: за моментите, в които не ти пука и просто искаш да се наядеш. :D #IDGAF They are so far away, and their light takes so long to reach us... #Watchmen Какво да направя, жените все така се въртят около мен. :D #LadiesMan Днес кръстих този гълъб Гуендолин, ЗАЩОТО МОГА! :D #DailyRandomness Ох, илюстрациите на Кийт Томпсън... :D #ScottWesterfeld #Leviathan Из архивите на телефона ми. #StreetPerformers #Staropramen Суперкотката отново напада! :D #Caturday Моят летен коктейл. :D #GettingMyDrinkOn Когато ме засърбят ръцете. #Megaminx Soft kitty, warm kitty... :D #Caturday Ъгх, толкова е секси. :D #ArtClub Из архива на телефона ми. #SpaceDance Сватбено. :) #WeddingBells Малко по-арт да го докараме. :D #TBT I whispered underneath my breath... #EdSheeran #Perfect "I'm okay with it. It's the right thing." #SupermanUnchained Първата ми разходка. :D #TBT
Из библиотеката ми:
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
