Спойлери

Няма нещо, което да ме вбесява повече от това някой да съсипе края на интересен филм/сериал/роман/четвърти пример, като ми разкаже какво се случва, преди да съм стигнал до съответното място. Тук прилагам отмъщението си към онези нещастни люде, дръзнали да нарушат светостта на следената от мен история. Ще се огранича до филми и сериали, но за сметка на това ще дам по петнадесет примера във всяка от двете категории.
Предупредени сте. Не се оплаквайте.*

ФИЛМИ:

  1. „Шесто чувство“: Хейли Джоел Осмънт е мъртъв през цялото време.
  2. „Спайдърмен“: Цялата трилогия е предсмъртна халюцинация след ухапването от паяка.
  3. „Междузвездни войни, Епизод 5: Империята отвръща на удара“: Дарт Вейдър казва на Люк Скайуокър, че Оби-Уан Кеноби е убил баща му.
  4. „Добрият Уил Хънтинг“: Уил приема работата в ЦРУ; оказва се, че попада в секретна програма, която го превръща в „спящ“ агент с кодово име Джейсън Борн.
  5. „Г-н и г-жа Смит“: Казват се Джоунс.
  6. „Матрицата“: Зион е част от Матрицата.
  7. „Дванадесет разгневени мъже“: Филмът се превръща в индийски мюзикъл по средата.
  8. „Завръщане в бъдещето 3“: Доктор Емет Браун се оказва Тринадесетия Доктор.
  9. „300“: Според историческите данни по всяка вероятност са били около 1200. ЗАГЛАВИЕТО ЛЪЖЕ!
  10. „Когато Хари срещна Сали“: Сцената в ресторанта – не се преструва!
  11. „Кинг Конг“: Конг оцелява и не ми къса сърцето.
  12. „Клетниците“: Всички гласове са дублирани.
  13. „Аз, моя милост и Айрийн“: Джим Кери е Айрийн.
  14. „Има ли пилот в самолета?“: Не.
  15. Всички филми на „Пиксар“ се развиват в една обща вселена.

СЕРИАЛИ:

  1. „Приятели“: Джоуи се жени за Фийби; Чандлър избягва с Рейчъл в Париж; Моника е институционализирана като крайно опасна; Рос умира при автоеротично задушаване с опашката на фалшив динозавър.
  2. „Вдовицата в бяло“: Тя носи черно през цялото време. ЗАГЛАВИЕТО ЛЪЖЕ!
  3. „Малкълм“: Хал се развежда с Лоис и заминава за Ню Мексико, където става учител по химия. Останалото е история…
  4. „Стъклен дом“: Героят на Асен Блатечки е брат близнак на героят му в „Морска сол“.
  5. „Всички обичат Реймънд“: Всички разлюбват Реймънд.
  6. „Всички мразят Крис“: Крис пораства и се превръща в Крис Тъкър.
  7. „От местопрестъплението“: Грисъм е сериен убиец.
  8. „Дързост и красота“: След двеста и петдесетия епизод никой не прави секс никога.
  9. „Напълно непознати“: Все още има нови епизоди. Де да беше така, нали…
  10. „Ало, ало“: Немците печелят войната.
  11. „АЛФ“: Последният жител на Мелмак е изяден от котки.
  12. „Уил и Грейс“: Джак е хетеросексуален. Наистина.
  13. „Убийство по сценарий“: Джесика Флечър е серийна убийца. А, и е майка на Грисъм!
  14. „Мистър Бийн“: Бийн е извънземен.
  15. „Шерлок“: Джон Уотсън = Джеймс Мориарти.
*Ако сте стигнали до този параграф, поздравления! След като вече сте осъзнали истината зад моите „спойлери“, съвсем спокойно можете да ги използвате в разговори с не дотам запознати с киното и телевизията ваши приятели. Между другото, не бях съвсем откровен. Един от примерите е истина. Съжалявам. Но не особено.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък
10 comments on “Спойлери
  1. Teia Ted каза:

    жива гавра :Р

    • chaoticmindwrites каза:

      Даже тридесет!

      • Teia Ted каза:

        их, ама не щеш да го махнеш онова с одобрението!

        • chaoticmindwrites каза:

          Не вярвам на хората като цяло; колкото повече контрол имам върху тях, толкова по-добре.

          По една случайност, това е част от суперзлодейската ми реч за деня, когато ще завзема света.

          • Teia Ted каза:

            а какво ТОЛКОВА могат да ти направят? да напишат някоя тъпотия? як хейт? чудо голямо … гумичката е в теб все пак
            не е адекватно да искаш коментари, но да ги затрудняваш 🙂

          • chaoticmindwrites каза:

            Презимето ми е „Неадекватно“. Иначе си е въпрос на лично предпочитание, а не на това, че не мога да се справя с отрицателни реакции.

          • Teia Ted каза:

            поне пробвах 🙂

          • chaoticmindwrites каза:

            Признавам, беше достоен съперник. 😀

          • Teia Ted каза:

            не ме нахъсвай, можем да откараме цяла седмица в този дух 🙂

          • chaoticmindwrites каза:

            Склонен съм да се съглася.

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
